Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2281
Hallo,

Jeg skulle starte å spille PS3 igjen for noen dager siden, etter noen måneder uten å røre den i det hele tatt, men da jeg skulle skru på PS3, så funket ikke kontrollen. Lysene på baksiden blinket ikke, ikke engang da jeg skrudde på konsollen. Jeg prøvde å koble kontrollen til med ledning, og da funket det, så jeg ble litt nysgjerrig og lånte en kontroll av en kompis i dag. Den funka fint hos han, men da jeg skulle koble den til PS'en min, så blinket bare lysene, men kontrollen koblet seg ikke opp. Jeg kan ikke koble den til med ledning, fordi bikkja mi spiste ledningen . Som tidligere, så prøvde jeg både å skru på PS'en med kontrollen og å først skru på konsollen, også trykke på PS-knappen på kontrollen.

Har prøvd å restarte alle tre kontrollene med knappen på baksiden av dem. Funket fortsatt ikke. Jeg har en av de "gamle", store PS3. Er det det problemet ligger i? Hjelp
Sist endret av choxorz; 26. november 2012 kl. 13:27.
Koble til med kabel, også sjekker du batterinivået. Tipper kontrollene er utlada. Btw, vi kan ikke hjelpe deg med at hunden din har tygget kabelen din. Du har vel øyner til å lete etter en annen, eller penger til å kjøpe en ny?
Trådstarter
17 4
Har prøvd å lade kontrollene over natta i går, men det hjalp heller ikke. Det jeg lurer på er om det er kontrollene eller konsollen som er problemet.
Vet ikke hvordan du gjorde det når du resatte kontrollen. Men prøv å resett kontrollen mens du har usb kabel koblet til, hvis ikke du har gjort det. Håper det fikser biffen
Trådstarter
17 4
Har gjort det tidligere, hjalp heller ikke . Tror nesten jeg må kjøpe en av de nyere PS3, da... Takk for hjelpen!
Sitat av choxorz Vis innlegg
Har gjort det tidligere, hjalp heller ikke . Tror nesten jeg må kjøpe en av de nyere PS3, da... Takk for hjelpen!
Vis hele sitatet...
Hey hey, la oss ikke gi opp så fort da

Han her virker som å ha ca samme problem som du har. Er noe snakk om "wireless controller" fila som er korrupt. Vet ikke helt hva det vil si, men kan jo googles det også som alt annet

I denne tråden syns jeg symptomene stemmer ganske bra med dine, kan jo skjekkes ut
Trådstarter
17 4
Skal teste det!

Koblet kontrollen til. Den blinker, men jeg får ikke noe opp i "Min Datamaskin" :/. Har leita i "Enhetsbehandling" også, fant den ikke der heller.

Fikset den ene kontrollen nå! Det jeg gjorde var akkurat det han ene fyren gjorde, altså jeg koblet kontrollen til pcen litt, så begynte den å blinke, så kobla jeg den fra pcen, skrudde PS3 med å holde inn slå på-knappen, slik at jeg fikk opp Default Launch, eller hva det heter, så koblet jeg inn kontrollen med ledning, koblet den fra, så funket den trådløst! Funker fint nå uten ledning, får til og med skrudd på PSen med kontroll . Tusen takk for hjelpen!
Fint det ordnet seg, bare glad for at jeg kunne hjelpe