Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1035
Heisann!
Jeg og min samboer skal til Hurghada i sommer og i den forbindelse så tenkte jeg på og få tatt en tattovering. Men etter endeløs søking på nettet etter svar så må jeg bare snu meg hit

Er det noen der ute som har vært i hurghada/ el gouna og tatt tattovering og hva måtte dere betale?

Svar taes imot med STOR takk!
Du vil ta en tattovering i et land der det ikke stilles like strenge krav til renslighet på tattoveringsgeskjefter? Dagbladet hadde en sak her forleden (klarer dessverre ikke å finne den igjen) hvor Egypt var nevnt som et av de landene det var størst risiko for å bli matforgiftet. Da kan jo tenkte deg hvordan det er med tattovering.

Ville heller lagt i et par norske kronasjer ekstra og tatt det her hjemme i Norge. Da slipper du eventuelle infeksjoner og jeg vil tørre å påstå at du vil få et bedre resultat også

Men for all del.
Med så dårlig regulering det er på slikt i fattige land ser jeg for meg et slikt resultat: http://ugliesttattoos.files.wordpress.com/2010/12/fb07af1e-5ad3-4206-8a27-7459504cd4df.jpg

Men hey! Billig though!
Sist endret av Psytrip; 27. desember 2010 kl. 18:19.
Trådstarter
2 0
Haha, ser poenget, derfor jeg spurte om hvordan det var siden jeg ikke fant særlig mye på nettet om akkurat det å ta seg tattovering der
er jo bare å følge med, sjekk at han tar uåpna nåler og tatto ink så er du god 2 go , trenger ikke være helt dum heller , man ser med engang hvordan status det er på tattosjappa
Sitat av Molykun Vis innlegg
Ville heller lagt i et par norske kronasjer ekstra og tatt det her hjemme i Norge. Da slipper du eventuelle infeksjoner og jeg vil tørre å påstå at du vil få et bedre resultat også
Vis hele sitatet...
Helt enig i den.

Vil også anbefale trådstarter å dobbeltsjekke at forsikringer er i orden slik at vedkommende kan bli fraktet ut med ambulansefly i tilfelle sykdom.

Helsevesenet i det landet vil man helst unngå om man kan.
Hvorfor i all verden skal folk drive å ta tattoo i shabby plasser som syden og andre u-land, når man faktisk vet at her i Norge så er det best?? Hva er galt med dere
Trenger ikke være gal fordet. Som Srbija sier så er det ganske lett å se om det er ett sted man ønsker å tenke seg å ta en tattoo. Selvom man finner ett sted som ser bra ut, så er det ikke dermed sagt sluttresultatet blir som ønsket med mindre man tar noen forhåndsregler. Er det mye sol der du skal, og du kanskje også vil bade, så foreslår jeg å legge den til slutten av ferien.
Kjæresten min tok en tattoo i Asia, veldig fint motiv, polynesiskt med masse detaljer. Den dekker en ganske stor del på ryggen. Den har blitt ganske "rufsete" eller hva jeg skal si. Det syntes på tattoen at han som gjorde den ikke var helt ved sine fulle fem, men mye av det skyldes nok også at den har blitt utsatt for bl.a. sol.

Lykke til med din tattoo
Sist endret av innblikk; 27. desember 2010 kl. 22:32.
sjangsen for at noen har tatt tattovering der. Høres ikke ut som en ekte plass engang. Hurghada liksom.. Nei as. Spar heller penger å ta hjemme.