Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5900
Inntok 5x10mg knuste oxycontin og 2x 5 mg oxycodone kapsler. Rundt to timer siden nå og kjenner det kommer litt form nå. Ikke noe erfaring med det før.

Føler det er noe som mangler. Har hasj, 30 mg oxycontin til og masse oxycodone kapsler. I tillegg har jeg flere 5 mg apodorm.
Noen tips til hvordan jeg kan gjøre denne kvelden enda bedre? Veier 105kg og røyker cannabis til daglig og brukt litt benzo før.
Sist endret av NodSquad; 25. februar 2015 kl. 22:03.
Jeg synes du skal stoppe der, du nærmer deg grensen for overdose når du ikke har noen toleranse fra før.
Du har tatt tilsammen 60 mg Oxycontin/Oxycodone som er en depottablett og virker i 12 timer, er mye og en høy dose.
60 mg er satt som en grense til overdose i Felleskstalogen, på personer som ikke er tolerante på sånne preparater fra før.
Det tar inntil 3 timer før full virkning.
Stopp der og ro deg ned, det er ikke om å gjøre å ta mest mulig! :-)
Sist endret av Huttetutta; 25. februar 2015 kl. 22:36.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Det var først da jeg fikk på en bønne det skjedde noe nevneverdig. Føler meg veldig rolig og i fin form. Men tar til meg det du sier og pakker sammen for nå. Forhåpentligvis går det bra utover kvelden.

Contin var forresten knust da jeg svelget de. Du gav meg forresten en skikkelig noiarunde nå. Men det er vel fortjent når man er så uforsiktig
Sist endret av NodSquad; 25. februar 2015 kl. 22:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bruker de selv for smerter og må selv være forsiktig siden jeg får veldig fort noia.
Det å få noia er en bivirkning av å bruke de, når de virker :-)
Slapp av å finn på noe som får vekk tankene. Du har inntatt noe som virkningen kom nå på, og du fikk noia.

Når du røyker forsterker rusen. Og du kan like gjerne ha fått noia av røyken.

Det går så bra, så :-)

Nå, hvordan gikk det i går?
Jeg har tenkt på deg hele tiden ��
Sist endret av Huttetutta; 26. februar 2015 kl. 11:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Jeg bruker de selv for smerter og må selv være forsiktig siden jeg får veldig fort noia.
Det å få noia er en bivirkning av å bruke de, når de virker :-)
Slapp av å finn på noe som får vekk tankene. Du har inntatt noe som virkningen kom nå på, og du fikk noia.

Når du røyker forsterker rusen. Og du kan like gjerne ha fått noia av røyken.

Det går så bra, så :-)

Nå, hvordan gikk det i går?
Jeg har tenkt på deg hele tiden ��
Vis hele sitatet...

Nei nå skal du høre. Det som skjedde var at du etter hva jeg forstår faktisk kan ha reddet livet mitt. Hadde jeg ikke skrevet inn det første innlegget kunne jeg fort i min uvitenhet tatt flere piller. Jeg trodde jeg visste hva jeg drev med, men det ble en større tankevekker enn jeg trodde. Det var idiotisk av meg, og det skjer IKKE igjen.

Jeg fikk som sagt ganske hetta da jeg skjønte hva jeg faktisk hadde gjort så jeg ringte giftsentralen som fikk enda mer hetta og ba meg snarest oppsøke legevakt. Som sagt så gjort, det gikk bra. Jeg satt og beklaget meg til alle som hjalp meg på legevakten for å kaste bort tiden deres, men de tok det veldig pent. Det var i det hele tatt veldig flaut.

Allikevel så kunne det vel endt med respirasjonsvikt hadde jeg ikke hørt på deg eller helsemyndighetene. Så tusen takk til deg, takk for svar.

Send en pm hvis du vil, du er en fantastisk person
Hei, prøver igjen!

Tok 4x20mg Oxycontin i går. 2 hele tabletter og 2 knuste som jeg snortet.
Merket ikke noe spesielt, sikkert pga. opiat toleranse fra før av.

Hva er best måte og innta Oxy for å få rus?
Knuse tablettene og ta dem oralt eller nasalt?


Setter pris på svar.
Sist endret av flytendeper; 28. februar 2015 kl. 06:39.
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Hei, prøver igjen!

Tok 4x20mg Oxycontin i går. 2 hele tabletter og 2 knuste som jeg snortet.
Merket ikke noe spesielt, sikkert pga. opiat toleranse fra før av.

Hva er best måte og innta Oxy for å få rus?
Knuse tablettene og ta dem oralt eller nasalt?


Setter pris på svar.
Vis hele sitatet...
Hvor mye er du vant med å ta?
Og hvor lenge har du ventet med å ta de, til du skrev her at de ikke virket?
Virket de senere, alikevel?
80 mg Oxycontin er en høy dose.
Det som er faren med å mose/knuse depotablettter er at du får hele dosen for 12 timer som de er ment å vare, på en gang.
Det jeg har hørt er at moser/knuser du, får du en hurtigere, men kortere rus. Tar du å svelger de, vil de ikke gi fult så mye rus, men du får noe som virker lenger.
OBS : kan ikke få gjentatt dette nok, og noe som du MÅ ta i betraktning, ved å knuse/mose får du for 12 timer på en gang og faren for overdose er høy.
Jeg vil ikke anbefalle å knuse/mose depo tabletter.
Dette står som et OBS i felleskatalogen også.
Håper dette var til hjelp :-)
Sist endret av Huttetutta; 28. februar 2015 kl. 09:29.