Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3195
Hei nFF, jeg har røyka hasj ett par ganga. får en stund sia så tokk jeg og røyka en joint, etter jointen var jeg ikke tilfredstilt med den lille rusen jeg fikk (Fikk ikke noe nikotin sjokk heller) Så jeg tokk jeg den hjemmelagde bongen som var på 1.5L, og fyrte den opp, tokk hele greia i ett trekk, og så ble jeg dårlig rett etter, og stompa av i sofaen, jeg følte rusen men er ganske sikker på at det var nikotinet som forårsaket dette, siden jeg ikke røyker

Lagde denne tråden for og spørre, er det noen andre alternativ som man får kjøpt i butikken uten og være 18 år (er 17) som man kan blande hasjen med?
Sist endret av Xerv; 17. august 2009 kl. 02:06.
Er nok helt normal ja, bong kan være litt mye for de som ikke røyker eller snuser til vanlig
Alt varrierer fra persjon til persjon
Blande med mindre tobakk? Eller biunn å kjøp marijane/green/buds, og røyk rent?
Sist endret av Yoppl; 17. august 2009 kl. 02:41.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Går ikke ant og kjøpe grønt hvor jeg bor, det er så skjeldent det er her, og når det er her, så forsvinner det like fort som det kommer men, er ikke hasj helt djevlig uten blandings?
Digital nomade
trippy's Avatar
Er ganske harsk på lungene jo :P
http://knaster.de/ Knaster funker flott isteden for tobakk med nikotin.
Benytter denne tråden til å spørre; hvilken type sigg egner seg best til å mekke med for folk som ikke røyker til vanlig, og som heller ikke digger tobakksmaken?
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Uh, er det en tobakk jeg likte når det kom til mekking (Jeg røyker ikke så jeg liker ikke noen sorter nikotin) så var det Lucky-Strike tobakken, du slipper og lete etter "Hestesko" og annet du ikke vil ha med i mekket ditt.
Kjøp Kent Mild om du ikke vil legge noe innsats i å skaffe et skikkelig alternativ som knaster. Den har 0.1mg nikotin, i motsetning til vanlige sigaretter som har 0.8mg.
Sitat av trippy Vis innlegg
Er ganske harsk på lungene jo :P
http://knaster.de/ Knaster funker flott isteden for tobakk med nikotin.
Vis hele sitatet...
Kan ikke tro det er noe hardere på lungene, som i mer skadelig. Jeg liker å røyke det rent men det er jo klart at smaken er som baken

Petterøes Hvit er jo rimelig supermild. Så den er god, men du må jo plukke ut alle øyene i motsettning til med LuckyStrike tobakken
Går fint å røyke rent, liker selv å gjøre det. Gjør et forsøk i hvertfall. Men når jeg røyker joint bruker jeg som regel kent.
Hvis du vil ha noe annet vet jeg om en del, det er en del urter osv. Som de bruker i Amsterdam siden det ikke er lov og røyke med vanlig Tobakk inne på Cofee shops, men det går jo også ant og bruke Oregano/Pizzakrydder(Anbefales ikke)
Og så tror jeg det går ann og bruke te, folk sier at det er go smak når du røyker te da, men jeg har ikke prøvd det.
Sitat av sofa Vis innlegg
Kjøp Kent Mild om du ikke vil legge noe innsats i å skaffe et skikkelig alternativ som knaster. Den har 0.1mg nikotin, i motsetning til vanlige sigaretter som har 0.8mg.
Vis hele sitatet...
I second that!
kan bekrefte at lucky strike mild var god å mekke med.
Tror dette er veldig opp til den enkelte. Jeg har god erfaring med Marlboro Light.

Edit:

Kanskje du bør finne deg noe bedre hasj å røyke, trådstarter? Mulig at det var dårlig greier du røkte i jointen. Merk også at "funken" fra joint ofte kommer sigende litt etter litt.

Alternativt kan du jo bake hasjbrownies eller muffins. Da kommer "funken" mye senere, men varer i timesvis!
Sist endret av bronsky; 17. august 2009 kl. 20:40.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Duh, sorry, så ikke den der, søkte litt på forumet uten og finne noe som hadde med alternativ for tobakk midler :P

Sitat av bronsky Vis innlegg

Alternativt kan du jo bake hasjbrownies eller muffins. Da kommer "funken" mye senere, men varer i timesvis!
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvordan jeg lager vanlige brownies engang
Sist endret av Xerv; 17. august 2009 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Xerv Vis innlegg
Vet ikke hvordan jeg lager vanlige brownies engang
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe en brownies pakke fra toro å din nærbutikk og bare bruke hasj smør istedenfor vanelig smør funker veldig fint, bare husk å steke den litt lengre, på ca 100 grader, ikke 200 som pakka sier

http://www.freakforum.nu/forum/showt...iften+god+helg - oppskrift å CannaButter
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Har prøvd å spise ren hasj 1 gram før (Spiste klumpen, jeg stekte det ikke med smør eller noe sånt), funka dårlig, satt og ventet på at rusen sku komme, men den kom aldri, neste morgen gikk synet sine egne veier, og 3 sec senere så var alt normalt igjen.

Men, har sett litt rundt, og brennesle trur jeg ikke er noe for meg, tenker jo "Brennesle, wtf?" når folk sier at man burde blande med det, så jeg tenkte, er det noen som har erfaring med oregano? eller andre krydd sorter man lett har tilgang til?
Sist endret av Xerv; 17. august 2009 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Xerv Vis innlegg
noen som har erfaring med oregano?
Vis hele sitatet...
Har prøvd det ett par ganger når jeg har røyka skrap for da blir det bedre smak og når en gang når jeg har røyka vanlig da blir det litt ekkel smak når du trekker ned, men det er jo trekk på det da, men som de andre sier finn heller en veldig mild røyk som kent osv.
camel vil jeg anbefale. Gir hasjen en søt god smak =)
Mentholsigarett er litt digg noen ganger
Jeg har røykt hasj i 2 år nå. Og jeg har alltid brukt vanlig tobakk.
Men det mange gjør feil er å blande for mye tobakk... du skal bare bruke litt tobakk til å få hasjen til å brenne.