Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1475
Har sett litt på følgende kosttilskudd: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...k-powder-800-g

Det blir ikke solgt i Norge, men som du ser, så har den svenske versjonen av gymgrossisten det på lager. Er dette ulovlig å føre over grensen til norge? Har googlet endel, men ikke funnet noe direkte svar på dette. Var visst problematisk å få det fra USA, men skulle visst være mulig fra sverige, men på nettsidene til gymgrossisten.se var det ingen alternativ foruten sverige som leveringsadresse. Noen tips til hvordan jeg kan få skaffet meg dette?

PS: har lest meg opp på bivirkninger etc, og ønsker ikke noen diskusjon rundt dette.
Ingen sier noe om du drar med deg en boks eller 2 over grensa...
Om du derimot fyller en varebil med produktet, vil du mest sansynlig få trøbbel.
Har ikke funnet noen svenske sjapper som selger slike produkter over til norge tho.

Jeg kjøpter forøvrig produktene jeg bruker i england på en nettbutikk...
Sist endret av t33zr; 2. desember 2010 kl. 13:01.
Enkleste måten er vel å dra til Sverige selv å kjøpe det hvis du ikke bor alt for langt fra grensa. Så over listen over innholdstoffer og ser at det er "proprietary blend" det vil si at det ikke oppgis hvor mye av hvert virkestoff det er i produktet, det kan være en grunn til at det ikke selges i Norge. En annen ting du skal vite om proprietary blends er at det som regel bare er ørsmå mengder av de stoffene du vil ha i produktet, det er stort sett bare maismel eller noe annet det er blanda ut med som utgjør 95% av produktet.
Vanlig kreatin monohydrat f.eks fungerer sikkert like bra ettersom de virkestoffene det i hovedsak mest sansynlig er mest av i det produktet er kreatin, koffein og taurin
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Trådstarter
Ja, veit kva dei meine med proprietary blends Men om det så ikkje virke, vil eg uansett prøve, så ingen tvil der, men er på leting etter en nettside der jeg kan bestille dette. England funker også, men priser er vannvittige der iforhold til Sverige. Bor på vestlandet, så det er litt av en tur til grensa
Har du nylig begynt å trene? Av egen erfaring har jeg sett at alt det "EXTREME POWER"-tullet har svært liten effekt. Jegh ar like mye økning og effekt av det billigste kreatinet og ribose (samt. proteiner og karbo). Du kan fort spare deg mye penger ved å bruke kun det som har dokumentert effekt.
Da er mitt neste tips: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trk...All-Categories
Er litt dyrere enn svenskeprisen der og, men det er vel kanskje det rimeligste alternativet.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Trådstarter
Nei, trent fast i flere år, og ja, eg veit at det meste er salgsnavn, men det var ikke meg personlig som fant dette tilskuddet og var selv skeptisk kun pga navnet, Men er anbefalt dette og siden jeg ikke har stor kunnskap innad preworkout tilskudd, så blei eg nysgjerrig. Ønsker gjerne linker til lignende tilskudd som fins i Norge, men ønsker ikkje noko reint koffein bullsjit. Bruker selv monohydrat kreatin og 90+ protein for øyeblikket, men nærmer seg slutten på dunkene, og da virket det litt morro å prøve dette.

Ebay er eg litt skeptisk til, da eg har forstått såpass at helsekost derifrå er noe tollere ser nærmere på
Sist endret av ShaolinMonk; 2. desember 2010 kl. 16:08. Grunn: Leif på besøk
Såvidt jeg forstår så inneholder produktet frie aminosyrer, så produktet må godkjennes av mattilsynet før det er klarert for salg i Norge.Å føre inn fra et land innen EU/EØS til privat bruk, bør imidlertid ikke by på noen problemer
Sist endret av Molykun; 2. desember 2010 kl. 17:43.