Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 21646
Koster 13kr på kiwi lillehammer. Er ganske grei, men alt for søt smak syns jeg
Denne smaker piss, tok 1 slurk for jeg tømte den i dass!
En skam for coca-cola company, en skam for urge, en skam for smaksløkene.
Intense DRITT smak, er det eneste som burde stått på den boksen.
Sitat av iste2008 Vis innlegg
En skam for coca-cola company, en skam for urge, en skam for smaksløkene.
Intense DRITT smak, er det eneste som burde stått på den boksen.
Vis hele sitatet...
denne drinken er hvorfor vi ble kastet ut av eden.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg fant X RAY på rema100 for noen minutter siden! Mener den kostet 11 kr bare!
Veldig god også! feirer med en boks
Sist endret av Thoryllo; 14. mai 2009 kl. 14:19.
jeg kjøpte et brett med X RAY i sverige for to eller tre år sia. Likte den!
Nå stikker jeg ned på remaen her og sjekker
Sitat av voktern Vis innlegg
62% sukker! YAY
Vis hele sitatet...
Da hadde det nok vært suppe.

Det er nok heller 62% av daglig verdi eller noe i den duren.

Personlig syns jeg den er kjempegod. Drikket så mye Urge at jeg får veldig lett halsbrann etter inntak, men ikke av denne.

Kudos til Coca Cola Company!
Sist endret av MagicalTrevor; 14. mai 2009 kl. 14:38.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
En liten beskjed til de som bruker denne tråden;
Innlegg som ikke inneholder annet enn ~ "Produktet koster x på utsalgsted y" blir slettet.

Carry on.
Sist endret av nso; 14. mai 2009 kl. 16:54.
Jeg likte godt smaken, men ble fort lei den også ;P
Pluss at jeg syns 20,- er litt dyrt når du kan kjøpe en vanlig brusflaske for 12,-
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
Er ikke så dyr i matbutikker, men smaker fortsatt dritt
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av Madsern Vis innlegg
Jeg likte godt smaken, men ble fort lei den også ;P
Pluss at jeg syns 20,- er litt dyrt når du kan kjøpe en vanlig brusflaske for 12,-
Vis hele sitatet...
Intense er vel energydrikk. så ikke dyr om du tenker på eks burn eller battery som koster 15-16kr, og 4kr mer for 2dl mer er jo bra det
Her var det mye rart ja..

Det er jo 62% av daglig anbefalt inntak av sukker.. ikke 62% sukker.
Da hadde du måttet spise den med skje.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Hva syns dere om det nye Urge-produktet?
Vis hele sitatet...
Jeg syns den er drit god, hørte det var en blanding av ku svette og og elefant saft? Uansett, så ern god.
Måtte kjøpe en boks selv for å se om at det stemte at den smakte så jævelig ,
Men det var ganske god smak , var litt for for søt smak av den ( ikke så søt som tai bull da hvertfall!).
Tror nok at jeg vil si at Cola , red bull å x-ray (å kaffe) kommer før den sukker bomba der for meg hvertfall.
Sist endret av Bowman; 16. mai 2009 kl. 12:08.
Syns den var kvalmenes, hadde en vært på en boks på størrelse med red bull. Så kanskje det hadde vært bedre, men halvliter ble for mye..
Synes denne drikken var det mest jævlige, grusomste, forferdelige mølet jeg noensinne har vesket gullstrupen min med...smekk på fingrene.
Sist endret av tafsern; 16. mai 2009 kl. 17:18.
For å si det på den måten:

Tar du kudrit, urin og råtne egg, og lar det ligge i steiksol i noen uker, så lukter det sånn passe jævlig.

Så finner du en grønn boks, stapper driten oppi og gir skvipet en fryktelig pris. DA har du Urge Intense.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Jeg fant X RAY på rema100 for noen minutter siden! Mener den kostet 11 kr bare!
Veldig god også! feirer med en boks
Vis hele sitatet...
Serr?? den er jo ubersaaaal! tror du alle remaer har den nå?
Jeg smakte den igår. Jeg fikk assosiasjoner med sprite og vodka, med den numme vodkasmaken man ikke merker stort til etter noen drinker.
Har selv vært hekta på vanlig urge i et par år nå, og må ærlig si jeg ikke likte intensive. Kun smakt den en gang så er kanskje noe du må venne deg til, men første inntrykket var at den smakte vondt.
sånn da har jeg endelig fått kjøpt min første Urge intense på Rimi butikk til 19kr!

Smaken er frisk, til alle dere Syntese freaks dere ute (redbull, burn fans) så har ikke urge brukt så mye E-ingredienser, og heller satset på råvarer!

Konklusjon:

Frisk men litt for søt, skulle vært balansert med en liten nype mer kullsyre.
Men samtidig veldig fresh drikk, men kan fort bli kvalmenes i større mengder.

Terningkast: 3


smaken har en liten Tendens til og minne litt om "FANTA LOTUS" om noen husker? som gikk av markedet for noen år tilbake.
Google sier at fanta lotus ikke finnes..
Sitat av Genetic Vis innlegg
og gir skvipet en fryktelig pris. DA har du Urge Intense.
Vis hele sitatet...
Urge intense er billig da.
syns det var morsomt jeg kjøpte den sto det vis legitimasjon.
når det kommer til smak så syns jeg den ikke smakte så mye forskjellig fra vanlig urge
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Urge intense er billig da.
Vis hele sitatet...
På et sted (som her) betaler du et halvt huslån for en sånn boks. Jævlig glad for at noen kjøpte den til meg. Ville grått meg i seng om jeg hadde kjøpt den forbaskede harelorten for egne penger
er kanskje ikke det beste jeg har smakt, men kan ikke forstå at folk kan synes den smaker SÅÅ Jævlig
Sitat av weed911 Vis innlegg
er kanskje ikke det beste jeg har smakt, men kan ikke forstå at folk kan synes den smaker SÅÅ Jævlig
Vis hele sitatet...
Smaksløker, som alle andre sanser skjerpes med alderen. Voksne mennsker kunne aldri levd på en diet bestående av nuggatti, O'boy, sukkertøy og brus. Selv om du klarte det helt fint i en alder av 10.

Give it time.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Smaksløker, som alle andre sanser skjerpes med alderen. Voksne mennsker kunne aldri levd på en diet bestående av nuggatti, O'boy, sukkertøy og brus. Selv om du klarte det helt fint i en alder av 10.

Give it time.
Vis hele sitatet...
Haha helt sant , å på boksene burde det ikke stått "anbefalt alder 14år" men anbefalt alder under 12år
Urge intense er en nesten ok energidrikk som er alt for søt, men er drikkelig til salt mat som pizza. X-ray for 10kr på rema 1000 er heller å anbefale da den ikke er så overdrevent søt og rar.
Så fælt wining det er her da! Jeg syntes at fanta lime smaker diare, jeg syntes at surmelk smaker spy, jeg syntes at redbull smaker dass, men vil det si at alle andre syntes det samme ?
Smaken er som baken, den er delt... Syntes forstår ikke vitsen å fortelle / snakke om det samme gjennom 78 poster: Urge suger, urge er god drikk. Blir så ensformig.
Sitat av spelley Vis innlegg
Så fælt wining det er her da! Jeg syntes at fanta lime smaker diare, jeg syntes at surmelk smaker spy, jeg syntes at redbull smaker dass, men vil det si at alle andre syntes det samme ?
Smaken er som baken, den er delt... Syntes forstår ikke vitsen å fortelle / snakke om det samme gjennom 78 poster: Urge suger, urge er god drikk. Blir så ensformig.
Vis hele sitatet...
Bare for å være med på denne leken vil jeg si.. Den var akkurat det jeg forventet... Helt ordinær og kjedelig..som nevnt tidligere..Søt, men går ned med salt mat som sørlands stubb =p..

Og ja smaken er som baken den er delt, men om du graver lenge nok, kommer du til samme dritten
Sitat av spelley Vis innlegg
Så fælt wining det er her da! Jeg syntes at fanta lime smaker diare, jeg syntes at surmelk smaker spy, jeg syntes at redbull smaker dass, men vil det si at alle andre syntes det samme ?
Smaken er som baken, den er delt... Syntes forstår ikke vitsen å fortelle / snakke om det samme gjennom 78 poster: Urge suger, urge er god drikk. Blir så ensformig.
Vis hele sitatet...
Om du leser første post i tråden, står det rimelig greit i slutten: "Hva syns dere om det nye Urge-produktet? ". Da er det rimelig naturlig at folk skriver hva de synes, eller hva? Jeg kan godt gi deg noen kakeoppskrifter fra mamma, så det blir variasjon nok for deg
Sist endret av tafsern; 20. mai 2009 kl. 12:41.
Urge Intense var skikkelig dårlig. Hørte det fra flere hold men måtte jo prøve. Kostet 17 kr på kiwi eller noe sånt. Snaisen boks. Men helte mesteparten i vasken. Hadde ikke lyst å drikke det engang etter noen slurker. Skal sies at jeg ikke kan fordra andre energidrikker heller. Men vanlig urge er snadder.
Jeg syns personlig at den rocker balle
Den smakte helt JÆVLIG. Eller, den smakte bare søtt med helt jævlig ettersmak. Koster 19,50 på kiwi.
Den er helt rå!!!
Drikker den hele tiden.
Man blir rett og slett avhengig
Akkurat det du sier der maxilat, stemmer godt med noen av brutterns venner. De skrøt sånn av at de var avhengige og hadde drukket hele uka. Hadde tilfeldigvis en boks i hånda da, så jeg viste dem sukkerinnholdet.

Sjelden har vel ansiktsfargen blitt så hvit på så kort tid
Haha, her var det mye syting! De fleste av TG-trynene her inne som daglig heller nedpå både en og ti flasker Cola om dagen har vel ingenting å klage på når det gjelder verken sukkerinnhold eller smak. Heldigvis liker ikke alle det samme, det er litt morsomt å se hvor trendy det ble å hate på drikken i denne tråden. Tviler på at noen her inne tok en slurk og helte den i dass, isåfall er det ikke drikken det er noe feil med.

Jeg har personlig arbeidet med C&C ved utarbeidelse av denne drikken, og valgte denne smaken som nå er til salgs blandt flere forskjellige prototype-smaker som var RC. Som sannsynligvis en større Urge-fanatiker enn de fleste her inne syntes jeg den er et verdig innpass i Urge-familien, og det er på tide at det kom noe ferskt blod. Den kommer jo selvsagt i kjølevannet av lanseringen på 1.5l, og Urge Intense selger bedre enn alle de andre energidrikkene per i dag.

Når testproduksjonen av Urge Intense var ute i butikkene (nærmere bestemt 7/11 og DeliDeLuca, som fikk litt eksklusivitet) stod denne drikken for ca 79% av all energidrikksalg disse butikkene hadde. Så enn hvor kvalmt den smaker selger den rimelig bra.

Trist at samtlige i denne tråden ikke forstår hva som står bakpå boksen, og tror at det er 62% sukker i drikken. Morsomt hvor korttenkt det går ann å bli egentlig, en væske med 62% sukkerinnhold hadde ikke akkurat vært like tyntflytende som Urge Intense.

Intense er en energidrikk, som det står på boksen inneholder drikken både koffein, karbohydrater og guaranaekstrakt, som det også står på boksen.

Denne tråden som nå er oppe i drøyt 4400 views er jammen god reklame også
Magnus Nyborg
Syns det smaker godt, og er egentlig ikke dyr med tanke på at Burn koster 15 kr og det er o,33 i den, mens i Intense er det 0,5 og koster 2 kr dyrere en Burn.

Min mening; Burn er det værste som finnes.
Sitat av Blå Gummitenner Vis innlegg
Nå ja, korn er ikke det dyreste som finnes, og skal jeg være helt ærlig synes jeg 31 korn er en veldig god pris. Kan jeg spørre hvilke bonde som kom med denne dealen? Vurderer å kontakte han selv, har et overskudslager med hvete som jeg gjerne skulle bli kvitt.
Vis hele sitatet...
Du hendelse, fortjener virkelig dette innlegget 9 kp..?


Jeg synes forsåvidt at den smakte helt greit. Den er bedre enn F.eks burn, men ingenting slår battery

Er det bare meg, eller eg boksen utrolig fargerik og fancy? Første gangen jeg så boksen, trodde jeg det var en ny type øl eller noe
Etter ha å prøvd å smakt denne flere ganger i det siste så får jeg ikke bestemt meg, var jeg bare uheldig første gangen og fikk noe rart i halsen? Så prøvde igjen og litt igjen, synd Urge på denne måten bidrar til å trekke navnet ned i søla, og nei, jeg syns fortsatt ikke den smaker godt, kunne minne meg litt om cherry cola faktisk.. huff!
Smakte i dag, likte den veldig godt. Ikke like stram smak som de andre energidrikkene.
Har nettopp smakt den, den var veldig god! Eneste minus er at den kunne smakt litt mer, var litt lite smak.
Det er også bra det er 0.5liter.

På statoil er det 2 for 35kr.
Vil dere ha sikkerlig energidrikk, så smak heller Pure Rush. Den smaker i hvertfall noe annet enn kunstige søtstoffer.
Syns den var god jeg. Veldig rund og fin på smaken. Blir nok et par bokser innemellom ja.
Vanlig Urge eier. Den nye er en tam versjon. Den smaker som om du lar standarisert Urge stå lenge uten kork.
Synes den smaker herlig jeg, mye bedre en alt annet på markedet.
Gucci gang
Fusjon's Avatar
Ganske god smak på den. Personlig så foretrekker jeg god gammal urge

Kiwi i sandvika selger den for 12 kroner *tips*
▼ ... over en uke senere ... ▼
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sku vært like billig her jeg bor
Urge I, smaker helt grett
Skulle vært litt mindre sukker/søtsmak, og litt mer sprudlende kullsyre i den.. så hadde den nok vært mye bedre

Men, vil nok si at Urge I slår ekstremt lett både Red Bull og X-ray.... Men blir nok slått av Pure Rush igjen