Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3026
Hei og hå!

Har akkurat fått utskrevet Ritalin 30mg på resept og har en del spørsmål.

Røyker hasj 1-3 gang i uka og lurer på hvordan det er å røyke hasj når man bruker Ritalin?

Lurer også på hvordan det er med andre rusmidler og om det er noen man ikke bør blande med Ritalin?

Hvordan er det å ruse seg på disse? Det er 30mg kapsler depot jeg har fått og det er masse små runde kuler inni kapselen. Kan man knuse disse eller løse de opp i vann? Hva er letteste måte å få dem til å funke på en gang?
Den enkleste måten er å knuse opp de små runde kulene inni, og blande det i vann - shotte det på tom mage. Ritalin og Hasj er etter hva jeg har hørt en god blanding.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Den enkleste måten er å knuse opp de små runde kulene inni, og blande det i vann - shotte det på tom mage. Ritalin og Hasj er etter hva jeg har hørt en god blanding.
Vis hele sitatet...
Okei! Takk for kjapt svar

Får man speed dick av Ritalin?
Sist endret av BananasIPyjamas; 8. juli 2014 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Får man speed dick av Ritalin?
Vis hele sitatet...
Hvis man tar nok...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Den enkleste måten er å knuse opp de små runde kulene inni, og blande det i vann - shotte det på tom mage. Ritalin og Hasj er etter hva jeg har hørt en god blanding.
Vis hele sitatet...
Ritalin og hasj god blanding? kan være en potensielt angst utløser og du får overhode ikke noe eufori eller noe våkenhet som er noe å snakke om i det hele tatt. Ritalin er søppel å ruse seg på.
Sist endret av narni; 8. juli 2014 kl. 22:26.
Cannabis kan fremskynde latente psykoser. Amfetamin (og metylfenidat) kan fremskynde latente psykoser, samt forårsake dem. Kombinasjonen cannabis og amfetamin er antagelig en av de vanligste årsakene til alvorlige psykiske problemer hos rekreasjonelle brukere, brukere som hadde klart seg greit, eller i det minste langt greiere, på bare cannabis eller bare amfetamin. Dette til opplysning, moralisere kan du gjøre selv.
Burde jeg gå flere dager uten Ritalin før jeg røyker hasj? Eller holder det at jeg ikke er påvirket av Ritalin når jeg røyker?
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Burde jeg gå flere dager uten Ritalin før jeg røyker hasj? Eller holder det at jeg ikke er påvirket av Ritalin når jeg røyker?
Vis hele sitatet...
Ring rustelefon og spør om halveringstiden på Ritalin eller ta eg 1min på å google det.
Nå vet ikke jeg om hvor lang halveringstiden er, men si den er 6 timer, da holder det med å vente med et døgn for å være sikker
Sist endret av narni; 9. juli 2014 kl. 21:53.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Går selv på Ritalin, og jeg vil ikke anbefale og blande hverken alkohol eller hasj med Ritalin.

Personlig føler jeg merkbar forskjell på Ritalin + Hasj, kontra kun hasj.
Mer Noia, mer angst, mer alt det du ikke vil ha. Vanskelig å beskrive, rusen er bare annerledes.
Derfor tar jeg aldri Ritalin den dagen jeg skal røyke, dog det ikke alltids kan planlegges.
jeg sluttet med ritalin/concerta da jeg begynte med cannabis. de 2 første gangene jeg røyket teleporterte jeg litt, hadde ingen kontroll på tid. ca hvert 10-2o sekund så "drømte" jeg i ca 1 sekund, men følte det var mye lengre, når jeg kom ut av "drømmen" hadde jeg glemt alt som skjedde før. hadde også ekstremt noia, bare det kom en bil så flippet jeg.