Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 830
jeg har ei vennine som gjærne ville ha inn noe smilie på siden sin, men at de skal komme opp automatisk når hun skriver ":P, osv"

hun fant denne http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=1&id=45 siden men den støtter ikke den bloggen hun er på.


siden jeg ikke kan noe med html så lurte jeg på om det er noen her som kansje vet om noe lignende eller kansje har en kode på lur?

vansklig og vite hva jeg skal søke etter i goggle siden jeg ikke vet hva jeg skal søke etter så om noen finner noe med en gang så er det grunnen:P
Jeg beklager at jeg er så lite On-Topic men gjør venninna di ei tjeneste, og fortell henne at smileyer som :P er et utdatert fjortisspråk og ikke hører hjemme noe steds. Da er problemet løst også, gitt.
det er din mening. og tenker at det er like mange som liker at de står der siden du kan "lese" mere av hvordan personen mener det etter min erfaring.

at jeg skrev ":P" var bare et eks. regner med at det er "--:O" denne typpen hun bruker for og utrykke hva hun mener...

men det er blitt en uvane og putte inn smilie her og der uten noe meinger.
Har du lyst å fortelle hvor hun har blogg? Da er det lettere for oss å finne noe som støtter tjenesteleverandøren hennes. Blogg.no? Blogspot.com?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Om det er en gratis blogg, er det ikke sikkert at det er mulig. Ta kontakt med supporten hos bloggen, kanskje de kan hjelpe venninna di.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ellers kan hun jo rett og slett sette inn bilder av smileyer. Haha, tafatt.