Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3692
Komt over noe brun, helt tørr speed. Som lukter noe som minner litt om skopuss.
Fyren hevder den er god og snorte, og kommer sigende når du skyter an.
Prøvde å skyte en kvarting sånn ca +/- og kan ikke si jeg følte noe særlig mer seinere som han sa. Og selvom jeg ikke fikk sove den natten, så følte jeg meg ikke særlig speedet. Følte meg bare daff og trøtt. Men kan og være jeg tok for lite eller noe, er ikke sikker hvor mye det var.
Noen som har noe anelse hva dette kan være?? Bare noe bøff eller hva??
Sist endret av FrankYang; 6. november 2009 kl. 02:56.
Var den veldig kornete, klumpete å hockey pulver aktig?
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Var den veldig kornete, klumpete å hockey pulver aktig?
Vis hele sitatet...
Ja. Sånn lys brun, og knusstørr.
Har sett samme varene.
Det er bare søppel.
Det gikk noen dager på billig salg ,så fikk ikke de som hadde greiene solgt det til gi bort pris.

At det kommer sigende sier alle selgere når man klager på varene.
Sist endret av zlamaniac; 6. november 2009 kl. 03:23.
Ja oki. Men er det veldig sannsynlig at det er akkurat samme greiene? Eller kan det kanskje være flere typer, som er make?
Ser jo allerede i den første posten din at varene er bøff.
Det lukter ikke pepper, det smaker ikke pepper, det funker ikke som pepper, Det ser ikke ut som pepper.
Da mistenker jeg at det kan være bøff, men det er bare min personlige mening.
Bare fiks deg en ny dealere.
Trenger ikke sånne rasshøl som bare skal svindle og tjene mest penger.
det er nok buffa ut med noe ja, men det er mest sannsynlig litt amf i det. det med at du ikke fikk funk når du skøyt, kan ha noe med at du ikke fikk skillt amfen skikkelig ut, jo mer av driten du får ut først jo mer funker det. vet ikke om du allerede har gjort dette, men jeg vet at folk ofte tror de har blitt buffa til tusen, men så prøver de å skille speeden skikkelig ut, og det funker som faen.
uansett så ville jeg fått meg en ny dealer, men er jo ingen grunn til å ikke prøve å utnytte det du har fått fullt ut.
Sitat av John_Doe Vis innlegg
det er nok buffa ut med noe ja, men det er mest sannsynlig litt amf i det. det med at du ikke fikk funk når du skøyt, kan ha noe med at du ikke fikk skillt amfen skikkelig ut, jo mer av driten du får ut først jo mer funker det. vet ikke om du allerede har gjort dette, men jeg vet at folk ofte tror de har blitt buffa til tusen, men så prøver de å skille speeden skikkelig ut, og det funker som faen.
uansett så ville jeg fått meg en ny dealer, men er jo ingen grunn til å ikke prøve å utnytte det du har fått fullt ut.
Vis hele sitatet...
Det er ingen grunn til og kjøre i seg urene varer intravenøst, for det kan få fatale følger. Kast dritten spør du meg!
kast dritten ja, bare bøff!
Sitat av puffman Vis innlegg
Det er ingen grunn til og kjøre i seg urene varer intravenøst, for det kan få fatale følger. Kast dritten spør du meg!
Vis hele sitatet...
At det du får ikke er 100% ren amf er vell noe som skjer relativt ofte for folk som bruker speed. Det er vell en risk mange velger å ta, som du også ser at trådstarter har gjort da han prøvde å skyte denne. Poenget mitt var at han burde rense speeden for å få ut diverse urenheter før han skyter, både for bedre funk og for hans egen sikkerhet. Selvfølgelig vil jeg ikke anbefale noen å skyte noe som helst i årene, men viss du først vil utnytte varene du har fått, så gjør det "smartest" mulig. Kunne kanskje ha ordlagt meg litt annerledes i den tidligere posten
Graden av hvor buffet ut det er varierer, og når man får noe som tydelig er mer buffet ut en det til vanlig, bør man være ekstra forsiktig.
Sitat av John_Doe Vis innlegg
At det du får ikke er 100% ren amf er vell noe som skjer relativt ofte for folk som bruker speed. Det er vell en risk mange velger å ta, som du også ser at trådstarter har gjort da han prøvde å skyte denne. Poenget mitt var at han burde rense speeden for å få ut diverse urenheter før han skyter, både for bedre funk og for hans egen sikkerhet. Selvfølgelig vil jeg ikke anbefale noen å skyte noe som helst i årene, men viss du først vil utnytte varene du har fått, så gjør det "smartest" mulig. Kunne kanskje ha ordlagt meg litt annerledes i den tidligere posten
Vis hele sitatet...
Det at han 'overlevde' ett skudd av den betyr jo ikke at det ikke er helseskadelig og sette seg flere skudd. Uansett om du filtrerer dritten igjennom bomull filtrerer du ikke det vannoppløsende buffet i speeden, filteret tar bare det som ikke er vannoppløselig. Husk nå at langt fra alt av vannoppløselige stoffer er godt for kroppen din, det er bare naiv tenking.
Sist endret av Quetzalcoatl; 6. november 2009 kl. 16:06.
Sitat av puffman Vis innlegg
Det at han 'overlevde' ett skudd av den betyr jo ikke at det ikke er helseskadelig og sette seg flere skudd. Uansett om du filtrerer dritten igjennom bomull filtrerer du ikke det vannoppløsende buffet i speeden, filteret tar bare det som ikke er vannoppløselig. Husk nå at langt fra alt av vannoppløselige stoffer er godt for kroppen din, det er bare naiv tenking.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er ikke alle vannoppløselige stoff bra for kroppen, men det å skyte speed er ikke bra for kroppen i utgangspunktet. Selvfølgelig så vil det alltid innbære en risk å sette noe du ikke er sikker på hva er intravenøst, men som sagt tidligere så er dette en risk de som skyter speed ofte tar. Det er naivt å tro at om stoffet ser rent ut og lukter rent, så kan det ikke finnes vannoppløselige stoffer i det som ikke er amfetamin? Min erfaring med flere av motorheadsa jeg kjenner er at det som betyr noe er ikke om det er usunt for kroppen, men om det funker å hvordan få best funk av varen du sitter med.
Høres ut som om det er knuste truxaler du har fått
Sitat av Gamma Vis innlegg
Høres ut som om det er knuste truxaler du har fått
Vis hele sitatet...
Hvordan klarer du og komme fram til en så spesifikk analyse ved og lese en forumpost hvor en person sier han har brun, kornaktig, skopuss luktende pulver?

Du er jammen god når det kommer til narkotika-analyse!
hørest ut som sukker guff
speeden kan bli brun vis man blander den ut med vanlig sukker
Sitat av puffman Vis innlegg
Hvordan klarer du og komme fram til en så spesifikk analyse ved og lese en forumpost hvor en person sier han har brun, kornaktig, skopuss luktende pulver?

Du er jammen god når det kommer til narkotika-analyse!
Vis hele sitatet...
Fordi jeg var borte i noe lignende selv. Skulle vært pepper men det var jo brunt å det funka ikke hørtes ganske likt ut som det jeg hadde. Men vet jo ikke. bare gjetter jeg:P
FYI er Truxal et sedativt antipsykotikum. Ikke akkurat noe du blander i speeden?
Sitat av Gamma Vis innlegg
Fordi jeg var borte i noe lignende selv. Skulle vært pepper men det var jo brunt å det funka ikke hørtes ganske likt ut som det jeg hadde. Men vet jo ikke. bare gjetter jeg:P
Vis hele sitatet...
Hva positivt bidrar din gjetting til denne tråd? Med dine uttalelser i forrige post hørtes du jo ut som den analyse-eksperten fra kripos, med narkobikkje nese å full pakke. Truxal er ett anti-psykotisk, ned sløvende pille, og egner seg svært dårlig til og buffe ut amfetamin med. Din gjetting er like mye på villspor som en fjellfinn med ull-lester i sandalene på sydentur.
Leste litt feil bare.
Det jeg fikk var ikke pepper i det hele tatt det var kun knuste truxaler uten funk i det hele tatt. Så det var jo ikke blanda ut siden det ikke var pepper i det i det hele tatt.
Mente jeg leste at det ikke funka den han fikk heller men leste bare litt feil.
you been hustled!! krev pengene tilbake av han du kjøpte det av!
Sitat av awake Vis innlegg
you been hustled!! krev pengene tilbake av han du kjøpte det av!
Vis hele sitatet...
Krev og krev.
Er ikke akuratt slike saker du kan gå til forbrukerombudet med.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Krev og krev.
Er ikke akuratt slike saker du kan gå til forbrukerombudet med.
Vis hele sitatet...
Man kan bruke andre metoder enn om man vil klage på kasettspilleren man handla hos elkjøp..
Sitat av John_Doe Vis innlegg
At det du får ikke er 100% ren amf er vell noe som skjer relativt ofte for folk som bruker speed. Det er vell en risk mange velger å ta, som du også ser at trådstarter har gjort da han prøvde å skyte denne. Poenget mitt var at han burde rense speeden for å få ut diverse urenheter før han skyter, både for bedre funk og for hans egen sikkerhet. Selvfølgelig vil jeg ikke anbefale noen å skyte noe som helst i årene, men viss du først vil utnytte varene du har fått, så gjør det "smartest" mulig. Kunne kanskje ha ordlagt meg litt annerledes i den tidligere posten
Vis hele sitatet...
Når du sier "rense", hva mener du da? Jeg trekker jo den selvfølgelig gjennom et filter. men du tenkte kanskje andre ting i tillegg??????
Brun pepper behøver ikke å være utbøffa. Jeg fikk brunaktig vare for en stund tilbake (noen måneder tror jeg) og den var av absolutt høy kvalitet!

Jeg merket umiddelbart en strøm av varme som fór gjennom brystkassa, opp ganen og inn i munnen. Smaken var karakteristisk kjemisk. I tillegg smalt det i hodet ved injeksjon og en vellyst spredde seg rask gjennom kroppen. Dette behøver ikke å være et kvalitetstegn, jamfør metamfetamin, som ikke smeller umiddelbart ved injeksjon. Jeg kunne bestemme formen selv og den var like fin i avslappet modus som i høyt tempo. Pusten gikk delvis tungt, pulsen var høy og jeg merka at hjertet banka taktfast i topprusen. Kroppstemperaturen økte gradvis til den nådde en topp der den la seg, til en ny justering var ønskelig. Det var som å bli født på ny til en problemfri og utopisk verden, der alt så ut til å gå min vei - verden var for mine føtter!

Men ikke f.. om jeg ble så mye som littegrann aktiv en gang! Selv om jeg kunne bli det hvis jeg gadd. Jeg var best tilfreds av å ligge rett ut i sofaen min og slappe helt av! Selv om jeg var totally focused! Reflektere over livets mysterier, tidligere hendelser og fremtiden. Reflektere over livet nå, slik den var, slik den kommer til å bli og slik den vil være etter at min tid er forbi. Jeg kunne ligge i timevis og reflektere over gleder, sorg, sinne, hysterier, gåter, abstrakte og konkrete tanker, m.m. Jeg bare nøt det velbehaget av en rus som overveldet meg i timene fremover, mens jeg førte lange stille monologer om alt og intet inni meg selv - innimellom løste jeg jaggu et par verdensproblemer samtidig! Synd jeg aldri skrev det ned, men er ikke det typisk da?

Jupp, en av de beste makka jeg har smakt på lenge! Så var den grisedyr også, men absolutt verdt pengene! En dose på ca. 200-250 mg varte i flere timer på en injeksjon, og striper på rundt 100 mg (eller en halv kvarting sånn cirka) gav en gradvis oppkvikkende og energisk følelse - selv om det sved skikkelig i nesa. Forklaringen var visstnok sulfat. At det var brukt svovelsyre i krystalliseringen som av uvisse årsaker medførte en brunaktig farge i sulfatet, ble jeg fortalt. Krystallene var harde men samtidig porøse når du kakket det opp. En justerte normalt oftere via nesa en ved injeksjon.

Det var helt rått å kakke opp krystallene siden det var pulveraktig å kakke, og ikke mel-, sukker- eller pudderaktig, eller kramt, seigt og marsipanaktig. Det luktet intet men smakte udiskutabelt amfetamin. Kjemikaliesmaken var først intens, deretter syrlig med en nummen følelse i ettersmaken - ikke så sterk som på kokain, men definitivt like kjølig! Den etterlot seg en liten hvit flekk med bittesmå nupper på tunga der jeg hadde smakt på pepperet etter en stund.

Et gram varte fint i et par dager med et par-tre justeringer på en dag kontra et par-tre justeringer på noen timer. Alt i alt en overall høy kvalitetsvare selv om det neppe var helt rent. Et pluss var at det løste seg lett i kaldt vann med tydelige krystaller i vannet som måtte knuses uten at du trengte å jobbe særlig for det, vannet var helt blank (klart) og ikke grumset, det smakte kjemikalie av vannet også og lite lå igjen i filteret eller korken etter at det var trekt opp!

Den kunne også fint brukes flere dager på rad uten at effekten minsket betraktelig, selv om det var en gradvis nedgang i opplevd stemning. Jeg hadde ingen problemer med å sovne på det personlig, men noen venner av meg fikk ikke sove på et par-tre døgn etter siste justering.

Pepperet svei som f.. i nesa, men med en karakteristisk sviing som minner om ekte vare, selv om jeg personlig mener at ekte vare ikke svir i nesa. Også her var forklaringen at det var sulfat. Andre som prøvde den mente den ikke svei nevneverdig i nesa, så det er nok subjektivt. Kan være at jeg den gang var mest vant til å skyte og ikke hadde snortet på lenge som førte til at jeg opplevde sviinga som ekstra painful, men overlevbart. Å droppe den var helt kurrant, selv om dropp under 250 mg var totalt bortkasta, siden en har en tendens til å piffe med en ekstra dropp like etter det første droppet. Det normale å droppe dette pepperet med, kontra dagens halv-grams dropp, var rundt kvartingen, kanskje litt mer. Effekten kom gradvis da, men kunne derimot vare nesten dobbelt så lenge som ved et skudd. Jeg snakker her om topprusen.

Så brun makka er ikke alltid bøff, selv om mye tyder på at det ikke er helt ekte, som andre sier i denne tråden. Det kan være mange grunner til misfargingen siden det fremstilles illegalt. Den beste måten å finne ut av om det er noe tess er å prøve det!
Sitat av FrankYang Vis innlegg
Komt over noe brun, helt tørr speed. Som lukter noe som minner litt om skopuss.
Fyren hevder den er god og snorte, og kommer sigende når du skyter an.
Prøvde å skyte en kvarting sånn ca +/- og kan ikke si jeg følte noe særlig mer seinere som han sa. Og selvom jeg ikke fikk sove den natten, så følte jeg meg ikke særlig speedet. Følte meg bare daff og trøtt. Men kan og være jeg tok for lite eller noe, er ikke sikker hvor mye det var.
Noen som har noe anelse hva dette kan være?? Bare noe bøff eller hva??
Vis hele sitatet...
Halvfabrikata som vi sa for 25 år siden. med andre ord-det er ikke ferdig foredlet til amfetamin. sånn er det ;-)