Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 979
Rimelig fornøyd med denne mixen.
http://soundcloud.com/entyy/deep-tech-mix-2
Noen som har noe feedback?
Yo! Med engang jeg satte på mixen din så husker jeg at jeg tenkte at overgangene var litt "harde", litt unaturlige på en måte, de var ikke så glidende som jeg skulle ønsket. Men jeg hadde på hele mixen mens jeg har sitti å loka på pc`en fordi jeg syns den var veldig chill og behagelig å høre på.

Det gikk 57min og jeg satte den på på nytt, nå har jeg hørt mixen din for 3 gang på rad. Veldig bra!
Jeg liker sounden du produserer, to tomler opp!

Det med overgangene dine tror jeg har med at var bare var kritisk i starten av sangen, er langt utti sangen nå og jeg "jammer" med deg
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av BiermannProduct Vis innlegg
Yo! Med engang jeg satte på mixen din så husker jeg at jeg tenkte at overgangene var litt "harde", litt unaturlige på en måte, de var ikke så glidende som jeg skulle ønsket. Men jeg hadde på hele mixen mens jeg har sitti å loka på pc`en fordi jeg syns den var veldig chill og behagelig å høre på.

Det gikk 57min og jeg satte den på på nytt, nå har jeg hørt mixen din for 3 gang på rad. Veldig bra!
Jeg liker sounden du produserer, to tomler opp!

Det med overgangene dine tror jeg har med at var bare var kritisk i starten av sangen, er langt utti sangen nå og jeg "jammer" med deg
Vis hele sitatet...
Veldig kult at du likte det, takk for kritikken
Ja, jeg vet at det er noen av overgangene som er litt dårlige, men jeg lærer fortsatt så lager mixer for å øve meg på overgangene.
Den første ble dritt pga. en dropp i sangen som jeg ikke tenkte over.

Det er lov å laste ned å ha på iPod også hvis du vil

Har lagd en ny her hvis noen vil høre:
http://soundcloud.com/entyy/celestial-disco-mix-1
Digga den! Hva heter låta på 35:32 ?
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vice Vis innlegg
Digga den! Hva heter låta på 35:32 ?
Vis hele sitatet...
Det er Nathan Fake med The Sky Was Pink(Holden Remix)
Stemmen er fra Jonas Kopp - Deliric