Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 11138
Hei !

Jeg reiser til oslo med nattbuss i natt. Kommer mest sansynlig til å vokne opp å lukte hest å se helt forjævelig ut..

noen som vet av muligheter for å dusje i oslo sentrum ?
Sitat av Maronning Vis innlegg
Hei !

Jeg reiser til oslo med nattbuss i natt. Kommer mest sansynlig til å vokne opp å lukte hest å se helt forjævelig ut..

noen som vet av muligheter for å dusje i oslo sentrum ?
Vis hele sitatet...
Hva med å finne ett billig hotel eller noe, leie i 1 dag - også dusje?
Trådstarter
Tjaaa, for en litt fattig student som meg, så blir vel det litt drøyt bare for en dusj.. hmm, ikke noe bad, hoteller eller noen slike som tilbyr noe slikt ?
Finn en svømmehall og betal for en dusj, kan ikke koste mye.
Tøyenbadet burde vel funke fint?
Gå på et hvilket sm helst treningssenter. Si at du er interessert i å trene der, men vil gjerne se an treningsstudioet først. Da får du høyst sannsynlig komme inn gratis og kan bruke dusjen der.
Han snakker om midtpå natten, så tviler på det med treningstudio. Du kan jo prøve med å dra til Shell stasjon utenfor byen, de har sikkert dusj der.

Hvertfall som jeg la merke til da jeg stoppet på en stasjon på vei til Sverige.
De fleste hotell lar deg nok dusje for en 20-kroning hvis du spør pent
Vet at mange campingplasser har åpne servicebygg hele døgnet, men om dette er tilfelle i Oslo sentrum vet jeg ikke.
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Han snakker om midtpå natten, så tviler på det med treningstudio. Du kan jo prøve med å dra til Shell stasjon utenfor byen, de har sikkert dusj der.

Hvertfall som jeg la merke til da jeg stoppet på en stasjon på vei til Sverige.
Vis hele sitatet...
Forsto det slik at nattbussen kjører om natta og kommer frem i morgentimene?

Uansett er det hvertfall to døgnåpne treningssentre, dog de ligger ikke spesielt sentralt. Det ene er shapes rett ved ensjø t-bane, det andre er på Veitvet også rett ved t-banen.
Sist endret av Googæl; 23. juni 2011 kl. 14:42.
Om du skal ta nattbussen, er den framme på dagen i Oslo, eller er den framme på natta i Oslo?

Hvis du ankommer på dagtid;
1. Gå til et random treningsstudio, be om en prøvetime, da er jo dusjen en selvfølge etterpå..
2. Gå til et hotell, virk litt sliten og desperat og si at du skal på jobbintervju og at du endte opp med å måtte ta nattbussen og at du virkelig ikke føler deg skikket til et jobbintervju. Så spør om du kan få låne en dusj og hvor mye du evt. må ut med for dette.

Om du kommer på natten så finnes det vel noen vandrehjem eller noe i Oslo? evt. du kunne spurt noen på freak som er fra Oslo! Lag en tråd hvor du spør etter dusj i Oslo for en medfreaker
Ta 85bussen fra sentrum til kongshavnkaia (3-4 min) og dusj i garderoben til Bring. Jobber der sjøl, hvis dette er interessant kan jeg sende deg pm på hvordan du kommer deg inn (kodelås).
Ta med deg sjampo og handduk/vaskeklut, gå på nærmeste bensinstasjon lån dassn. ta en kattevask bytt klær. vandre derfra. gjort dette selv funker flott.
Finn en skole, snik deg inn i dusjene i garderobene, oftest lokalisert ved skolens gymsal.
win.
Om det ikke ordner seg er det bare å slå på tråden så kan du dusje hos meg. Koster dog en bussbillett og 15 minutter på 31 bussen hver vei, men du er i alle fall velkommen. (Bussen går hele døgnet.) Frokost skal du også få.

Send pm med tlf-nummer hvis det er interessant. Jeg er ikke ute etter å plukke blomsten din.
Har selv en leilighet i kjelleren hos meg som står tom. Den kan du bruke til å dusje, sove hvis du ønsker det.
NFF provides =D
her har du fått masse gode tilbud må jeg si :=D
må si jeg hadde gått for Halalgeir sitt tilbud da ^^
Sitat av olaPola Vis innlegg
Finn en skole, snik deg inn i dusjene i garderobene, oftest lokalisert ved skolens gymsal.
win.
Vis hele sitatet...
Om trådstarter er 20 år eller eldre kan det bli en veeldig pinlig affære
haha, prøv og finn en videregående skoge la :P
bare synd de tar sommerferie da
Hva er nærmeste campingplass fra Oslo, da? Der er det mest sannsynlig muligheter.
Ekeberg blir vel det nærmeste. Trikken opp tar vel 5-10min?
Trådstarter
Takker for alle tilbudene for dusj hjemme til folk! men tror det blir å prøve seg på et treningsstudio, hehe. kan alltids komme tilbake til denne tråden å informere om hvor og hvordan det gikk !
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Om det ikke ordner seg er det bare å slå på tråden så kan du dusje hos meg. Koster dog en bussbillett og 15 minutter på 31 bussen hver vei, men du er i alle fall velkommen. (Bussen går hele døgnet.) Frokost skal du også få.

Send pm med tlf-nummer hvis det er interessant. Jeg er ikke ute etter å plukke blomsten din.
Vis hele sitatet...
Du bor her ute i groruddalen du også ja O.o
Morro.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av Maronning Vis innlegg
Takker for alle tilbudene for dusj hjemme til folk! men tror det blir å prøve seg på et treningsstudio, hehe. kan alltids komme tilbake til denne tråden å informere om hvor og hvordan det gikk !
Vis hele sitatet...
Jeg har både sovet og dusjet hos Halalgeir og kan skrive under på at det er en hyggelig fyr Ikkeno fali
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Du bor her ute i groruddalen du også ja O.o
Morro.
Vis hele sitatet...
Representin.
I en by som Oslo er slike ting aldri stress. Hadde jeg vært deg hadde jeg tuslet litt bort fra selve sentrum og spurt folk på gata. De fleste sier nei, men finnes alltids en som forbarmer seg.