Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  371 41884
Sitat av Razorama Vis innlegg
Haha ffs,blir ikke folk som deg lei av og trekke frem 'kan vedde på at blizz ikke er bedre' når det er noe feil med all slags spill?
Vis hele sitatet...
Jo, egentlig, men jeg har kun sett at folk sammenligner Gw2 med Wow, da det er samme sjanger. Selv tror jeg Gw2 er spillet som tar knekken på Wow. Håper det også.

Blizzard er jo også verdens største spillselskap (med tanke på brukere - når det gjelder MMO, noe GW2 er), så da er det greit å sammenligne de med de beste, og vise at de ikke klarer å holde support like godt.

Har selv opplevd å måtte vente 2-3 dager på GM in-game eller support ticket hos Blizzard, selv i dødperiodene mellom 2 expansions. Telefonsupport med kø på 40-50 min er heller ikke gøy en lørdags kveld når du helst vil sitte og spille istedet for å sitte og vente på at support skal fikse accounten din :P
Sitat av Claryn Vis innlegg
Ja, det er dårlig. Gå og send inn ticket til Blizzard 1 dag etter release av MoP. Tror ikke responsen er noe bedre der. Er nok bare å vente :/
Vis hele sitatet...
Hehe, sjekket nettop e-mailen og så at jeg hadde fått mail fra gw2 supporten og dem har byttet tilbake til min originale e-mail og et random passord.

Noen flere som spiller på serveren gunnar`s hold?
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hehe, sjekket nettop e-mailen og så at jeg hadde fått mail fra gw2 supporten og dem har byttet tilbake til min originale e-mail og et random passord.

Noen flere som spiller på serveren gunnar`s hold?
Vis hele sitatet...
Jeg og en kompis spiller på Gunnar's Hold.
eneste butikken jeg fant som fortsatt hadde "digital" versjon til salgs var www.hotcdkey.com funka fett! betalte bare 56USD som er rundt 300NOK...
Er offisielt ganske avhengig nå.

Er bare level 26 enda, må explore alt, gjøre daily achievements osv. Spiller også en del PvP. Er hvertfall på utkikk etter en ny guild som gjør dungeons/PvE/PvP på Far Shiverpeaks hvis noen har en bra de vil invite til.
Sitat av Maea Vis innlegg
eneste butikken jeg fant som fortsatt hadde "digital" versjon til salgs var www.hotcdkey.com funka fett! betalte bare 56USD som er rundt 300NOK...
Vis hele sitatet...
Kjøpte der ifra nå for 10min siden. Venter enda på å få koden..
Jeg må si at jeg er egentlig litt skuffet over måten spillet fungerer på. Det har gjort min første dungeon nå og det faktum at uansett hvilken class du er så må du fylle alle rollene. Uansett hva du er så må du spille som tank, support og dps. Det er ingen rene classer. Og i tillegg er det jo ingen som faktisk kan heale eller tanke effektivt, all healing går jo på hver enekelt sin identiske heale spell nesten.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Jeg og en kompis spiller på Gunnar's Hold.
Vis hele sitatet...
Nice! Hva heter dere?
Dedikerte hele helgen på spillet, er nå level 30 og offisielt avhengig. Dungeons virker bare ekstremt awesome, er mange forskjellige modes og mye forskjellig gear, utrolig mye fett gear er det der også. Ser frem til å fyre løs med dette sammen med den nyoppstartede guilden min på piken square, har allerede fått med en haug med folk fra WoW guilden min. Spiller på Piken square, alle som har lyst og kan er velkommen til å bli med!
Sitat av Maea Vis innlegg
eneste butikken jeg fant som fortsatt hadde "digital" versjon til salgs var www.hotcdkey.com funka fett! betalte bare 56USD som er rundt 300NOK...
Vis hele sitatet...
Funket fjell, Takker.

Fikk koden etter et kvarters tid
Spiller også på Gunnars Hold,

Clara Xiloscient, 51 Warrior legg meg til.
Sender også guild invite om det er ønskelig, norsk guild så man har noen å levle med eventuelt trenger hjelp med noe
Ser nå at Far Shiverpeaks ikke er full lengre, så da er det bare å flytte over hvis man har lyst til det Det er jo mange skandinavier der

EDIT: Og blir det en egent freak guild der??
Meget koselig å skulle logge seg på idag får så å få opp at det ikke går. Sjekket mailen min og der sto det nemmelig at jeg hadde endret eposten som var registrert til kontoen min. Oh joy!
Dinget 52 istad. Fantastisk spill! :-)
Sitat av Powlair Vis innlegg
Meget koselig å skulle logge seg på idag får så å få opp at det ikke går. Sjekket mailen min og der sto det nemmelig at jeg hadde endret eposten som var registrert til kontoen min. Oh joy!
Vis hele sitatet...
Fikk samme epost selv men jeg har ikke en gang kjøpt spillet eller registrert meg på siden. Så må si det er noe merkelig med systemet dems.
Sitat av etse Vis innlegg
Fikk samme epost selv men jeg har ikke en gang kjøpt spillet eller registrert meg på siden. Så må si det er noe merkelig med systemet dems.
Vis hele sitatet...
Det er vel mest sannsynlig en pishing mail. Vær litt varsom på shit dere får i mail og andre dodgy linker etc.
Storkoser meg på Far shiverpeaks masse norske der
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Dra igang et freak-guild på Far Shiverpeaks?
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Dra igang et freak-guild på Far Shiverpeaks?
Vis hele sitatet...
Jeg er med på den
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Gamer på Piken Square, har et guild hvor vi aimer på å bare ha norske i, så hvis noen er interesert så send meg en PM.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Nice! Hva heter dere?
Vis hele sitatet...
Meg: Righor
Kompis: Bawzinga

Add oss.
Sist endret av ClosetotheEdge; 4. september 2012 kl. 14:45.
Sitat av etse Vis innlegg
Fikk samme epost selv men jeg har ikke en gang kjøpt spillet eller registrert meg på siden. Så må si det er noe merkelig med systemet dems.
Vis hele sitatet...
Skjedde akkurat det samme med meg. Så trolig phishing ja, selv om den så ganske ekte ut.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Gamer på Piken Square, har et guild hvor vi aimer på å bare ha norske i, så hvis noen er interesert så send meg en PM.
Vis hele sitatet...
HEI MELCOR! Jeg gamer også på Piken Square! In game name?
Nettopp startet, spiller på Piken Square, lvl 6 warrior
Ingame navn: Sirolia
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Bassalf Vis innlegg
HEI MELCOR! Jeg gamer også på Piken Square! In game name?
Vis hele sitatet...
Sente det som PM
såg at det var utsolgt av Digital Deluxe Edition på guild wars sio noen som veit korti dei får inn nye koder også vill ikkje kjøpe på utenlandske sier fordi mange er blitt hack eller på grunn av dårlig kunde service f.eks gameshop
HotCDkey
Tenkte å bestille herifra da jeg ikke gidder å vente på spillet i posten og dem er utsolgt over alt.
Står at det er restricted til North America osv. har dette noe å si?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Ugh - Serveren min suger i WvW, og det er WvW jeg vil drive med. Vil dere anbefale meg til å flytte meg over til en annen server, eller skal jeg vente og satse på at ting vil stabilisere seg over tid?
Så det nå, Kaliber, men den er utsolgt.

Faen altså. Er sjuk og trenger noe å gjøre.
Ingen som vet hvor jeg kan få kjøpt det digitalt akkurat nå?
http://www.offgamers.com/guild-wars-...-4338-4368.ogm
De har kun Guild Wars 2 (EU) Deluxe Edition inne, men om du har råd til litt ekstra kan du kjøpe denne.

Offgamers har ihvertfall jeg handlet fra mange ganger og aldri hatt noe problem med.
Lurer på om jeg tar å handler det. Har ikke lyst til å begynne å game WoW igjen, men trenger noe som dreper litt tid innimellom.

Da var det handla på CJS cdkeys, takk for linken, Kaliber.
Begynte veldig å stusse, så ikke ut som en veldig legit page, men jaggu var det det!
Sist endret av Trollogi; 7. september 2012 kl. 12:53.
der røk det siste eksemplare av delux versjonen noen som veit kor eg kan få den digitalt og at det ikkje er utsolgt
Som warrior, noen som vet hva som er de 'beste' våpene å lvle med? Bruker Greatsword atm, men er nysjerrig på de andre. Er level 6-7 ish.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Som warrior, noen som vet hva som er de 'beste' våpene å lvle med? Bruker Greatsword atm, men er nysjerrig på de andre. Er level 6-7 ish.
Vis hele sitatet...
Tror ikke så mye er "best".. mer hvilken playstyle du foretrekker. 2-hand hammer har mer stuns og slikt tror jeg.. har ikke testa mye warrior enda.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Som warrior, noen som vet hva som er de 'beste' våpene å lvle med? Bruker Greatsword atm, men er nysjerrig på de andre. Er level 6-7 ish.
Vis hele sitatet...
Er lvl 38 warrior nå, må si at jeg foretrekker greatsword og hammer.
Bruker mest gs etter som at den hitter mer og har noen spesifikke skils som jeg liker, mens hammer går mer på stuns og knockback.

Det varierer jo etter hvordan du spiller.
Akkurat. Har en hammer som smasher som faen også GS.
Quick Swapper dere 2h/ranged eller GS/Hammer, f.eks?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Akkurat. Har en hammer som smasher som faen også GS.
Quick Swapper dere 2h/ranged eller GS/Hammer, f.eks?
Vis hele sitatet...
For meg så spørs det alltid hvem jeg er med.
Når jeg spiller med en elementalist venn av meg, som går focus/scepter, kjører jeg staff. Da kan jeg lage combofields som han kan blaste. Et water fields gir tilsammen 5 blast-finisher heals, som er nok til å ta begge fra 1% til overheal. Å tenke slik gjør valg av våpen mye enklere enn å prøve og min-maxe seg utav det hele.
Sitat av Sio Vis innlegg
For meg så spørs det alltid hvem jeg er med.
Når jeg spiller med en elementalist venn av meg, som går focus/scepter, kjører jeg staff. Da kan jeg lage combofields som han kan blaste. Et water fields gir tilsammen 5 blast-finisher heals, som er nok til å ta begge fra 1% til overheal. Å tenke slik gjør valg av våpen mye enklere enn å prøve og min-maxe seg utav det hele.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner. Så det er litt innvikla!
Tar og prøver meg litt frem jeg.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Jeg skjønner. Så det er litt innvikla!
Tar og prøver meg litt frem jeg.
Vis hele sitatet...
Ikke veldig inviklet, siden du mottar de samme fordelene uansett hvilken klasse som du lager comboer med. Det er kun type combo som betyr noe.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Combo

Ikke kun tenk at du må blaste combofields nå, både prosjektil og leap finishers er veldig gode. Whirl suger alltid.
Et lite spørsmål til de som holder på med crafting.

Jeg har nå 27 i skill i huntsman eller hva det het. Jeg får ikke til å lage noe nytt og alt er grått.
Hvordan får jeg nye recipes? Vendoren selger bare fra 125 i skill og oppover.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Et lite spørsmål til de som holder på med crafting.

Jeg har nå 27 i skill i huntsman eller hva det het. Jeg får ikke til å lage noe nytt og alt er grått.
Hvordan får jeg nye recipes? Vendoren selger bare fra 125 i skill og oppover.
Vis hele sitatet...
Discovery er en veldig stor bit av crafting. Ta alt du har av crafting materialer og prøv å oppdage nye recipes. Ikke vær redd for å miste materialer, det er nemlig umulig. Du vil på forhånd få vite om kombinasjonen vil gi et nytt produkt. Selv har jeg 400 i cooking, og det hadde jeg aldri klart uten discovery.
Sitat av Sio Vis innlegg
Discovery er en veldig stor bit av crafting. Ta alt du har av crafting materialer og prøv å oppdage nye recipes. Ikke vær redd for å miste materialer, det er nemlig umulig. Du vil på forhånd få vite om kombinasjonen vil gi et nytt produkt. Selv har jeg 400 i cooking, og det hadde jeg aldri klart uten discovery.
Vis hele sitatet...
Så om jeg skjønner dette rett, så er det den øverste tabben i crafting som er discovery?

Der putter jeg bare alt jeg har av materialer og prøver meg fram?
Har puttet ting der før osv, så står det f.eks funnet 45 ting, 23 ting, også 1 ting. Men kan ikke gjøre noe spesielt med det egentlig.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Akkurat. Har en hammer som smasher som faen også GS.
Quick Swapper dere 2h/ranged eller GS/Hammer, f.eks?
Vis hele sitatet...
Jeg personlig pleier å swappe 2h/ranged, men på bossfights så endrer jeg gjerne til gs/hammer og quick swapper etter behov.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Så om jeg skjønner dette rett, så er det den øverste tabben i crafting som er discovery?

Der putter jeg bare alt jeg har av materialer og prøver meg fram?
Har puttet ting der før osv, så står det f.eks funnet 45 ting, 23 ting, også 1 ting. Men kan ikke gjøre noe spesielt med det egentlig.
Vis hele sitatet...
Om "craft" knappen ikke lyste opp, betyr det at du aldri hadde alt du trengte for å lage noe. Prøv deg frem, det er veldig viktig og en stor del av crafting-systemet. I tillegg er det givende og morsomt.
Sitat av Sio Vis innlegg
Om "craft" knappen ikke lyste opp, betyr det at du aldri hadde alt du trengte for å lage noe. Prøv deg frem, det er veldig viktig og en stor del av crafting-systemet. I tillegg er det givende og morsomt.
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Da kan jeg kanskje endelig begynne å gå opp i skill i crafting også
er det noen som har ein aktive guild på far shiverpeaks som eg kunne ha joina?
Sitat av rustibus Vis innlegg
er det noen som har ein aktive guild på far shiverpeaks som eg kunne ha joina?
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme
Jeg er ranger, hvilke stats bør jeg se etter? Og er det mange her som spiller på undeworld?