Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1309
Hos mitt solstudio har vi halvt om halvt med nye og eldre solsenger. På de nye betaler man 10 kr for 2 min å på de som er litt eldre betaler man 10 kr for 3 minutt. Det jeg lurer på er om det lønner seg å ligge kort tid i bedre solarium eller lang tid i de solariumene som er svakere? Ender man opp med samme resultat?
Sist endret av Teddybe4r; 7. september 2011 kl. 19:58.
Fyfaen det var dyrt syns jeg.
What? Her jeg bor er det 20 for 15min eller noe sånt?
Poenget er at det er brukertid på hvert lysrør som er avgjørende for effekten. Om det er en ny eller gammel solseng har ikke særlig betydning, men hvor mange timer lysrøret er brukt (svekkes ved alder) Faren for hudkreft avhenger av solbrent eller ikke.
Uansett så er vi mennesker laget slik at denne oppfinnelsen er kun for at noen skal tjene penger på andres forfengelighet. Heldigvis er nå trenden hos rike vestlige (hvite) mennesker slik at det er viktig å holde seg bleik(men ikke feit).
Bruk nå heller pengene dine på noe vettugt istedet for dette tøvet.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Fyfaen det var dyrt syns jeg.
Vis hele sitatet...
haha, min første tanke også.
Dyrt å være brun i Norge vet du.

Til TS: Det er en liten forskjell, men ikke store greiene. Hold deg til de gamle ''billige'' du.
Sist endret av Bombasa; 7. september 2011 kl. 20:34.
Ta 30 min på den dyreste og post bilde, samt kontonr
Sitat av Ella Vis innlegg
Heldigvis er nå trenden hos rike vestlige (hvite) mennesker slik at det er viktig å holde seg bleik(men ikke feit).
Bruk nå heller pengene dine på noe vettugt istedet for dette tøvet.
Vis hele sitatet...
Trudde trenden i å være hvit var på 90-tallet? Det betydde at du hadde en jobb som gjorde at du ikke hadde så mye fritid til sol og slikt ''tøv''.
Nå er jo trenden motsatt, nå betyr en brun kropp at du har tid til å nyte livet.

Mennesker er rare.
Sist endret av Bombasa; 7. september 2011 kl. 20:36.
Takker dere som faktisk svarte på spørsmålet mitt
Å ha litt farge på kroppen er da ikke noe tøv. For det første så produserer kroppen D-vitamin når huden kommer i kontakt med UV-stråler, og av litt farge, så får man bedre selvtillit og man føler seg friskere og blidere.

Det som sier at brunfarge er for damer og homser, kan gå å skrelle seg selv.