Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 5638
God kveld folkens. Har skrevet et liten røykelyetåt tekst jeg ønsker feedback på. Har ikke skrevet hook enda, det er bare to av tre vers fåreløbig. Husk jeg er nybegynner så be kind

Legg tobakk oppå blekka bynn å brenn sånn smått,
Brenn ut alt som ikke høre hjemme i din kropp!
Som nikotin å parfyme fack d smake ikke godt,
Bedre å gi seg faen bynne å blande reven med pot!
Hvis en stoner skal være jævli sætt han deg ned i en stol,
Så fylle han lumen å lar deg få teste no!
Så sitt du der å tenke; ka faen va d der for no,?
Han ga deg ett trekk blanna med KUN hestesko!
Men sånn e vi, vi e lat vi gidd ikke sloss,
Så lenge alt e cool å vi har rev e alt i boks!
Æ vet ikke om d e alle eller om d kun e åss,
Du burde kanskje bynne å tenke på kem du e kunde hos!
Om d e hos åss, eller han dusten der,
Som engang ikke har peiling på kossen man pushe bær!
Kompiis han kommer bare til å skuffe deg igjenn,
Kom her så ska æ gi deg når så du kan puffe deg ihjel!


Det ekke nøye om du røyke på en bong eller en joint,
Så lenge du har d Chill å kose deg med no godt!
Whatever floats your boat e d æ bruke å si,
da får du d som du vil å får d digg uten tvil!
Æ like å se at folkan rundt meg har d Chill,
Sku ønske alle kunne gå på gata å rulle jointen sin!
Men d kommer aldri til å skje desverre,
Å røyken her til lands blir aldri bedre bare værre!
Sorry at æ klage men standarn her e fucked,
Han sir d e dritbra så har han bare puck!
Kor mange gang ha du ikke kommet hjem,
Å mekka deg nån trekk som ikke gjør deg fjern!
Du kommer ikke unna blir å gjøre d igjenn,
Okei, æ smoke men æ like ikke å burne peng!
Å e du heller ikke serli millionær e du gærn,
Om du ikke fløtte fra norge eller skaffe egne trær!

Holla out holla back!
Du kan starte opp med å rette alle skrivefeil. De var de ikke få av.
Kompiis han kommer bare til å skuffe deg igjenn,
Kom her så ska æ gi deg når så du kan puffe deg ihjel!


Det ekke nøye om du røyke på en bong eller en joint,
Så lenge du har d Chill å kose deg med no godt!
Vis hele sitatet...
Jeg fikk det ikke til å rime hvor enn mye jeg strevde å prøvde. Så orket jeg ikke lese resten pga. norsk-språket er på nivå som en analafabet somalier med tourette.
Ikke noe spesielt imponerende og norsken din heller ikke god.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Du kan starte opp med å rette alle skrivefeil. De var de ikke få av.
Vis hele sitatet...
Lol, ikke no bedre å komme med?! Har nå vell faen ikke noe med hvor bra teksten er om det er "skrivefeil" !? Det er slik jeg skriver siden jeg blander dialekt og bokmål å det er slik jeg kommer til å skrive. Lol folk har for lite å gjøre.
Sitat av WayGone Vis innlegg
Lol, ikke no bedre å komme med?! Har nå vell faen ikke noe med hvor bra teksten er om det er "skrivefeil" !? Det er slik jeg skriver siden jeg blander dialekt og bokmål å det er slik jeg kommer til å skrive. Lol folk har for lite å gjøre.
Vis hele sitatet...
Du ba om feedback, når du kommer til nFF så får du det, og vel så det!
Sitat av WayGone Vis innlegg
Sorry at æ klage men standarn her e fucked,
Han sir d e dritbra så har han bare puck!
Kor mange gang ha du ikke kommet hjem,
Å mekka deg nån trekk som ikke gjør deg fjern!
Vis hele sitatet...
Viva la Trondheim!
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Jeg fikk det ikke til å rime hvor enn mye jeg strevde å prøvde. Så orket jeg ikke lese resten pga. norsk-språket er på nivå som en analafabet somalier med tourette.
Vis hele sitatet...
Nei vet det kan være litt tungt å læse flows.
Å Norsken min er Nord-norsk! Kanskje derfor den stakkars trangsynte analfabete hjern ikke skjønne no.

Jeg spurte ikke om folk kunne være lærere å rette på skrivefeil som mongone der oppe faen ikke klarer å skjønne. Er man virkelig nødt å være mongofirkanta på forum å?? Er det ikke nok med et A4samfunn??

Jeg vil ha litt ORDENTLIG kritikk. Ikke "du staver feil, så siden jeg er en liten drittunge kan du ikke skrive rap"-type kritikk

Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Du ba om feedback, når du kommer til nFF så får du det, og vel så det!
Vis hele sitatet...
Lol, du er jo skada om du synes det er produktiv kritikk. Ka faen har stavinga å si når det er snakk om rap?!

Sitat av Kal87 Vis innlegg
Viva la Trondheim!
Vis hele sitatet...
Hahahaha!!! Bodde der når jeg skreiv det versEt!
Sitat av WayGone Vis innlegg
Nei vet det kan være litt tungt å læse flows.
Å Norsken min er Nord-norsk! Kanskje derfor den stakkars trangsynte analfabete hjern ikke skjønne no.

Jeg spurte ikke om folk kunne være lærere å rette på skrivefeil som mongone der oppe faen ikke klarer å skjønne. Er man virkelig nødt å være mongofirkanta på forum å?? Er det ikke nok med et A4samfunn??

Jeg vil ha litt ORDENTLIG kritikk. Ikke "du staver feil, så siden jeg er en liten drittunge kan du ikke skrive rap"-type kritikk



Lol, du er jo skada om du synes det er produktiv kritikk. Ka faen har stavinga å si når det er snakk om rap?!



Hahahaha!!! Bodde der når jeg skreiv det versEt!
Vis hele sitatet...

Det der ble så lite riktig som du kan få det. Stavinga har mye å si når de som skal dømme det ikke skjønner hva som står engang fordi du skriver som en 3 åring
Sitat av WayGone Vis innlegg
Nei vet det kan være litt tungt å læse flows.
Å Norsken min er Nord-norsk! Kanskje derfor den stakkars trangsynte analfabete hjern ikke skjønne no.

Jeg spurte ikke om folk kunne være lærere å rette på skrivefeil som mongone der oppe faen ikke klarer å skjønne. Er man virkelig nødt å være mongofirkanta på forum å?? Er det ikke nok med et A4samfunn??

Jeg vil ha litt ORDENTLIG kritikk. Ikke "du staver feil, så siden jeg er en liten drittunge kan du ikke skrive rap"-type kritikk
Vis hele sitatet...
Fra nFF's offisielle regler:
Sitat av nff
Veldig kort oppsummert må du forholde deg til følgende vilkår:
Reklamering er ikke tillatt. Skriv skikkelig norsk. Ikke be om leksehjelp. Følg norsk lov. Oppfør deg skikkelig.
Vis hele sitatet...
Sitat av Natz Vis innlegg
Det der ble så lite riktig som du kan få det. Stavinga har mye å si når de som skal dømme det ikke skjønner hva som står engang fordi du skriver som en 3 åring
Vis hele sitatet...
Name one word?! Så skal æ hjelpe den stakksrs treårie hjern din.
NordNorsk <3 hate det der fisefine språke som faen høres ut som en kråke.

Cmon folks, ingen som ikke har for lite å gjøre å har noe saklig å produktivd å komme med? Var så mye kids her nå

1. Skriver skikkelig norsk.
2. Ber ikke om leksehjelp, men alle er visst lærere
3. Alltid
4. Right back at all
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Jeg fikk det ikke til å rime hvor enn mye jeg strevde å prøvde. Så orket jeg ikke lese resten pga. norsk-språket er på nivå som en analafabet somalier med tourette.
Vis hele sitatet...
Om du skal synge på dialekt, skriver du teksten på dialekt, ellers blir det jo seende enda mer idiotisk ut.


Tidligere post hvor du klager på andres skriveferdigheter:
Sitat av Hater_mordin
det heter design, ikke desain, lær deg å skrive nogen lunde riktig før du entrer forumet.
Vis hele sitatet...
Hva er det som gjør at folk her hele tiden skal være så forbanna selvgode og tro de er verdensmestere? Skal dere rakke ned på hvordan folk skriver, bør dere faen meg skrive korrekt norsk selv.

Og forresten, du skriver jo som en idiot selv:

Sitat av Hater_mordin
Mission impossible. Trokke du får en bærbar som maxer wow til 5-6k. 8k derimot
Vis hele sitatet...
Sitat av Hater_mordin
Det er nok mye lettere med cookies, skjekke(Zomg, det heter sjekke, ikke skjekke. Lær deg å skrive riktig før du entrer forumet) klokkeslettet når man logger inn, starter en cookie som har "levetid" på 1 minutt, så for hver gang du er inne på siden, skjekker(Zomg, det heter sjekker, ikke skjekker. Lær deg å skrive riktig før du entrer forumet) den opp mot sessionen, og hvis den er satt, så lager du en ny, og naturligvis setter inn i DBen.
Vis hele sitatet...

Voks opp og slutt med sytinga.
men kan ikke du bare skrive sangen din på Norsk da ? så slipper du alt maset
Sist endret av ivingman90; 17. november 2010 kl. 11:01.
Herregud folkens, skuffa over alle dere. Freakforum var plassen hvor du ikke ble dømt og hakka på før, men når jeg ser det her òg en del andre poster på det nye "freaK" , blir jeg egentlig bare lei meg for at det har blitt sånn. Selvom mannen kanskje ikke skriver så jævlig bra, så i det minste PRØV å si det på en ordentlig måte. Unnskyld mine å og, enda ikke lært : (
Sitat av Amitabha Vis innlegg
Voks opp og slutt med sytinga.
Vis hele sitatet...
Doubble-word!
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
men kan ikke du bare skrive sangen din på Norsk da ? så slipper du alt maset
Vis hele sitatet...
Selv om den hadde vært skrevet på ett språk som lot seg tyde, så var den ganske trist... (ikke trist som i å være lei seg, eller jo, var det jeg ble etter å ha lest den )
Prøvde å rappe det i hodet mitt, og mener første vers funker mye bedre enn andre. Liker dog ikke at to etterfølgende linjer begge slutter på "no".

Om du ikke er redd for å bli flama mer, rap, legg på beat og last opp =o)
Sitat av Emptyy Vis innlegg
Om du ikke er redd for å bli flama mer, rap, legg på beat og last opp =o)
Vis hele sitatet...
Er jo ikke han som blir flamet, det er han som flamer.
Sitat av Emptyy Vis innlegg
Prøvde å rappe det i hodet mitt, og mener første vers funker mye bedre enn andre. Liker dog ikke at to etterfølgende linjer begge slutter på "no".

Om du ikke er redd for å bli flama mer, rap, legg på beat og last opp =o)
Vis hele sitatet...
Takker for kritikk Nei liler heller ikke de linjene der så dem
blir nok skrevet ometterhvert. Første verset flower mye bedre enn andreverset da det er litt mer avansert mtp multiser å flerstavelser men er nice flow på det og.
Skulle gjerne spillt inn, men har verken innspillingsmuliheter eller en beat for tiden

Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Er jo ikke han som blir flamet, det er han som flamer.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er on fire!! Haha
For det e jo bare så sinn-sykt hærlig
de dagan æ ikke træng å gjøre nåt særlig.
Det kan kjennes når æ våkne ja står opp på morran
æ styre dette spillet og æ ligg langt forran.
Så kom ikke her å preik, kristen, muslim, ateist eller hedning
for æ kan tænke sjøl og danne min egen mening.

Så æ rulle ut av sænga, ja på gulvet en madrass
rusler mot toalletet for å knekke morrabrø i dass.
Pusse tenna, vaske trynet ja det e nok på sin plass
Finn frem pipa, helst no grønt, men i værste fall no hasj.
For æ endre mæ nok aldri, og det her e ka æ vil si:
Det å dyrke Cannabis og ta en spliff handle om det å være fri!

Dæm sir det galt, men det føles så rætt
når æ slippe choken og tar mæ et trækk, nei æ prøve ikke være frækk.
For dæm vil låse mæ inne, ja dæm vil bryte mæ ned
mens æ vil bare røyke min rev og ellers leve i fred..

Sorry for at jeg ikke klarte la vær
Sist endret av Zarathustra; 17. november 2010 kl. 13:10.
Det var noen steder der som jeg ikke helt klarte å få til å flyte, men om man kjører alt på enderim hele veien uten no oppbrekk så kan det fort bli litt flatt.

Du bør kansje også prøve å ta det litt mer 'ut av boksen', og hoppe litt over på urelaterte ting og sånnt, ikke at det er lett da.

Og det med at du har skrivefeil ville jeg ikke tatt så nøye på, rim går tross alt på ordlyd, ikke stavelse

Men ta å spytt det til en beat, mye lettere å høre hva som stemmer og ikke da.
Beklager et helt off-topic innlegg, men blir så irritert:

Synes det at han presiserer "nybegynner" i tittelen på tråden burde frita han fra noe av den unødvendige kritikken folk kommer med, ihvertfall gjøre at folk kommer med konstruktiv kritikk framfor ren flaming og drittslenging. Dessuten så tviler jeg sterkt på at alle de hip-hop artistene folk hører på og digger skriver tekstene sine på grammatisk korrekt norsk eller engelsk for den saks skyld, men WHO FUCKING CARES?! Det er vel samme hvordan det så ut på papiret før det ble spilt inn? Djiiiises.....! Til sist så kan det også nevnes at dere som kommer her og flamer pga dårlig grammatikk ikke er så jævlig stødige på norsk som dere tror.

Skjerpings folkens!
Ålreit med tanke på at du er ny på detta og sikkert ikke er veldig gammel, heller(?)
For min del blir det jævla uinteressant å lese/høre om hvor dårlig hasj du røyker, men la gå, sett bort fra det så blir det litt "Ståle Stil" flow uansett hvordan jeg vrir og vender på noen av setningene dine, men det kan for all del være at jeg misforstår noe, så det kunne jo kanskje vært interessant å hørt det over en beat. Rimstrukturen er ganske simpel og lite spennende, men det er sånn som kommer seg om du fortsetter å skrive tekster.
Det at endel sier at det er dritt er bare folks ærlige mening, og du sier jo sjæl at du er nybegynner etc, så sånt må du bare regne med trur jeg Stå på, fortsett å skriv tekster på daglig basis, practice makes perfect
Hehe peis på enkle rim men fun

Sitat av FRasch Vis innlegg
Ålreit med tanke på at du er ny på detta og sikkert ikke er veldig gammel, heller(?)
For min del blir det jævla uinteressant å lese/høre om hvor dårlig hasj du røyker, men la gå, sett bort fra det så blir det litt "Ståle Stil" flow uansett hvordan jeg vrir og vender på noen av setningene dine, men det kan for all del være at jeg misforstår noe, så det kunne jo kanskje vært interessant å hørt det over en beat. Rimstrukturen er ganske simpel og lite spennende, men det er sånn som kommer seg om du fortsetter å skrive tekster.
Det at endel sier at det er dritt er bare folks ærlige mening, og du sier jo sjæl at du er nybegynner etc, så sånt må du bare regne med trur jeg Stå på, fortsett å skriv tekster på daglig basis, practice makes perfect
Vis hele sitatet...
Hehe, bare for å pirke å skryte er jeg nok eldre enn du tror å røyker bedre shitt en deg på dagligbasis siden jeg bor i amsterdam. Og det er ingen som har sagt det er dritt som du sier de bare pirker på skrivefeil og det er usaklig synes jeg!

Jeg klager på standaren det generellt er blitt i norge med tidene og hvor teit det er at det som før var standard er blitt rikmansvare. Og det er ting folk kan se seg selv i og det selger i tekster har jeg hørt, lest å forstått. Beaten jeg skrev den over er en type reaggeyhiphopbeat og er gladtone over hele greia.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
hadde jeg visst hvordan man lastet opp bilder her, hadde jeg lasta opp en "haters gonna hate" for å lette stemningen

forstå at raptekster ikke er så kult på papir som på beaten, dette er ikke å komme unna; allt høres bedre ut ihvertfall for meg når jeg "projekterer" rim gjennom skallen (get my drift?)

mittsitt:
shit;
haha, du hakkje engang spenn til en brett femmar
mens eg? leggar deg i lenkar som eg e din dyretemmar
så ikke lat som du e fly
selskapet siar: "nice try but byebye"
eg naglet deg deg til skapet mitt,
kom deg vekk fra nff hvis dåkkar kun vil prate shit,
så ikkje kall han idiot,
jævla hatar, shit _eg_ burnar deg til SOT! [ikke melomrom til neste bar]
rot utfyllar hodet ditt, støgg it trynet; shit, du e den nye I.T!

my 5 cents til alle dere som hater på fyren
skulle spørre deg om du ville spille inn i studioet til en kompis, men det kan du vell ikke med boplassen din :/

p.s JEG ER AMATØR
I drift with you!

Hehe, nei reiser ikke til Norge for å spille inn en røykelåt nei
Uoriginalt, kjedelig, døvt og faktisk gankse rævva
Kan noen ringe grammar-police og få denne karen taua?
Det ække kult med fillers, gå altid rett på saken
Som en modell med masse klær på, hun er mye bedre naken
Er det bare meg som tror at han aldri kan bli bedre?
Det siste jeg forventer er å høre denne dritten på P3

Håper jeg hjelper deg et steg i riktig retning.. GI OPP! Du kaster bort tid.
Hehe haters liker dem
Sitat av nilsern Vis innlegg
Uoriginalt, kjedelig, døvt og faktisk gankse rævva
Kan noen ringe grammar-police og få denne karen taua?
Det ække kult med fillers, gå altid rett på saken
Som en modell med masse klær på, hun er mye bedre naken
Er det bare meg som tror at han aldri kan bli bedre?
Det siste jeg forventer er å høre denne dritten på P3

Håper jeg hjelper deg et steg i riktig retning.. GI OPP! Du kaster bort tid.
Vis hele sitatet...
Du gjorde tråden verdt å lese.
Sitat av WayGone Vis innlegg
Nei vet det kan være litt tungt å læse flows.
Å Norsken min er Nord-norsk! Kanskje derfor den stakkars trangsynte analfabete hjern ikke skjønne no.

Jeg spurte ikke om folk kunne være lærere å rette på skrivefeil som mongone der oppe faen ikke klarer å skjønne. Er man virkelig nødt å være mongofirkanta på forum å?? Er det ikke nok med et A4samfunn??

Jeg vil ha litt ORDENTLIG kritikk. Ikke "du staver feil, så siden jeg er en liten drittunge kan du ikke skrive rap"-type kritikk



Lol, du er jo skada om du synes det er produktiv kritikk. Ka faen har stavinga å si når det er snakk om rap?!



Hahahaha!!! Bodde der når jeg skreiv det versEt!
Vis hele sitatet...

Vet ikke hvilke Rap-artister du hører på, men om du hører på 50 Cent, eller noe underground som Raw Breed, så er en liten del av deres suksess å i det minste kunne skrive. Eneste "store" jeg kommer på som aldri igrunn har lært seg å skrive er vel Black Moon.

Er en grunn til at badspit, shitrich, Bromstad Billionaires og alle de der ikke kommer seg lengre enn til Youtube...
Tho' også fordi det er bare trygdesnyltende dopeheads som hører på musikken, som ikke tar seg råd til å kjøpe plata deres.


Vet at jeg drar deg litt lett over en kam og er litt uggen i munnbruken, men det får så bare være.


Prøvd Google Translate?

Sitat av nilsern Vis innlegg
Uoriginalt, kjedelig, døvt og faktisk gankse rævva
Kan noen ringe grammar-police og få denne karen taua?
Det ække kult med fillers, gå altid rett på saken
Som en modell med masse klær på, hun er mye bedre naken
Er det bare meg som tror at han aldri kan bli bedre?
Det siste jeg forventer er å høre denne dritten på P3

Håper jeg hjelper deg et steg i riktig retning.. GI OPP! Du kaster bort tid.
Vis hele sitatet...
Kan noen vær så snill å fortsette hvor han avslutta?

Sitat av WayGone Vis innlegg
Takker for kritikk Nei liler heller ikke de linjene der så dem
blir nok skrevet ometterhvert. Første verset flower mye bedre enn andreverset da det er litt mer avansert mtp multiser å flerstavelser men er nice flow på det og.
Skulle gjerne spillt inn, men har verken innspillingsmuliheter eller en beat for tiden



Ja, jeg er on fire!! Haha
Vis hele sitatet...

Ser også at du legger skylda for all feilskrivinga di på at du rapper på dialekt, men man ser jo klart og tydelig at du ikke kan skrive en vanlig setning engang utenom "rappen" din!
Sist endret av imba; 19. november 2010 kl. 03:00.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Jeg fikk det ikke til å rime hvor enn mye jeg strevde å prøvde. Så orket jeg ikke lese resten pga. norsk-språket er på nivå som en analafabet somalier med tourette.
Vis hele sitatet...
Second that, jeg slutta å lese på akkuratt samme området.
2. verset var ikke så godt å rappe i hodet. Fikk ingen logisk rytme av det, ble mye hakking.
+ der var en god del cheesy rim som bare ble helt teit.
Eksempel:
"Så fylle han lumen å lar deg få teste no!
Så sitt du der å tenke; ka faen va d der for no,?
Han ga deg ett trekk blanna med KUN hestesko!,,.
Å lese innleggende i denne tråden var mer underholdende enn rappen / sangen din. Sorry
Sitat av axelaxel Vis innlegg
Å lese innleggende i denne tråden var mer underholdende enn rappen / sangen din. Sorry
Vis hele sitatet...
Enig.
Sitat av WayGone Vis innlegg
Lol, ikke no bedre å komme med?! Har nå vell faen ikke noe med hvor bra teksten er om det er "skrivefeil" !? Det er slik jeg skriver siden jeg blander dialekt og bokmål å det er slik jeg kommer til å skrive. Lol folk har for lite å gjøre.
Vis hele sitatet...
Sarkasme?

Ser ikke hvordan dette er en rap låt, eller en "røyklåt".
Det er faktisk ikke en låt i det hele tatt. En låt trenger lyd for å kunne være en låt. Dette er bare masse ord som former en tekst full av nødrim og rap-klisjéer.
hehe , syns den hørtes bra ut viss du er i starten.. har lyst til å lage en liten rap låt selv , men føler alt jeg finner på blir for kleint :P:P
'Flow' i denne var det lite av, sorry men du må nok sette sammen setningene mye bedre og finne bedre rim. Klarte liksom ikke å la rimene dine gå til en beat.
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
For det e jo bare så sinn-sykt hærlig
de dagan æ ikke træng å gjøre nåt særlig.
Det kan kjennes når æ våkne ja står opp på morran
æ styre dette spillet og æ ligg langt forran.
Så kom ikke her å preik, kristen, muslim, ateist eller hedning
for æ kan tænke sjøl og danne min egen mening.

Så æ rulle ut av sænga, ja på gulvet en madrass
rusler mot toalletet for å knekke morrabrø i dass.
Pusse tenna, vaske trynet ja det e nok på sin plass
Finn frem pipa, helst no grønt, men i værste fall no hasj.
For æ endre mæ nok aldri, og det her e ka æ vil si:
Det å dyrke Cannabis og ta en spliff handle om det å være fri!

Dæm sir det galt, men det føles så rætt
når æ slippe choken og tar mæ et trækk, nei æ prøve ikke være frækk.
For dæm vil låse mæ inne, ja dæm vil bryte mæ ned
mens æ vil bare røyke min rev og ellers leve i fred..

Sorry for at jeg ikke klarte la vær
Vis hele sitatet...
Denne var jo litt bra! Bevis på at det går ann å skrive rent selv om man skriver på dialekt. Når det er sagt så hadde jeg ikke noe problemer med å forstå HVA TS skrev, så dere som klager på det bør kanskje bli bedre kjent med norske dialekter?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
shit happens når du søker respekt på nett
Sist endret av drittsekken; 26. november 2010 kl. 09:13.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hehe, det blei faktisk ei skisse utav det der 😎
Skrev versene i 2010, spilte inn skissa i 2019 så her går det unna 🤪
Har nok til en E.P om 0år i den her raten 😂
Anyways, kos dere med litt Finnmarks-reggae
https://voca.ro/1oPqueACAOTD
Om du trenger profesjonell mix og master så gi lyd.
Sitat av Antiex Vis innlegg
Om du trenger profesjonell mix og master så gi lyd.
Vis hele sitatet...
Takker, skal huske på det tar igrunn musikken lite seriøst og mest for fun av og til
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:35.