Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken Faction vil du være?
Dragon 12 36,36%
Templars 4 12,12%
Illuminati 17 51,52%
Stemmegivere: 33. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  5 1298
Nå er det ikke lenge til The Secret world kommer ut(19 juni). Har gledet meg til dette spillet lenge og tenkte det kunne vært gøy å ha en Freak guild/klan når spiller kommer ut, til å gjøre dungeons og raids sammen . Så kommer det store spørsmålet, hvilken faction har folk lyst å være? For meg er det egentlig det samme, men har mest lyst til å være Dragon.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Vet ikke forskjellen mellom dem, visste ikke at dem hadde factions :P Så jeg er også ganske åpen :P
Jeg kommer nok til å ha første charachter i Illuminati.
Fordi: "The world is a bad place, and you can either do or get done. We're the Illuminati and we're not done."

guilds er jeg åpen for.
Sist endret av Lily Bowen; 29. april 2012 kl. 16:44.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Noen som vet hva requirementsa er?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som vet hva requirementsa er?
Vis hele sitatet...
Required 512 KBPS or faster Internet Connection DVD-Rom 8X or faster DVD drive**
OS Windows XP (SP 1)/Vista (SP 1)/Windows 7 (SP 1) Video Card nVidia 8800 series 512 VRAM or better/Radeon HD3850 512MB or better
Processor 2.6 GHZ Intel Core 2 Duo or equivalent AMD CPU DirectX DirectX 9.0c Compatible
Memory At least 2GB RAM for Windows XP / 3GB RAM for Windows Vista and Windows 7 * Input Keyboard & Mouse
Hard drive At least 30GB of free space
*2GB RAM for Windows XP / 3GB RAM for Windows Vista and Windows 7
**DVD ROM required for installation only
Bare 1t 15m til beta!