Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2632
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det beste antivirus programmet med god brannmur og antispyware som fungerer godt på pc og mobiltelefon?
Hva trenger du det til? Windows Defender vil være tilstrekkelig for de aller fleste. Du kan ha MalwareBytes ved siden av hvis du vil og kjøre noen ekstra manuelle scans en gang i blant. Stort sett unødvendig å ha noe mer enn Windows Defender.

Jeg er dessverre ikke kjent med antivirus på mobiltelefon. Med sunn fornuft kommer du et langt stykke. (Det gjelder for så vidt både PC og mobil.)
Jeg bruker bare Windows Defender . Før det brukte jeg gratis utgaven av Avast. Hvorvidt det er det beste antivirus programmet vet jeg ikke, men jeg var fornøyd.
Jeg kjører personlig F-Secure, MSE, Malwarebyte Antimalware og SuperAnti Spyware - Har aldri opplevd å få virus.
Jeg kjører AVG free edition, sist jeg fikk virus var i 1996-1998 (ca. 20 år siden)
Windows defender og et og annet søk med en tilfeldig antivirus innimellom.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Jeg kjører personlig F-Secure, MSE, Malwarebyte Antimalware og SuperAnti Spyware - Har aldri opplevd å få virus.
Vis hele sitatet...
Kan også anbefale Malwarebytes. Kjører Windows Defender, men tar et søk med Malwarebytes fra tid til annen. Det er sjelden Malwarebytes har hatt problemer med å finne og fjerne ting.
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
men tar et søk med Malwarebytes fra tid til annen. Det er sjelden Malwarebytes har hatt problemer med å finne og fjerne ting.
Vis hele sitatet...
Mener du med det at når du fra tid til annen kjører Malwarebytes så finner å fjerner den ting? Eller for å si det på en annen måte, er det ofte ting slipper forbi Defender?
SE Labs Home Anti Malware Report July-Sept 2017 (PDF)
Sier forøvrig ingenting om mobilapp, men er vel en god del av de som har mobilapper.

▼ ... over en måned senere ... ▼
Bruker https://www.bitdefender.com/solutions/ og er veldig fornøyd!
Malwarebytes for scans og avg for real-time protection.