Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1252
Okei, først har noen prøvd de og er de seriøse?

Og så en annen ting jeg tenkte på i forbindelse me de, de betaler for alle mail du sender og mottar.. Så jeg hadde tenkt å førsøke litt spamm (for første gang). Så er det noen som har noen lister over mailadresser over folk som er interesert i slike ting? (Alle fjortisser som har get-paid to surf ol..)

Og alle som har tenkt å slenge drit om hvor simpelt spam er; Jeg er så enig med dere, dere skulle bare vist å dårlig sammvittighet jeg har når jeg har lyst til å gjøre dette...(seriøst) Men det er lov til å prøve en gang vel..?

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Fyf**n for en latterlig dobbeltmoral! Sviker.

------------------
Jeg er ikke så spesiell
Trådstarter
Hmmm, tja....

Ok, nå har jeg altså prøvd.. http://www.iblis.nu/ubb/frown.gif jeg sendte ut 50 mail igår. Jeg skal aldri gjøre det igjenn.!!!!
Men jeg vet ikke helt om jeg kan kalle det spam. Jeg definerer spam som en mail som blir sendt ut til 100000+++ tilfeldige persoener. Og jeg sendte ut stakkars 50 mail til folk som hadde en web-side om get-paid to surf ol.( brukte kvasirs person søk)

Men pointet er det iverfall: jeg skal ikke gjøre det en gang til!

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser