Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4335
Ser det er flere brukere som kan Ta en's annen snap over på sin egen snapbruker og bruke den som en "offisiell" snapp bruker man kan følge. Vet ikke hvordan annet det kan forklares. Vet at det går an å screenshot'te snapper og hente inn via bilder. Men da kan man ikke legge til i story. Har selv sendt bilde til en snapchat bruker. og det er blitt delt via den personen sin snap uten å fått beskjed om at det er blitt screenshot'ta. Noen som vet?
Sist endret av Ghostskull_96; 11. januar 2016 kl. 17:29.
Mulig det du tenker på er QR koden man har snap, det er det eneste jeg kan tro er i nærheten av dette.
Åpne snap -> sveip ned og der får du opp QR koden, du kan også trykke på den for å legge til et eget bilde inni den.
Tar du en annen mobil med snap og holder over QR koden så vil personen legges til som venn.
Finnes hacks (til jailbreaka/rooted tlf) som kan lagre snaps uten at du får vite om det.
Sist endret av fustercluck; 11. januar 2016 kl. 17:37.
Snapprefs Til android.
Phantom/Snapcrack for IOS.
Sist endret av HwT; 11. januar 2016 kl. 17:46.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har et spørsmål om Snap, så bare bumper denne tråden litt så jeg ikke trenger å lage en ny.

Er det mulig å avinstallere den nyeste oppdateringen til Snapchat, og gå tilbake til forgje versjon?
Hvordan gjør man det evt?

Har android btw.
Sist endret av lyselilla; 27. januar 2016 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bygdetulling
varg300's Avatar
Alt dette kan gjøres med Snapprefs, til android. Krever at telefonen/nettbrettet er roota og xposed framework er installert.
Med tidligere versjoner av snapchat kunne man bruke keepchat og snapshare til det samme (også xposed framwork) men disse fungerer ikke lenger. Det er heller ikke mulig å installere en eldre versjon av snapchat, då får man bare en feilmelding om at klienten er for gammel når man prøver å logge på.
De har for øvrig også klart å føkke opp den nyeste versjonen av snapprefs, denne er radda full av reklame....
Sitat av varg300 Vis innlegg
Det er heller ikke mulig å installere en eldre versjon av snapchat, då får man bare en feilmelding om at klienten er for gammel når man prøver å logge på.
Vis hele sitatet...
Vil det si at det ikke går an å undo den siste oppdateringen?
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Vil det si at det ikke går an å undo den siste oppdateringen?
Vis hele sitatet...
Snapchat sjekker brukernavnet ditt mot en database om hvem versjon du har. Har du oppgradert en gang så er du screwed og kan ikke nedgradere hvis ikke du har insane hacke-skills og klarer å ta knekken på snapchat sin server.

Eneste muligheten for å få en eldre versjon er å lage en ny bruker, men da må du også ha en ny epost-adresse som du kobler opp og nytt brukernavn som alle må legge til...
Pes == Fortjeneste...
Bygdetulling
varg300's Avatar
Er bare såvidt det går i det heletatt, selv viss man lager en ny bruker.
Jeg tviholdt på en gammel versjon nettop for å kunne bruke keepchat (Som ikke virker på nyere versjoner),
men en gang for ca et år siden kom det bare en feilmelding der det stod at jeg MÅTTE oppgradere klienten ellers fikk jeg ikke lenger tilgang. Er vel snapchat sin måte å omgå disse programmene som lagrer snapper i det skjulte tenker jeg
Er ikke noe problem å bruke en eldre versjon når du først har root og xposed.
Finn og installer XInstaller på xposed repo / modules, oppdater snapchat, logg inn på ny version, avslutt snap, finn gammel snap apk, installer med xinstaller, velg å behold appdata, logg inn på gammel snap og det funker.

Brukte denne metoden selv før jeg fant snapprefs.
Sitat av eclipze Vis innlegg
Er ikke noe problem å bruke en eldre versjon når du først har root og xposed.
Finn og installer XInstaller på xposed repo / modules, oppdater snapchat, logg inn på ny version, avslutt snap, finn gammel snap apk, installer med xinstaller, velg å behold appdata, logg inn på gammel snap og det funker.

Brukte denne metoden selv før jeg fant snapprefs.
Vis hele sitatet...
Er et problem når man ikke skjønner en dritt av hva du skrev der
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Er et problem når man ikke skjønner en dritt av hva du skrev der
Vis hele sitatet...
Du må modifisere telefonen og legge inn ekstra "programmer".
Det du leter etter er custom systemer, mange er helautomatiske. Vet ikke hvordan de er satt opp, men du må ihvertfall sette opp en server som mottar, lagrer og legger til i "my story:.

Når det er sagt, kan du jo ta en titt på den nye appen "Gobi". Er, så vidt jeg vet, laget av noen NTNU studenter. Her kan du da altså oprette en gruppe hvor folk kan dele relevante "snaps/bilder".
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det må vel finnes noen profesjonelle løsninger? Alle tv- og radiokanaler har jo en egen snap nå for tiden