Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 658
Jeg skaffa meg akkurat en ny sweet rig, som har fungert utmerket i 5 dager. I natt slo jeg på sleep, og la meg. Når jeg våkna var PC'en på, men skjermen svart. Den hadde tydeligvis slått seg av klokka 05:00 og installert flere windows updates som lå klare. Blant annet noe som het DT soft ltd system (noe mer). Etter det så kommer jeg ikke inn i windows, etter boot og windows-flagget er det bare svart skjerm. Ikke død, men fargen svart.
Skjønte faen ikke noe av dette, så jeg testa alt som var mulig. System recovery funker ikke, feilmelding uansett hvilket tidspunkt jeg velger. Image glemte jeg og lage. Og Windows sin automatic startup problem fix funker som vanlig svært dårlig.
Er det noen som har peil på hva som feiler PC'en min?
For øyeblikket har jeg bootet fra disken til min gamle rig, noe som funker svært dårlige med fucked up drivere. Jeg er evig takknemlig for tips! Om du trenger mer info for å gi en diagnose, spør
For det første, DT soft ltd er Deamon tools og har nok ingenting med windows oppdateringene dine å gjøre.
For det andre, burde du prøve å starte den i sikkerhetsmodus, trykk F8 under POST (første bildet du får da du starter din enhet). Starter den fint opp da, er det bare å fjerne vekk oppdateringene som du mener gjorde skaden.