Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 11400
Hei, vis jeg skulle ta 1 mg xanor 1 eller 2 ganger i uka, vil dette resultere i avhengighet? Jeg vet at folk er forskjellig men sånn ca?
Så lenge du klarer deg med det så tror jeg ikke det skal være noe problem. Men det er fort gjort å ta det flere dager på rappen og det er da det "baller" seg på. Bruker selv sobril ved behov mot sosial angst ca 2-3 ganger i uken. Bare pass på at stoffet er ute av kroppen og så vent noen dager før du tar en ny dose så skal det veldig mye til å bli fysisk avhengig.
Ikke noe problem,så lenge du klarer å holde det på så lavt forbruk.
Det går bra så lenge du er disiplinert hehe
Ja jeg klarer det, tar xanor iblandt nå. Aldri flere dager på rad å max 1-2 ganger i uka.

Hender også at jeg tar meg en pause på alt fra 1 til 3 mnd plutselig. Nekter å bli avhengig av noe med så syke abstinenser!
Man vet ikke hva man har begitt seg ut på før man er inni driten selv...
Det er jo flott om du klarer å holde det slik, 1-2 ganger i uken, men jeg bare sier det til deg, du må være mye sterkere enn du tror for å ikke gi etter. Plutselig bruker du 2 for dagen og så kommer alle de andre fristelsene..
▼ ... over en uke senere ... ▼
du kan fint ta xanor flere ganger i uken uten å bli avhengig, tar det selv 2-3 ganger i uken og har gjort dette lenge, men hvis du begynner å ta det flere ganger om dagen er jeg helt sikker på at du blir avhengig og effekten blir dårligere så du burde være forsiktig!
Nei, nei og atter nei.
Har du lyst til å ende opp med å ta livet ditt eventuelt bli sinnsyk?
Hvis ikke roer du kraftig ned på det stoffet der.
Bruken av benzodiapiner er igrunn ikke noe man "styrer" selv, det er tablettene som bestemmer hvor mange tabletter du skal proppe i deg.

En gang i uken maks.

ALDRI sitt på fler tabletter en du har til hensikt til å fordøye på en kveld.

Jeg skulle aldri hekte meg på piller.

Jeg ville heller tatt amfetamin fire ganger i uken en to xanor to ganger i uken.

Av den enkelte grunn at alprazolam abstinenser gir varige men i sjelen din.
Og når du er ruset så tar du "bare" en til.
Uansett hvor disiplinert du er så er det i bunn og grunn ikke deg som styrer forbruket, men stoffet i seg selv.
Eller den personen du blir under påvirkning.

Angrer som faen at jeg hadde så mange tabletter tilgjengelig som jeg hadde, og det er flere år siden jeg kuttet det ut.

Tre uker med stoffet i kroppen er alt som skal til.
Så har du plutselig et år med abstinens helvete foran.
Opplevelsen kan sammenlignes med skikkelig hasj "noia" bortsett fra at, noian går ikke over i løpet av en halvtimes tid, men et år.
Xanor gjorde meg til en kaldblodig person.. fra å være kreativ å energisk til å bli en dau person uten personlighet. kunne ranet en bank uten å bli redd.

Vil anbefale deg å kutte ut Xanor å heller bruk vival hvis nødvendigvis.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Xanor gjorde meg til en kaldblodig person.. fra å være kreativ å energisk til å bli en dau person uten personlighet. kunne ranet en bank uten å bli redd.

Vil anbefale deg å kutte ut Xanor å heller bruk vival hvis nødvendigvis.
Vis hele sitatet...
Man blir ikke sånn du beskriver av 1mg xanor,om du ble det er du ett veldig spesielt tilfelle.Xanor er det benzoet som fungerer soleklart best for mange personer med angst.
Å man blir en mer sløv å dau person av å bruke vival/valium.Xanor er ikke så sløvende som mange andre benzo.

Sitat av steinarr Vis innlegg
Nei, nei og atter nei.
Har du lyst til å ende opp med å ta livet ditt eventuelt bli sinnsyk?
Hvis ikke roer du kraftig ned på det stoffet der.
Bruken av benzodiapiner er igrunn ikke noe man "styrer" selv, det er tablettene som bestemmer hvor mange tabletter du skal proppe i deg.

En gang i uken maks.

ALDRI sitt på fler tabletter en du har til hensikt til å fordøye på en kveld.

Jeg skulle aldri hekte meg på piller.

Jeg ville heller tatt amfetamin fire ganger i uken en to xanor to ganger i uken.

Av den enkelte grunn at alprazolam abstinenser gir varige men i sjelen din.
Og når du er ruset så tar du "bare" en til.
Uansett hvor disiplinert du er så er det i bunn og grunn ikke deg som styrer forbruket, men stoffet i seg selv.
Eller den personen du blir under påvirkning.

Angrer som faen at jeg hadde så mange tabletter tilgjengelig som jeg hadde, og det er flere år siden jeg kuttet det ut.

Tre uker med stoffet i kroppen er alt som skal til.
Så har du plutselig et år med abstinens helvete foran.
Opplevelsen kan sammenlignes med skikkelig hasj "noia" bortsett fra at, noian går ikke over i løpet av en halvtimes tid, men et år.
Vis hele sitatet...
Dette her er helt forskjellig fra person til person.Jeg har å tidligere missbrukt alt av benzoer som det skulle vært godteri,men klarte å slutte.Det var ett helvete å slutte,ingen som sier imot der.Men nå flere år etter så klarer jeg å bruke benzoer i moderate mengder.Selv om jeg alltid har masse piller tilgjengelig så bruker jeg ikke mer enn medisinske doser.
Så det er du som er udisiplinert,det går fint ann å det forbruket som ts sier,helt uten problemer.

Du er helt galen mann,amfetamin 4ganger i uka er uendelig mye verre enn det lille forbuket av xanor ts beskriver.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Man blir ikke sånn du beskriver av 1mg xanor,om du ble det er du ett veldig spesielt tilfelle.Xanor er det benzoet som fungerer soleklart best for mange personer med angst.
Å man blir en mer sløv å dau person av å bruke vival/valium.Xanor er ikke så sløvende som mange andre benzo.
Vis hele sitatet...
Når jeg mente at jeg ble en kaldblodigperson mente jeg at følelser jeg ellers har ble borte. kan like godt si det om alle benzo medikamenter.
for å være ærlig var en dick mot kjæresten min, jeg brydde meg ikke om hun eller noen andre.

Sier litt selv at jeg rygget i stykker et gjerde å peiste derfra med potta på slep, uten en liten så mye nervøsitet eller panikk. ga rett og slett faen i alt.
nei ble ikke direkte sløv av xanor mere ubrukelig vandreren søppel uten verdier/egenskaper.
Off topic: Hva med 4mg-8mg rivotril 2 ganger i uka (kanskje ett par shots ved siden av) Vil dette føre til avhengighet?
Sist endret av Pillefreak; 20. november 2013 kl. 19:17.
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Off topic: Hva med 4mg-8mg rivotril 2 ganger i uka (kanskje ett par shots ved siden av) Vil dette føre til avhengighet?
Vis hele sitatet...
Sansynligvis ikke, men husk at Rivotril varer lenge, så 3 dager etter du har tatt 8mg vil du fortsatt ha 1,5 mg i systemet. (Hvis vi sier half-lifet er 30 timer, står 18-50 timer på wiki). I verste fall vil du ha minst 0,7 mg i systemet til enhver tid, noe som vil føre til avhengighet
Sist endret av bloodshotEyes; 20. november 2013 kl. 19:25.
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Off topic: Hva med 4mg-8mg rivotril 2 ganger i uka (kanskje ett par shots ved siden av) Vil dette føre til avhengighet?
Vis hele sitatet...
Tviler, men halveringstiden er ca 2 dager (18-50t), i forhold til xanor som er noen timer. så du vil ha litt clonazepam i deg hele tiden.

Kan legge til at om du ikke har tolleranse og tar 8mg rivotril så er du hallveis på trynet opptil 2 dager (ikke alltid du merker deg selv, så pass på). Og skal du da kjøre den dosen et par ganger i uka går det gæli. Ville sagt maks 8mg i uka, altså 4mg pr gang.


Edit: var en før meg gett
Sist endret av narni; 20. november 2013 kl. 19:31.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Sansynligvis ikke, men husk at Rivotril varer lenge, så 3 dager etter du har tatt 8mg vil du fortsatt ha 1,5 mg i systemet. (Hvis vi sier half-lifet er 30 timer, står 18-50 timer på wiki). I verste fall vil du ha minst 0,7 mg i systemet til enhver tid, noe som vil føre til avhengighet
Vis hele sitatet...
Øh, var sikker på at det var snakk om 1 dag i uka. Hvis det er 2 vil du i verste fall ha 3 mg i systemet 24/7
Sitat av u94 Vis innlegg
du kan fint ta xanor flere ganger i uken uten å bli avhengig, tar det selv 2-3 ganger i uken og har gjort dette lenge, men hvis du begynner å ta det flere ganger om dagen er jeg helt sikker på at du blir avhengig og effekten blir dårligere så du burde være forsiktig!
Vis hele sitatet...
Du er avhengig hvis du tar xanor annenhver dag, og er bakstein de resterende... Bare et spørsmål om tid før du øker forbruket...
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Man blir ikke sånn du beskriver av 1mg xanor,om du ble det er du ett veldig spesielt tilfelle.Xanor er det benzoet som fungerer soleklart best for mange personer med angst.
Å man blir en mer sløv å dau person av å bruke vival/valium.Xanor er ikke så sløvende som mange andre benzo.


Dette her er helt forskjellig fra person til person.Jeg har å tidligere missbrukt alt av benzoer som det skulle vært godteri,men klarte å slutte.Det var ett helvete å slutte,ingen som sier imot der.Men nå flere år etter så klarer jeg å bruke benzoer i moderate mengder.Selv om jeg alltid har masse piller tilgjengelig så bruker jeg ikke mer enn medisinske doser.
Så det er du som er udisiplinert,det går fint ann å det forbruket som ts sier,helt uten problemer.

Du er helt galen mann,amfetamin 4ganger i uka er uendelig mye verre enn det lille forbuket av xanor ts beskriver.
Vis hele sitatet...
Spørs hvordan du ser på det.
Jeg har levd noen år nå, sett folk komme og gå.

Min personlige erfaring er subjektiv, men i motsetning til kids, som alltid har vært kids siden jeg meldte meg inn på det forumet her, har jeg personlig erfaring.

Mye mulig du har det og, jeg motsier deg ikke der.

Men tviler sterkt på at du kan bruke benzo i "moderate mengder" og samtidig holde avhengigheten borte, ettersom rivotril og valium som jeg forstår blir i kroppen i en måneds tid etterpå.

Det vil vel da si at uansett om du tok det for en uke siden, vil kroppen fortsatt kose seg med stoffet.
M.a.o er du aldri rusfri når du bruker, rivotril eller valium en gang i uken, fordi det aldri får sjansen til å gå ut av kroppen.

Derfor puster man lettet ut etter en uke og tenker at "Hei det har var ikke så illle", men det er først da helvete begynner ETTER en uke.

Kroppen begynner å skrike etter mer, du får ikke sove hele tilværelsen din blir absurd, du klarer ikke kommunisere, går som en våken zombie, nerver som om skulle tilsi at du var i tredje verdenskrig.
Du blir gående som et dyr som ikke helt skjønner seg på verden, mens du desperat prøver å leve et normalt liv, vedlikeholde relasjoner, samtidig som du skal fungere normalt på jobben, med 4 timers gjenommsnittelig søvn den siste måneden.

Tilbake til amfetamin OK du blir kjørt i hodet noen dager, men spiser du riktig, sover, og kommer deg opp av sofaen så rister du det av deg rimelig kjapt.

Uansett om du har gått på det nesten en måned i strekk.

Det er faen ikke sundt på kroppen, sikker værre sånn sett en benzodiapiner i små mengder.
Men avhengighetspotensialet kan ikke sammenlignes med benzodiapiner.

Jeg har møtt gamle heroinister som har sagt til meg at pillene er det værste faenskapet du kan putte i deg over tid.

Jeg sier ikke at jeg har vært "narrkomann" siden jeg var 12 og legger til en ekstra knekk i knærna når jeg skal ha meg pølse på shell.

Har hatt lange perioder med amfen, men når jeg først begynte med pillene fikk jeg et helvetes sjokk over hvor jævlige disse legemidlene egentlig er.

Jeg har et nyansert syn på rusmidler, prøver igrunn og holde meg unna alt faenskapen, men må samtidig leve med at jeg er en periodemisbruker.
Samtidig som jeg må betale regningene mine å prøve og holde livet mitt a4.

Noen ganger tenker jeg på alle de jeg har møtt opp igjennom, som endte opp med å ta livet sitt, å hvor mange av de som ikke proppet i seg det de kunne av xanor, rivotril, valium sobril e.t.c

Er ikke uten grunn til at det står selvmord som mulig bivirking på merke ettiketten på de pillene trådstarter har begynt og tulle i seg.

Å ja jeg vet at xanor har en halveringstid på 12 timer.
Samtidig har jeg hørt at det er det stoffet som gir heftigst abstinens av alle pillene.
Om det stemmer eller ikke, det vet jeg ikke nok om til å uttale meg.
jeg bruker zopiklon 1-4 ganger i uka uten noe problem ift toleranse
Ta høyde for at folk reagerer forskjellig på Xanor... Noen tåler ikke benzodiazepiner i det heletatt og forandrer seg tydelig etter å tatt det, menst noen kan du ikke se det på engang. Personlig blir jeg bare litt småtrøtt av Xanor.

Men for hva formål tar du det? For å ruse deg eller for medisinering? Stemmer at Xanor er veldig effektivt mot f.eks sosial angst, men halveringstiden er såpass kort at det som regel leder til hyppigere bruk.

Steinarr: Du har rett i at noen oppleveler pilleabstinenser som ille, og at det har en lang halveringstid, så en rivotril fungerer f.eks dagen etterpå og. Det du dog ikke tar med i reknestykket ditt er, om man er hektet på rivotril/valium, så er man absolutt ikke 'ruset' eller har 'effekten' av stoffet i deg konstant om du tar det 1gang i uken, da en avhengighet ville ført til at 1 inntak av diazepam/klonazepam i uken ikke hadde vært på langtnær nok til å stoppe abstinensene. At stoffet er aktivt ideg i en måned er bare noe oppsinn du har hørt en eller annen vill plass.

Det du beskriver er folk som har ruset seg på legemidler, folk som sikkert har dytta i seg en 5-20 tabletter her dag - Da er det fort et helt annet scenario som bare går en vei som regel. Spenstig amfetamin sammenligning dog. Amfetamin spredd utover 4x i uken og du er speedet hele uka, hele måneden, hele året med den metamfetaminen som er i Norge nå om dagen.
Var ikke det jeg mente hideout.
Benzodiapiner finner man spor av i urinen opp til en måned etter bruk.

Du har ikke peil på hva du prater om, uansett hvor mye bluelight, wikipedia, du har lest deg opp på.

Ikke skaff deg erfaring, å vær stille når nyktre godt VOKSNE folk med PERSONLIG erfaring prater.
Ta deg en høyere utdanning, hold deg unna pillene trådstarter prater om.


Det her er et stoff folk henger seg i fleng over hvert år.
Sist endret av steinarr; 26. november 2013 kl. 22:32.
Dropp Xanor. Dropp benzodiazepiner fullstendig. Trodde selv jeg kunne spise xanor 1-2 ganger i uka. Gjorde det også, i et par uker. Endte med skyhøyt forbruk og krampeanfall når jeg gikk tom.
Sitat av steinarr Vis innlegg
Var ikke det jeg mente hideout.
Benzodiapiner finner man spor av i urinen opp til en måned etter bruk.

Du har ikke peil på hva du prater om, uansett hvor mye bluelight, wikipedia, du har lest deg opp på.

Ikke skaff deg erfaring, å vær stille når nyktre godt VOKSNE folk med PERSONLIG erfaring prater.
Ta deg en høyere utdanning, hold deg unna pillene trådstarter prater om.


Det her er et stoff folk henger seg i fleng over hvert år.
Vis hele sitatet...
Du er helt på sykkeltur. Benzodiazepiner kan sporest opptil 2 uker i kroppen. Amfetamin opptil 10 dager. Hasj opptil 90 dager, dette betyr ikke at stoffene er aktive så lenge. Din personlige erfaring er rivruskende likegyldig om andre sin personlige erfaring ikke er like tellende. Kom gjerne med noen kilder på folk som henger seg i fleng ved 2x inntak av xanor i uka. Du burde kanskje slutte og kaste bort tiden din her inne og gå til krig med legene som skriver ut Xanor om det er så ille. Alderen din og at du skal være en nyktern person selv om du ser på det som bedre å innta amfetamin 4x i uken ser jeg på tillegsinformasjon under kategorien ren komedie.
Det kan spores en månede.

Hideot bare vent du driter deg ut du og, hvis du spiser piller med det synet der, syntes jeg oppriktig synd på deg.
Amfetamin spores i urinen maks 2 dager, din gjøk!!!
Med mindre du ryggmargsprøve eller hva faen.

Amfetamin er ikke bra.

Jeg sier bare at amfetamin er BARNEMAT piller er rein ONDSKAP.


Cannabis er verre og slutte med en amfetamin by the way..

Amfetamin har et heller labert avhengighetspotensiale.

[quote=steinarr;3037174]Det kan spores en månede.

Hideot bare vent du driter deg ut du og, hvis du spiser piller med det synet der, syntes jeg oppriktig synd på deg.

Amfetamin spores i urinen maks 2 dager, din gjøk!!!
Med mindre du ryggmargsprøve eller hva faen.

Amfetamin er ikke bra.

Jeg sier bare at amfetamin er BARNEMAT piller er rein ONDSKAP.


Cannabis er verre og slutte med en amfetamin by the way..

Amfetamin har et heller labert avhengighetspotensiale.

Hører du ikke at folk har hatt det vondt, her å prøver å komme med innspill til trådstarter!!!

.

Hideot bare vent du driter deg ut du og, hvis du spiser piller med det synet der, syntes jeg oppriktig synd på deg.

Amfetamin spores i urinen maks 2 dager, din gjøk!!!
Med mindre du ryggmargsprøve eller hva faen.

Amfetamin er ikke bra.

Jeg sier bare at amfetamin er BARNEMAT piller er rein ONDSKAP.


Cannabis er verre og slutte med en amfetamin by the way..

Amfetamin har et heller labert avhengighetspotensiale.

Hører du ikke at folk har hatt det vondt, her å prøver å komme med innspill til trådstarter!!!

Jeg unner ikke min værste fiende og måtte gå igjennom pilleabstinenser.
Sist endret av steinarr; 27. november 2013 kl. 00:19.
Vi mennesker må være ganske så forskjellig skrudd sammen, eller så liker folk å overdrive avhengighetspotensialet til benzoer. Det er virkelig ikke i nærheten av opiater etter min erfaring
Steinarr:
Sleng gjerne ut noen kilder på det du kommer med. Vanskelig å fastslå hvor lenge xanax er sporbart i urin, men at det med medisinskbruk har en sporingstid på 30 dager finner jeg ingen kilder som støtter.
http://www.justanswer.com/drug-testi...-analysis.html

Hyppig bruk av amfetamin vil kunne sporest i opptil 9-10 dager:
http://www.rustelefonen.no/index.php...svar&Itemid=26

Usikker på om det er noe vits å fortsette diskusjonen. Jeg sier ikke at det er BRA eller oppfordrer trådstarter til å misbruke xanor, men du klarer tydeligvis ikke å skille mellom bruk og misbruk. Du mener sikkert godt med det du skriver, men uten å ha en intensjon om å rakke ned på deg så virker du desverre helt svidd og har et så surrealistisk syn på amfetamin kombinert med feilinformasjon, så dine gode intensjoner drukner i måten du fremstiller ting. Psykriatisk/fengsel/gatene er fulle av folk som har ødelagt livet sitt på misbruk av Amfetamin og.

Som sagt - Alle reagerer forskjellig. Noen vil nok si medisinskbruk av xanor er med på å gjøre livet deres bedre, menst noen har endt opp med misbruk og følt at det har ødelagt livet dems. Har selv gått noen måneder på 2-4mg klonazepam/alprazolam og sluttet brått uten noe større problem enn ei lite kreativ uke i etterkant. For å være deg i forveien, ikke les det som noe oppfordring eller fasitsvar på hva slikt bruk kan gjøre med deg. Alle er man forskjellig.
Jeg tror faen ikke på deg.
Går greit, tror jeg skal komme meg gjennom dagen uansett
Steinarr,det finnes mye fler folk som har fått knust psyken sin av amfetaminmisbruk enn av piller.
Psykiatrien er stapp full av amf misbrukere.
Men viss man først har hektet seg på piller så må man trappe forsiktig ned over tid,ellers går det ille som du har erfart selv.
Jeg havna på akutt pysaktrien på ahus etter å ha brå sluttet på xanor/rivotril,dette var veldig høye doser,kombinert med alkoholmisbruk over lang tid.
Men det går fortsatt ann å ha ett fornuftig bruk av benzoer om man sliter med angst.Bruker benzo nesten vær dag fortiden,men kun i små doser.Har masse piller stående,klarer helt fint å la de ligge.
Hva skal du bruke de til? Hvis det er for å sove så ville jeg heller tatt seroquel. Det slår deg ut ganske greit og dagen etter er man uthvilt. Det funker dog ikke å ruse seg på
Sitat av 3rdPersonShootR Vis innlegg
Endte med skyhøyt forbruk og krampeanfall når jeg gikk tom.
Vis hele sitatet...
Lå med muskelrykninger, ingen skikkelig søvn, og en heftig psykose som bare ble verre og verre i 2 uker. De 3 første døgnene gikk fint, men det var sikkert pga. alle pillene jeg spiste før jeg gikk cold turkey som hang igjen.

Dette var etter å ha lekt med div. benzo i en 6 mndrs periode. Det var heller ikke hver dag, men ikke langt i fra, og jeg overdrev alltid doseringen.

Nå tør jeg ikke mer..
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Lå med muskelrykninger, ingen skikkelig søvn, og en heftig psykose som bare ble verre og verre i 2 uker. De 3 første døgnene gikk fint, men det var sikkert pga. alle pillene jeg spiste før jeg gikk cold turkey som hang igjen.

Dette var etter å ha lekt med div. benzo i en 6 mndrs periode. Det var heller ikke hver dag, men ikke langt i fra, og jeg overdrev alltid doseringen.

Nå tør jeg ikke mer..
Vis hele sitatet...
Agreed.

Jeg har ruset meg på masse rart, skutt heroin og alle slags opiater, røyket hasj siden jeg var 16, vært grisehekta på amfetamin i omtrent et års tid(IV selvfølgelig) - INGENTING kommer i nærheten av benzoabstinensene. Har vært igjennom det er par ganger før, ettersom jeg har hatt tilnærmet ubegrenset tilgang på bla rivotril. Første gangen måtte jeg ha innleggelse. Siste gangen kom jeg ikke så langt, våkna bare på sykehuset med et rør i pikken ute av stand til å gjøre noe som helst siden kroppen var skamslått etter krampeanfallet. Store sår på tunga, kjeven var ødelagt, klarte ikke å gå første døgnet etterpå pga store smerter i ryggen og beina.

Swim good, sier jeg bare.
We got machetes!
Vet ikke så mye om Xanor. Men vet da at Xanor er ganske kraftig i forhold til eks Valium/sobril. Jeg har selv sobril tilgjengelig men bruker det ikke mer en 1-3 ganger i uken (ja det kan og være mye). Men brukte det MYE mer før og har trappet ned kraftig.. Vil ikke anbefale deg det du gjør men alt er opp til deg selv. Prøv heller å se om du kan klare deg uten xanor 1-2 ganger i uken. Siden det er så sjelden du tar det skal det vel gå greit alikevel?.. Ikke meningen å komme vel Off topic her men vil bare gi deg et vennlig råd.
Tror det er på tide at folka her inne får høre noen personlige erfaringer av konsekensene av rusbrusen, hva som hjelper folk o.s.v
Ikke slå alt under en sko når folk advarer deg.

Folk her inne lider nå.

Par år siden vedder jeg på at det var fryd og gammen, første tjallen o.s.v, kanskje mer en et par år siden.

Jeg vil heller høre på personlige historier, råd om rusbruk, systemet rundt o.s.v

Det setter jeg stor pris på, å kommer ofte til å fortelle min egen historie i forhold til misbruk når jeg en person som holder på som jeg gjorde når jeg var noen år yngre.
Uansett om fyren er 15 eller 40.


Rusrapporter florer det av her, jeg savner abstinensrapportene.

Men skjærer det seg så aldri vær redd for å trappe ned, selv om det får deg til å føle narkoman der og da, å du kanskje vil være sta og ta det som en mann.
Da gjør du det ti ganger lettere for deg selv.

Jeg prøvde å holde meg i aktivitet de første ukene, noe jeg fant ut var det stikk motsatte av hva jeg burde gjort etter noen måneders tid.

Sjelden noe av "absitensbølgen, kall det flashback, traumer hva du vil" strømmer over meg igjen, nå om dagen.
Amf gir psykoser ja, veldig individuelt, bare mann er snilll og ikke agerer kommer man seg igjennom.

Derfor døgner jeg sjeldent mer en et døgn.
Et lite vink til dere som syntes det er kult og være våken den fjerde dagen og gå i en sky.

Noen ganger må jeg krype til korset og ta en pille.
Jobbintervju for eksempel.

Tipper jeg er avhengig av en valium i uken.
Pluss et nytt treningsprogram.
Det vil utjevne hverandre.

Sitat av hideout Vis innlegg
Steinarr:
Sleng gjerne ut noen kilder på det du kommer med. Vanskelig å fastslå hvor lenge xanax er sporbart i urin, men at det med medisinskbruk har en sporingstid på 30 dager finner jeg ingen kilder som støtter.
http://www.justanswer.com/drug-testi...-analysis.html

Hyppig bruk av amfetamin vil kunne sporest i opptil 9-10 dager:
http://www.rustelefonen.no/index.php...svar&Itemid=26

Usikker på om det er noe vits å fortsette diskusjonen. Jeg sier ikke at det er BRA eller oppfordrer trådstarter til å misbruke xanor, men du klarer tydeligvis ikke å skille mellom bruk og misbruk. Du mener sikkert godt med det du skriver, men uten å ha en intensjon om å rakke ned på deg så virker du desverre helt svidd og har et så surrealistisk syn på amfetamin kombinert med feilinformasjon, så dine gode intensjoner drukner i måten du fremstiller ting. Psykriatisk/fengsel/gatene er fulle av folk som har ødelagt livet sitt på misbruk av Amfetamin og.

Som sagt - Alle reagerer forskjellig. Noen vil nok si medisinskbruk av xanor er med på å gjøre livet deres bedre, menst noen har endt opp med misbruk og følt at det har ødelagt livet dems. Har selv gått noen måneder på 2-4mg klonazepam/alprazolam og sluttet brått uten noe større problem enn ei lite kreativ uke i etterkant. For å være deg i forveien, ikke les det som noe oppfordring eller fasitsvar på hva slikt bruk kan gjøre med deg. Alle er man forskjellig.
Vis hele sitatet...
Det med 30 dager i urinen på xanor har jeg aldri sagt.
Hørt det kan forekomme ved store doser ved valium og rivotril.

Å når du bruker rustelefonen som jeg mistenker består av en gjeng gamle tanter med lite faglig kompetanse, kanskje en bachelour i litteraturvitenskap, eller sosiologi, der de aldri fikk jobb, ble de bare slengt inn på rustelefonen som visstnok er noe som alle kan jobbe med.

Helst hvis du har palestinaskjerf blandet med, en liten kid eller to.
Ja jeg er fordomsfull.

Når samtlige kilder jeg kikker på har sier at meta amfetamin og amfetamin kan påvises to til fire dager i urinen, ber jeg deg velge dine kilder med omhu

Quote folkehelseinstituttet "Etter inntak kan amfetamin vanligvis påvises ett til to døgn i en blodprøve og to til fire dager eller mer i en urinprøve. "

Tror det er på tide at folka her inne får høre noen personlige erfaringer av konsekensene av rusbrusen, hva som hjelper folk o.s.v
Ikke slå alt under en sko når folk advarer deg.

Folk her inne lider nå.

Par år siden vedder jeg på at det var fryd og gammen, første tjallen o.s.v, kanskje mer en et par år siden.

Jeg vil heller høre på personlige historier, råd om rusbruk, systemet rundt o.s.v

Det setter jeg stor pris på, å kommer ofte til å fortelle min egen historie i forhold til misbruk når jeg en person som holder på som jeg gjorde når jeg var noen år yngre.
Uansett om fyren er 15 eller 40.


Rusrapporter florer det av her, jeg savner abstinensrapportene.

Men skjærer det seg så aldri vær redd for å trappe ned, selv om det får deg til å føle narkoman der og da, å du kanskje vil være sta og ta det som en mann.
Da gjør du det ti ganger lettere for deg selv.

Jeg prøvde å holde meg i aktivitet de første ukene, noe jeg fant ut var det stikk motsatte av hva jeg burde gjort etter noen måneders tid.

Sjelden noe av "absitensbølgen, kall det flashback, traumer hva du vil" strømmer over meg igjen, nå om dagen.
Amf gir psykoser ja, veldig individuelt, bare mann er snilll og ikke agerer kommer man seg igjennom.

Derfor døgner jeg sjeldent mer en et døgn.
Et lite vink til dere som syntes det er kult og være våken den fjerde dagen og gå i en sky.

Noen ganger må jeg krype til korset og ta en pille.
Jobbintervju for eksempel.

Tipper jeg er avhengig av en valium i uken.
Pluss et nytt treningsprogram.
Det vil utjevne hverandre.



Det med 30 dager i urinen på xanor har jeg aldri sagt.

Hørt det kan forekomme så lange spor ved store doser ved valium og rivotril.

Å når du bruker rustelefonen som jeg mistenker består av en gjeng gamle tanter med lite faglig kompetanse, kanskje en bachelour i litteraturvitenskap, eller sosiologi, der de aldri fikk jobb, eventuelt at en nær slektning døde i "narko overdose" ble de vel bare slengt inn på rustelefonen av kommunen whatever.
Å det her går faen meg skattepengene mine til.

Helst hvis du har palestinaskjerf blandet med, en liten kid eller to.
Ja jeg er fordomsfull.

Når samtlige kilder jeg kikker på har sier at meta amfetamin og amfetamin kan påvises to til fire dager i urinen, ber jeg deg velge dine kilder med omhu

Quote folkehelseinstituttet "Etter inntak kan amfetamin vanligvis påvises ett til to døgn i en blodprøve og to til fire dager eller mer i en urinprøve.
Sist endret av steinarr; 28. november 2013 kl. 23:21.
Tror det er på tide folk her inne skriver når de ikke er ruset og..
Sitat av steinarr Vis innlegg
Siterer ikke hele innlegget
Vis hele sitatet...

Det dummeste jeg har lest i dag er i hvert fall at speed er mindre avhengighetsskapende enn cannabis. Typiske tegn å forsvare bruk hos folk som er speedet forresten. Du skriver noe jævlig mye også.
Sist endret av exocytose; 5. desember 2013 kl. 19:27.
har ikke brukt benzodiazepiner på ca 1.5 uker nå, er fremdeles max 2 ganger i uka. vurderer å skaffe en til eske med xanor. Vis jeg ikke bruker mer enn 2 ganger i uka kan det vel ikke gå galt uansett
Sitat av random_kid Vis innlegg
har ikke brukt benzodiazepiner på ca 1.5 uker nå, er fremdeles max 2 ganger i uka. vurderer å skaffe en til eske med xanor. Vis jeg ikke bruker mer enn 2 ganger i uka kan det vel ikke gå galt uansett
Vis hele sitatet...
Tror du at det du leser her inne er endelig, og en sikker oppskrift som gjør deg immun mot avhengighet? Viktig å ta informasjon med en liten klype salt og tenke litt selv også.
Sitat av random_kid Vis innlegg
har ikke brukt benzodiazepiner på ca 1.5 uker nå, er fremdeles max 2 ganger i uka. vurderer å skaffe en til eske med xanor. Vis jeg ikke bruker mer enn 2 ganger i uka kan det vel ikke gå galt uansett
Vis hele sitatet...
1,5 uker i denne sammnehengen er nada.. Men kjør på, men den dagen du føler du må ha xanor for å henge med venner, en bytur eller enda verre; gå på butikken, håper jeg du blir skremt nok til å legge det på hylla for godt.
joda, men bruker det "kun" til enten å sove eller for å dempe fyllesyka, brukte kaninører fordi jeg digger rusen i tillegg til at den får meg i søvn å fjerner fyllesyken helt, rusen er egentlig bare et pluss. Bruker det kun lørdag å fredag. Kan ikke røyke weed fordi det får jeg bare panikk av...
Fyllesyke må være den mest legite grunnen til å bruke benzo. Synd ingen leger vil skrive det ut for det.. og ey, har sagt dette en mill ganger på forumet, men hvis du får panikk av weed, IKKE bruk det sammen med benzo selvom du slipper panikken, det kan få dårlige konsekvenser. Hvis du har kroniske søvnproblemer er det dessuten andre medisiner som hjelper mer og er mindre avhengighetsskapende.Jeg anbefaler melatonin eller z-hypnotika. Husk å hold bruken av de siste til kun søvn, man kan finne på mye rart i rusen til de pillene der.
bruker det kun for søvn på søndager da, fordi da er døgnrytmen fucked up å lørdag for fyllesyke, tror 2mg xanor under tunga + burger er det beste ever mot fyllesyke!
ja det høres nydelig ut.. den bruken der ikke er noe å bekymre seg over
Høres ikkje serlig nydelig ut å smelte xanor på tunga ettersom Alprazolam smaker helt forjævlig... Blir aldri vant til den smaken..
Sitat av greatness Vis innlegg
Høres ikkje serlig nydelig ut å smelte xanor på tunga ettersom Alprazolam smaker helt forjævlig... Blir aldri vant til den smaken..
Vis hele sitatet...
Haha, I know. Smaker pure kjemisk Liker smaken av rivotril myyye bedre tbh