Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 945
Vi fikk i oppgave på skolen å lage en film til Amandusfestivalen(Filmfestival for stundenter og andre under 20år).

Vi ville da lage en film om ungommens forhold til alkohol, og vi satte da sammen en fest, hvor vi fulgte tre personer gjennom festen.

Vi er allerede nominert til Fiksjonsprisen, hvor 7 filmer er nominert av hele 200 filmer. Det er ganske kult

Link til filmen

Gjerne kommenter filmen, og helst stem (For hver stemme kommer vi nærmere publikumsprisen)
En kar i klassa mi lagde 15:35. Den ble ikke nominert, men Lui , i dokumentarsjangeren ble nominert. Han står bak begge
Sitat av crEpi
En kar i klassa mi lagde 15:35. Den ble ikke nominert, men Lui , i dokumentarsjangeren ble nominert. Han står bak begge
Vis hele sitatet...
Jeg ble rørt av Lui
Jeg syns ikke helt denne filmen var så bra jeg?

Det jeg syns var bra var voice overen til ho lille jenta, det jeg syns sugde var handlingen, jeg skjønte ikke helt om det var skuespill eller ekte overalt heller. Klippinga var slitsom enkelte steder og. Nå aner ikke jeg nivået på folk som sender inn til Amandus men...
Ideen bak filmen var å lage noe originalt. Vi følte vi klarte å få til det med handling, men alle har sine egne meninger! Klippinga er bevisst brukt sånn som den er forresten.

Det er kun noen sekunder som er regissert i filmen, ellers er alt ekte. Vi rigget sammen en fest(uansett om den ikke var så utrolig bra), og filmet den. Men det å få et kamera rett opp i ansiktet ditt påvirker ofte holdningen din, og blir noen ganger lite troverdig.

Men takker for tilbakemeldinger.
Godt skuespill! Virket troverdig.

Litt minus på at det blir svart rett før det klippes hver gang, og du har ofte noen stygge lyder i selve klippet.