Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 958
Halla gutar og jentar, jeg og en kompis startet nå nylig opp en youtube channel, der vi kommer til å legge ut videoer fra spill vi spiller, 1 video hver uke. vi snakker norsk på alle videoe, så hvis dere vil ha litt avbrekk fra engelske kommentatorer så sjekk ut den første videoen vår

http://www.youtube.com/watch?v=orQo8...=results_video

Slett tråden, tror den er på feil sted, legge rden ut på diskusjon
1: Hvorfor er det viktigere å ha bilde av deg enn å se hva som skjer på skjermen?
2: Hvor er kommentaren? Dette er jo bare lyden av to kompiser som spiller sammen...
Dette ga meg omtrent like mye som å stå bak noen jeg ikke kjenner på lan, for å se på de spille. Hvorfor vil jeg bruke tia mi hjemme på det?
Vil ikke si dette var så veldig gøy å se på. 2 helt OK spillere som spiller mot hverandre, og du ikke verdens beste FPS.


PS. Likte at Viktor kjøpte armor boots. Det er viktig å ha mot Cassiopeia! :P
Sist endret av Xaviuz; 16. august 2012 kl. 15:53.
Hadde vært gøy om dere faktisk hadde kommentert litt rundt spillet og hva dere gjør ol pluss at plasseringen av kameravinduet ikke var særlig bra. Mange som har den oppe til venstre og ikke så alt for stor

Keep up the good work!
Kunne i det minste lagt fra deg cola'n i de 20 minutta du filma. Sitte der å smatte og rape er ikke akkurat appelerende for seerne.
Trådstarter
70 6
Sitat av Mith Vis innlegg
1: Hvorfor er det viktigere å ha bilde av deg enn å se hva som skjer på skjermen?
2: Hvor er kommentaren? Dette er jo bare lyden av to kompiser som spiller sammen...
Dette ga meg omtrent like mye som å stå bak noen jeg ikke kjenner på lan, for å se på de spille. Hvorfor vil jeg bruke tia mi hjemme på det?
Vis hele sitatet...
Ahaha, vet, la merke til detnår jeg uploaded, takk for kritikk, og nestegang så blir bildet mye mindre
Jeg husker ikke
96 8
TIPS/KRITIK

1.kamera av deg var lit rart plassert, jeg kunne ikke se alle tinga du kjøpte.

2.ikke drikk eller spis noe under opptakk det er upassene.

3.hvorfor har du skrevet på engels i description nor hele videoen var norsk.

4.KOMMENTER dette var ikke en "comenetry" prøv å si for eks. hva du kjøpte og hvorfor og litt sån + (som tidliger nevnt) at det bare var du og en kompis som spilte blir ikke alt for gøy.

STÅ PÅ.
Trådstarter
70 6
Sitat av rexol Vis innlegg
TIPS/KRITIK

1.kamera av deg var lit rart plassert, jeg kunne ikke se alle tinga du kjøpte.

2.ikke drikk eller spis noe under opptakk det er upassene.

3.hvorfor har du skrevet på engels i description nor hele videoen var norsk.

4.KOMMENTER dette var ikke en "comenetry" prøv å si for eks. hva du kjøpte og hvorfor og litt sån + (som tidliger nevnt) at det bare var du og en kompis som spilte blir ikke alt for gøy.

STÅ PÅ.
Vis hele sitatet...
Ah dette var ordentlig bra tilbakemelding, skal prøve å huske alt det der til neste video.
Sist endret av k1eth; 16. august 2012 kl. 16:56. Grunn: Skrev feil
  • Kamera var helt feilplassert
  • Ingen commentary
  • 1v1 ARAM er kanskje det minst interessant å se på

Om du skal streame eller legge ut flere slike videoer så må du gjøre noe interessant eller morsomt. Gi seerne en grunn til å se på deg.
Å se på noen stirre i en skjerm er ikke veldig interessant.
Forklar hva du gjør, hvorfor du gjør det, fortell om champions, itembuilds what ever. Commentary videoer er for regel noe man ser på for å lære.
Trådstarter
70 6
Sitat av dinosauren Vis innlegg
  • Kamera var helt feilplassert
  • Ingen commentary
  • 1v1 ARAM er kanskje det minst interessant å se på

Om du skal streame eller legge ut flere slike videoer så må du gjøre noe interessant eller morsomt. Gi seerne en grunn til å se på deg.
Å se på noen stirre i en skjerm er ikke veldig interessant.
Forklar hva du gjør, hvorfor du gjør det, fortell om champions, itembuilds what ever. Commentary videoer er for regel noe man ser på for å lære.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg, følg med til fredag, da kommer det en ny video.

Kommer til å legge ut en hver mandag og fredag, så må jeg bare si: Øvelse Gjør mester. Har aldri gjort dette før så jeg kan ikke regne med å være best heller

Ny video ute folks, del den gjerne med venner, thumbs up http://www.youtube.com/watch?v=_n2lRIk2pmA&feature=plcp

Ny video ute folks, del den gjerne med venner, thumbs up http://www.youtube.com/watch?v=_n2lRIk2pmA&feature=plcp