Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 8233
Fekk høre idag att om eg blander amfetamin med Startgass så vill eg få en større kick. er dette sant?
om det er sant hvor mye gass burde eg blande med?
Startgass er ganske vanlig å blande med, selv om det ikke er veldig sunt. Det er den som gir deg det første rushet som kommer nesten med en gang du har snortet/skutt. Vet faktisk om folk som foretrekker at den er blandet med startgass hvis det skal i åra. Begrunnelsen for det husker jeg ikke, men jeg er sikkert noen andre som har opplysninger om dette?
Trådstarter
5 0
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Startgass er ganske vanlig å blande med, selv om det ikke er veldig sunt. Det er den som gir deg det første rushet som kommer nesten med en gang du har snortet/skutt. Vet faktisk om folk som foretrekker at den er blandet med startgass hvis det skal i åra. Begrunnelsen for det husker jeg ikke, men jeg er sikkert noen andre som har opplysninger om dette?
Vis hele sitatet...

Hvor mye skal eg blande med 0,5 Gram amfetamin? er en dråpe nokk?
kan det vera farligt og prøve det?
Veldig usikker på blandingsforholdet, så det tør jeg ikke si noe om.
Men uansett, innta stoffet så rent som du kan få det. Ingen grunn til å blande ut med andre drittstoffer dersom det kun er til eget bruk og ikke til salgs.
Sist endret av Stuk3hue; 30. mai 2009 kl. 23:31.
Trådstarter
5 0
Skyter ikke. Sniffer bare
Trådstarter
5 0
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Veldig usikker på blandingsforholdet, så det tør jeg ikke si noe om
Vis hele sitatet...

Men tror du att 1 dråpe kan vera farligt for 3 personer som skal dele på 0,5 Gram?
Det er nok ikke dødlig:P Nei, du får nok vente på noen andre til å besvare dette, men mitt råd er å ta stoffet så rent som mulig.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Løsemidler får stortsett heroin til å virke som helsekost. Å innta løsemidler frivillig er forbi mi fatteevne at nokon vil. Det fører til massive hjerneskader, hukommelsesproblemer, skjelving, og kan føre til dødsfall. I tillegg er vel startgass en anelse kreftframkallande.

Hold deg unna løsemidler. Det er rein idioti å innta det.
det går fint ann å bruke startgass, men bland eteren med vann og rist beholderen godt.


det kommer 3 lag med væske, vann i bunnen og et lag med grums i mitden, men det er det øverste laget man bruker.
Det er vanskelig å skille eteren ut, så det er best å bruke en sprøyte til det
( jeg bruker den som shell stasjonene selger, svart boks)
Sist endret av phyton; 3. juni 2009 kl. 20:37.
Sitat av krabben13 Vis innlegg
Men tror du att 1 dråpe kan vera farligt for 3 personer som skal dele på 0,5 Gram?
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem, man kan 1g eter til 1g amf
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Har du så ren amfetamin at du må blande den ut da, krabben13? Med mindre du er helt sikker på at det er rent, så skal du ikke se bort fra at det allerede er startgass i den.
Ja så er jo startgass i amf det som gir den legendariske nedturen, ivhertfall trigger den 50% mer.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Ja så er jo startgass i amf det som gir den legendariske nedturen, ivhertfall trigger den 50% mer.
Vis hele sitatet...
Tar gjerne imot en forklaring på det utsagnet der, for der trur jeg du blander personlig erfaring med kjemi loven ?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Enig i at Sluzzzs burde supplementere innlegget sitt med kilder når han kommer med så skråsikre påstander, selv om jeg tviler på at det finnes data som støtter de utsagnene.
Hva mener du forresten når du henviser til "kjemi loven", mafiasame?
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
oisann å da var tråden opp etter 14år tjohoi, fortsatt gass i peppern som gir den fres? eller kan en blande med noe annet litt bedre?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fy faen så digg å være nykter ass...
Startgass? Dette høres ut som oppskriften på å ødelegge hjernen mer enn nødvendig?

I Oslo har det vært haugevis av sånne flasker liggende. Vet ikke om det er lystgass eller hva det er, men jeg ser hva slags folk som bruker det. Gjerne i kombinasjon med hasj og bilkjøring. Snakk om å gi totalt faen.

Det er ting som dette som gir avholdsfolk og skeptikere argumenter å stå på.
Har sett det bli gjort. Da ble det sprayet på glass / speilflate. Det lå der til å tørke og ble deretter skrapet opp og blandet med amfetamin.


Ikke gjør det.
Sitat av Asket Vis innlegg
Startgass? Dette høres ut som oppskriften på å ødelegge hjernen mer enn nødvendig?

I Oslo har det vært haugevis av sånne flasker liggende. Vet ikke om det er lystgass eller hva det er, men jeg ser hva slags folk som bruker det. Gjerne i kombinasjon med hasj og bilkjøring. Snakk om å gi totalt faen.

Det er ting som dette som gir avholdsfolk og skeptikere argumenter å stå på.
Vis hele sitatet...
Tror det er lystgass, ja. Selges til bruk i krem-dispensere. (Fløte og lystgass inn, og krem kommer ut.)


Sitat av Jerna Vis innlegg
Har sett det bli gjort. Da ble det sprayet på glass / speilflate. Det lå der til å tørke og ble deretter skrapet opp og blandet med amfetamin.


Ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Har du sett folk gjøre dette?
Jeg sier ikke at du skrøner. Er bare nysjerrig.
Jeg drev ikke mye med amf. Kun enkelte ganger vi brukte det når det ikke var minus eller opiater å få tak i. Da var det amf, benzo og øl.
Hørte rykter om at det var langere som blandet startgass i amfen, for å få det til å kicke.
Men har aldri snakket med noen som har sett dette bli gjort.
Det er vel eter som er "virkestoffet" i startgass?
Man kan forresten kjøpe 99% ren eter på musikk-forretninger som selger violiner og strykeinstrumenter.
Det er et stoff som brukes til å rengjøre den sårbare lakken på disse instrumentene. "Viol" heter det.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare tull med startgass i speeden, med mindre man har den i fryseren helt til man skal mekke en smell så vil den fordampe vekk, og kun smøringen fra startgassen vil ligge igjen.
Det vil ikke funke å «tørke» startgassen på ett speil for å si det sånn, men hvis man i tillegg bruker m*****ium s****t så vil den trekke til seg deler av etheren og «holde» på den, man må fortsatt legge den i fryseren, men da forsvinner det ikke med engang man tar den ut.

«Sensurerte» det ene ordet, da dette egentlig er alt annet enn skadereduserende, men bedre å finne ut hvilket ord det er, enn å finne ut om det funker på egen hånd.