Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1539
Leter etter noen gode spill jeg kan laste ned på skole'pcen!
Sitter i time nå, og vi har aldri lærer så. Pcen er nokså bra, eneste krav er at spillet kan ikke være noe mye mere enn 2-300mb!

Takker får svar
Minecraft
Trådstarter
Har det spillet åpent nå faktisk, men er sååå lei av det!!!
Marathon serien, Litt Doom aktig men ganske kult, gratis og lovlig

Når det er sagt, ikke sløv bort hele skoletida på spill plox.
Trials 2: Second edition.
Sitat av senmord Vis innlegg
Har det spillet åpent nå faktisk, men er sååå lei av det!!!
Vis hele sitatet...
Age of empires II. 500mb, men kan kjøres fra en minnepen. Utrolig gøy om du får med 7 andre.
Binding of Isaac, LIMBO, Bastion.
Som Per sa, Binding of Isaac!
Kerbal Space Program er et ganske kult spill det også, der du lager kvasirealistiske romskip/fly som du flyr til månen. Er dog på 600-900 mb, spørs om du vil ha den nye versjonen eller ikke.
Last ned project 64, som er en nintendo 64 simulator. Så laster du ned spill til den, jeg kan anbefale mario kart!
C&C red alert 2, det beste C&C spillet noen sinne.
Trådstarter
Sitat av Xaviuz Vis innlegg
Last ned project 64, som er en nintendo 64 simulator. Så laster du ned spill til den, jeg kan anbefale mario kart!
Vis hele sitatet...
Hvordan laster du ned spill til programmet?

skjønner intet jeg!
Sitat av senmord Vis innlegg
Hvordan laster du ned spill til programmet?

skjønner intet jeg!
Vis hele sitatet...
Gå på Freeroms.com eller lignende og last ned derfra.
Altså - til emulatorer du laster du ned roms.

Du kan jo evt. søke på feks. N64 Mario Cart rom.
Starcraft brood war, Warcraft 1,2 og 3. Kerbel space program som en kar her sa er også extremt artig. Kan kansje slenge med super meat bot i samme slengen men er litt usikker på hvor stort det egentlig er...
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Super Meat Boy er 263 MB

Kjempe artig spill.
Pokémon fire red!
Vi installerte Steam og CSS på maskinene våre i fjor da vi på ett eller annet vis greide å skaffe adminpassord til skolepcene. Var sykt chill å sitte med det i fritimene^^

Prøv å skaffe det cracked?
Need for speed underground 2!
Tja når du først skal sløve så kan du vel slenge på deg headset og kjøre et par runder med Audiosurf :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tracmania er og anbefale, ikke sikker på om du har Spilt CS, men slenger det inn her.
På min skole er Track Mania en favoritt! Haugevis som spiller.