Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 903
Hallo Folkens!

Jeg har googlet, fant ingenting. er det mulig å få tak i halo 2 til xbox? jeg vil gjerne har det i sammlingen min, slik at jeg har alle haloer. jeg vil gi en stor takk til den som klarer å finner en kopie frem til meg.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hva med finn.no?
Trådstarter
38 0
jeg vil heller stoler på norske nettbutikker enn fra utlandet.
Sitat av csch92 Vis innlegg
jeg vil heller stoler på norske nettbutikker enn fra utlandet.
Vis hele sitatet...
Play.com er mye mer til å stole på enn de aller fleste norske nettbutikker. Just sayin'.
Trådstarter
38 0
hvor lang tid vil det ta da å få spillet i posten da?
Har en butikk i hjørring i danmark, er rett med hirthsals, hvor de selger N64 spill, alle spill til alle konsoller, så det er verdt og gå innom hvis du reiser til danmark
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Har en butikk i hjørring i danmark, er rett med hirthsals, hvor de selger N64 spill, alle spill til alle konsoller, så det er verdt og gå innom hvis du reiser til danmark
Vis hele sitatet...
Har butikken noe navn?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Har butikken noe navn?
Vis hele sitatet...
Nei det husker jeg ikke, men den ligger i byen, og hvis du spør så finner du en lett, men det er jo fare for at den er lagt ned, han snakka om det når vi var der sist.