Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2275
Eg såg for ei stund sidan eit innslag på tv. Trur det var på Nrk, og kanskje skavland, og på svensk.

I vertfall var det ein person som gjekk til ein psykolog og oppgav ting som pippi hadde gjort og sagt, for so at psykologen prøvde å gje vedkommande ein diagnose utfrå informasjonen.

Eg lurte på om nokon hadde sett dette klippet, og i så tilfelle om nokon viste kvar ein kunne fått tak i det.

På førehand takk
Fy fader, nå lo jeg. Dette MÅ jeg se!
"NRK TV - Skavlan - 23.03.2012
tv.nrk.no/serie/skavlan/kmte60004411/23-03-201223. mar 2012 – I kveldens program møter vi blant andre den svenske skuespilleren Inger Nilsson, som forteller om et helt liv som "Pippi". (11:12)"

Andre hit når jeg søkte på "Diagnose på Pippi" på google.
Eneste minuset er at klippet tydeligvis har blitt slettet av våre lisesgrådige kamerater i NRK.
Sitat av Bluescreen Vis innlegg
"NRK TV - Skavlan - 23.03.2012
tv.nrk.no/serie/skavlan/kmte60004411/23-03-201223. mar 2012 – I kveldens program møter vi blant andre den svenske skuespilleren Inger Nilsson, som forteller om et helt liv som "Pippi". (11:12)"

Andre hit når jeg søkte på "Diagnose på Pippi" på google.
Eneste minuset er at klippet tydeligvis har blitt slettet av våre lisesgrådige kamerater i NRK.
Vis hele sitatet...
De lisensgrådige kameratene som gir deg gratis nett-tv så lenge de har rettigheter?
Trådstarter
3 0
Sitat av Bluescreen Vis innlegg
"NRK TV - Skavlan - 23.03.2012
tv.nrk.no/serie/skavlan/kmte60004411/23-03-201223. mar 2012 – I kveldens program møter vi blant andre den svenske skuespilleren Inger Nilsson, som forteller om et helt liv som "Pippi". (11:12)"

Andre hit når jeg søkte på "Diagnose på Pippi" på google.
Eneste minuset er at klippet tydeligvis har blitt slettet av våre lisesgrådige kamerater i NRK.
Vis hele sitatet...
Dette er dessverre ikkje det rette klippet, her får ein berre eit intervju av ho som spelte pippi. Trur klippet vart vist ein gong dei hadde ein psykolog på besøk eller noko..
Sitat av krJo Vis innlegg
De lisensgrådige kameratene som gir deg gratis nett-tv så lenge de har rettigheter?
Vis hele sitatet...
hvor har du gratis i fra? betaler jo lisens derfor er nett-tvn innbakt i lisens prisen!
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvor har du gratis i fra? betaler jo lisens derfor er nett-tvn innbakt i lisens prisen!
Vis hele sitatet...
Spørs hvordan du ser på det. Jeg betaler ikke lisens, men jeg har fortsatt gratis nett-tv. Men selvfølgelig betaler jo andre lisens, så man kan se på det som at andre betaler den for meg?
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Spørs hvordan du ser på det. Jeg betaler ikke lisens, men jeg har fortsatt gratis nett-tv. Men selvfølgelig betaler jo andre lisens, så man kan se på det som at andre betaler den for meg?
Vis hele sitatet...

Vel med tanke på at NRK dro inn 4.5 milliarder kroner i lisensavgift i 2010 så vil jeg vel si at det er slett ikke spørs hvordan en ser på saken. NRK er slett ikke gratis og har stundom kjørt en direkte rå kamp pga sin markedsposisjon. Som feks at de kjørte enormt med reklame på nrk.no tidligere selv om de er "reklame fri", også har de på alt av arrangementer som koster litt disse "programmet er bragt til deg av" som jo også kun er reklame. Ganske irriterende at statskanalen skal opptre med så mange hatter på.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Vel med tanke på at NRK dro inn 4.5 milliarder kroner i lisensavgift i 2010 så vil jeg vel si at det er slett ikke spørs hvordan en ser på saken. NRK er slett ikke gratis og har stundom kjørt en direkte rå kamp pga sin markedsposisjon. Som feks at de kjørte enormt med reklame på nrk.no tidligere selv om de er "reklame fri", også har de på alt av arrangementer som koster litt disse "programmet er bragt til deg av" som jo også kun er reklame. Ganske irriterende at statskanalen skal opptre med så mange hatter på.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor jeg ikke betaler lisensen. Synes det er sykt å bli påtvunget en kanal man kanskje ikke ønsker. Jeg har i utgangspunktet ikke noe i mot NRK. Kunne sikkert betalt for det også, om det var litt billigere. Men å betale, når de som du sier, sender reklame, er bare tull.
Sitat av ompapa Vis innlegg
også har de på alt av arrangementer som koster litt disse "programmet er bragt til deg av" som jo også kun er reklame.
Vis hele sitatet...
Alle kanaler er pålagt å oppgi sponsorer, også NRK.
Kan dere være så snill å ikke gjøre dette om til en NRK lisens debatt? Vil bare se klippet jeg...
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Alle kanaler er pålagt å oppgi sponsorer, også NRK.
Vis hele sitatet...
Det var vel ikke noen som reagerte på akkurat det, det som det ble reagert på var at NRK har sponsorer og har aktivt drevet med reklame all den tid de jo har dekket inn drifta gjennom lisensavgiften.
Trådstarter
3 0
Sitat av Xaviuz Vis innlegg
Kan dere være så snill å ikke gjøre dette om til en NRK lisens debatt? Vil bare se klippet jeg...
Vis hele sitatet...
jo takk for den, det vil eg og!!

men kva skjer med at alt fokus plutseleg var på NRK-lisens i staden for pippi?