Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  428 105593
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hold deg til proteinshakes.
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke svare på spørsmålet mitt istedenfor å komme med slike "morsomheter"?
Sitat av SOAN Vis innlegg
hvorfor ikke svare på spørsmålet mitt istedenfor å komme med slike "morsomheter"?
Vis hele sitatet...
For jeg tok ikke spørsmålet ditt seriøst... Er du en 18åring som skal ta steroider for å se bra ut på stranded?

Vil du virkeligt ødelegge kroppen din så mye for du er utolmodig når det gjelder trening?


Les deg litt opp på hva du putter i kroppen, og bruk de små hjernecellene du har igjen.
Anonym bruker
"Fremmed Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje off topic, men er det andre tilskudd som ikke er direkte bol som kan hjelpe med å fremme muskelvekst, evt hjelpe med restutisjon? Annet enn proteinshakes og gode søvnrutiner?

Trener styrke 3-4 ganger i uka. Tunge øvelser med få repetisjoner. Jeg spiser i tillegg 3000-4000 kalorier per dag med et variert kosthold som består av melkeprodukter, hvit fisk, rødt kjøtt, kylling, egg og pasta, havregryn og proteinknekkebrød, men har store problemer med å legge på meg. Er normalt bygd, og har iflg. diverse nettguruer innen trening en "Ecto type body", om slikt noe bare er vissvass da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje off topic, men er det andre tilskudd som ikke er direkte bol som kan hjelpe med å fremme muskelvekst, evt hjelpe med restutisjon? Annet enn proteinshakes og gode søvnrutiner?

Trener styrke 3-4 ganger i uka. Tunge øvelser med få repetisjoner. Jeg spiser i tillegg 3000-4000 kalorier per dag med et variert kosthold som består av melkeprodukter, hvit fisk, rødt kjøtt, kylling, egg og pasta, havregryn og proteinknekkebrød, men har store problemer med å legge på meg. Er normalt bygd, og har iflg. diverse nettguruer innen trening en "Ecto type body", om slikt noe bare er vissvass da?
Vis hele sitatet...
SARMS, kanskje.
Ostarine MK-2866, Testolone RAD-140, Lingadrol LGD-4033, Nutrobal MK-677, Cardarine GW-501516 & Andarine S-4.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje off topic, men er det andre tilskudd som ikke er direkte bol som kan hjelpe med å fremme muskelvekst, evt hjelpe med restutisjon? Annet enn proteinshakes og gode søvnrutiner?

Trener styrke 3-4 ganger i uka. Tunge øvelser med få repetisjoner. Jeg spiser i tillegg 3000-4000 kalorier per dag med et variert kosthold som består av melkeprodukter, hvit fisk, rødt kjøtt, kylling, egg og pasta, havregryn og proteinknekkebrød, men har store problemer med å legge på meg. Er normalt bygd, og har iflg. diverse nettguruer innen trening en "Ecto type body", om slikt noe bare er vissvass da?
Vis hele sitatet...

Hvor mye kalorier du spiser er irrelevant, hvis du vil gå opp i vekt må du ha et kalori surplus på 250-500.


Proteinshakes er et tilskudd, ikke noe mer muskelfremmhevende en 1liter med melk.

ZMA.
Sitat av SOAN Vis innlegg
hvorfor ikke svare på spørsmålet mitt istedenfor å komme med slike "morsomheter"?
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke noe godt svar. Orale kontra olje har mye høyere bivirkning til virkning ratio.

Hadde det vært en greie hadde du funnet svaret med et enkelt googlesøk

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje off topic, men er det andre tilskudd som ikke er direkte bol som kan hjelpe med å fremme muskelvekst, evt hjelpe med restutisjon? Annet enn proteinshakes og gode søvnrutiner?

Trener styrke 3-4 ganger i uka. Tunge øvelser med få repetisjoner. Jeg spiser i tillegg 3000-4000 kalorier per dag med et variert kosthold som består av melkeprodukter, hvit fisk, rødt kjøtt, kylling, egg og pasta, havregryn og proteinknekkebrød, men har store problemer med å legge på meg. Er normalt bygd, og har iflg. diverse nettguruer innen trening en "Ecto type body", om slikt noe bare er vissvass da?
Vis hele sitatet...
Muskelmasse er delvis proporsjonalt med mengde testosteron. Så nei, desverre.
Sist endret av Superspurv; 30. januar 2020 kl. 21:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fremmed Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hvor mye kalorier du spiser er irrelevant, hvis du vil gå opp i vekt må du ha et kalori surplus på 250-500.


Proteinshakes er et tilskudd, ikke noe mer muskelfremmhevende en 1liter med melk.

ZMA.
Vis hele sitatet...
Drikker bare melk, ikke proteinshakes. Derfor jeg spurte etter noe annet enn det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikker bare melk, ikke proteinshakes. Derfor jeg spurte etter noe annet enn det.
Vis hele sitatet...
Jeg beklager, var litt i farten å leste feil.


Anbefaler at du holder deg unna steroider om du ikke skal konkurerre da det går bare nedover vis du finner på å ikke holde på med det lengre.

Steroider er en livstil.



1liter melk, havregryn, banan, riskaker og andre frukt/bær så du liker.


Dritt i hva dessan nettguruene sier, fuck de! Vis du skal gå ned i vekt må du ha et underskudd på 250kalorier som progressere seg til 500kalorier.

Samme gjelder for å gå opp i vekt, start med å ha et overskudd på 250kalorier de første ukene så 500kalorier.

Jeg anbefaler sterkt Monster mash av Stan Efferding, som også kan kalles vertical diet.
Anonym bruker
"Fremmed Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk. Akkurat et slikt svar jeg var ute etter. Kommer aldri til å kjøre noe bol
Hvordan samkjøre testosteron propinate med orale steroider? F. Eks dianabol eller turinabol. Noen som kan komme med fornuftig dosering av test? Og på pillene? test p er 100mg å dbol/tbol er 10mg pr stk.
Sitat av Spurven222 Vis innlegg
Hvordan samkjøre testosteron propinate med orale steroider? F. Eks dianabol eller turinabol. Noen som kan komme med fornuftig dosering av test? Og på pillene? test p er 100mg å dbol/tbol er 10mg pr stk.
Vis hele sitatet...
Uke 1-10 test p eod
Uke 1-6 turinabol 50mg ed

Skaff deg noe aromasin og ha for hånd
Sitat av Spurven222 Vis innlegg
Hvordan samkjøre testosteron propinate med orale steroider? F. Eks dianabol eller turinabol. Noen som kan komme med fornuftig dosering av test? Og på pillene? test p er 100mg å dbol/tbol er 10mg pr stk.
Vis hele sitatet...
Første kur? Andre kur?
Test p 100mg eod som base (tilsvarer 350mg /uke)
20mg dbol som pwo gjennom hele kuren eller 30 ed de første 4 ukene.
Tbol kan du kjøre 40-50mg ed de 4-6 siste ukene av kuren.
Støtter sadf sitt svar.
Sist endret av Superspurv; 31. januar 2020 kl. 19:50.
Kur nr 2. Har skaffet 2 tønner test e, å aromasin i tillegg, pluss jeg også har anadrol
1 ml test E e5d. Det tilsvarer 350mg ew.
Da har du olje for 100 dager / 14 uker.

+ 25 mg anadrol / halv tablett hver dag de fire første ukene, og de 4 siste feks.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
1 ml test E e5d. Det tilsvarer 350mg ew.
Da har du olje for 100 dager / 14 uker.

+ 25 mg anadrol / halv tablett hver dag de fire første ukene, og de 4 siste feks.
Vis hele sitatet...
Du må opp i minst 50-100mg for å ha utbytte av Anadrol, alt under er waste imo og du utsetter levra for unødvendig stress.
Husk at Anadrol er nazi mot levra og preparatet øker sjansen for leverkreft betraktelig.
Skaff deg eventuelt Mariatistel som supplement. Lykke til!
Da kan du gjerne vise meg en graf med anadrol som viser dose vs effekt.

Det er total dose hormoner per uke som har noe å si. 350 mg testo + 175 mg anadrol per uke (totalt 525mg) holder i massevis som kur nr 2.

Selvfølgelig er anadrol toxic mot lever når man leser på broforum at man skal kickstarte en kur med 100-150mg som en kicker i tillegg til base. Da er du helt sikkert enig at 25mg anadrol er minst halvparten så giftig som 50mg.
Sist endret av Superspurv; 1. februar 2020 kl. 01:48.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Da kan du gjerne vise meg en graf med anadrol som viser dose vs effekt.

Det er total dose hormoner per uke som har noe å si. 350 mg testo + 175 mg anadrol per uke (totalt 525mg) holder i massevis som kur nr 2.

Selvfølgelig er anadrol toxic mot lever når man leser på broforum at man skal kickstarte en kur med 100-150mg som en kicker i tillegg til base. Da er du helt sikkert enig at 25mg anadrol er minst halvparten så giftig som 50mg.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er 25mg mindre giftig enn 50mg, kamerat.
Men hva er vitsen med å utsette levra for unødvendig stress på "usle" 25mg? Da kan du likså godt la være.
En tommelfingerregel på Anadrol er 1-2mg pr kilo kroppsvekt.
Skal du først kjøre anadrol så utnytt det ordentlig.
Joda sure. Da regner jeg med at du aldri drikker 6 øl for å kose deg, men bælmer i deg 2 liter sprit for å få mest ut av promillen/rusen. 6 øl blir jo unødvendig stress for leveren.

Jeg tror vi leggern død. Jeg ga mitt tips. Han kan velge å følge det eller gjøre noe helt annet.

Hva skjedde egentlig med fra test-p og dbol/tbol til test-e og anadrol? Jeg håper du planlegger kuren din bedre enn å velge ut to tilfeldige preparater som din selger har tilgjengelig.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Joda sure. Da regner jeg med at du aldri drikker 6 øl for å kose deg, men bælmer i deg 2 liter sprit for å få mest ut av promillen/rusen. 6 øl blir jo unødvendig stress for leveren.

Jeg tror vi leggern død. Jeg ga mitt tips. Han kan velge å følge det eller gjøre noe helt annet.

Hva skjedde egentlig med fra test-p og dbol/tbol til test-e og anadrol? Jeg håper du planlegger kuren din bedre enn å velge ut to tilfeldige preparater som din selger har tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Nå er det forskjell på øl og anadrol, og selve hensikten med det.... yess, god helg
Anadrols levertoksisitet er overvurdert, studier hvor 6-åringer har blitt gitt 100mg/dagen i flere måneder viser leververdier innen referanse-nivå. Anbefalt daglig dose av leger er 1-5mg/kg dagen.

Men ja sadf har rett at det er lite vits å kjøre under 50mg, det er minstedosen for effekt.
Hadde test p, tbol å dbol. Så kom jeg over test e å anadrol igår som jeg også handlet.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tren a vs tren e? Mast e vs mast a? Hva er forskjell på enanthat å propinate produkter? Skjønner som så at propinate er hurtigvirkende, men må være slitsomt å stikke flere ganger i uken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tren a vs tren e? Mast e vs mast a? Hva er forskjell på enanthat å propinate produkter? Skjønner som så at propinate er hurtigvirkende, men må være slitsomt å stikke flere ganger i uken.
Vis hele sitatet...
Forskjeller er esteret. Tren E har mindre ester enn Tren A.
Enanthate tar lengre tid før funk, og det bruker lengre tid på å "forlate" kroppen. Acetate er hurtigvirkende, og man må gjerne stikke annenhver dag for å holde stabile nivåer.
Med enanthate holder det gjerne å stikke 2 ganger i uken. Jeg pleier Mandag og Torsdag.

Tren A er brukt av de som gjerne følger strengt diettregime.
Kroppen absorberer høyere prosentandel av mg når du injiserer tren a kontra tren e.
Tren A er genialt for cutting, og tren e er genialt for bygging/bulking.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da forstår jeg litt mer. Veldig fin side å spørre om ting når alle er veldig hjelpsomme om man lurer på noe. Tommel opp for det!
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen gode sider hvor jeg kan lese/ lære litt mer om kosthold å steroider?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen gode sider hvor jeg kan lese/ lære litt mer om kosthold å steroider?
Vis hele sitatet...
Steroider.net
Hushboard.biz
Roidboard.biz
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke steroider. Net. Finner minimalt med info
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke steroider. Net. Finner minimalt med info
Vis hele sitatet...
Du finner info om så og si alt av preparater der.
Hvilken info er du på utkikk etter?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tren a vs tren e? Mast e vs mast a? Hva er forskjell på enanthat å propinate produkter? Skjønner som så at propinate er hurtigvirkende, men må være slitsomt å stikke flere ganger i uken.
Vis hele sitatet...
Av 100mg så er det 80mg virkestoff på prop esteret, og ca 60mg virkestoff på enan esteret.

halveringstiden på prop er 24t, mens halveringstiden på enan er 4,5 dager.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg tar 30 mg dbol nå, vil jeg merke effekt på trening i dag?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg tar 30 mg dbol nå, vil jeg merke effekt på trening i dag?
Vis hele sitatet...
Nei
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg tar 30 mg dbol nå, vil jeg merke effekt på trening i dag?
Vis hele sitatet...
Ja, eller. Du vil jo få mer energi og pump på trening, men 30mg dbol i seg selv vil ikke gi resultater på muskelvekst på 1 dag.
Hei.

Jeg har 250mg/ml testoviron ampuller på 1ml. Injiserer 62,5mg hver 3,5 dag subq i magefettet. Hvordan best mulig lagre dosene? Har prøvd å preloade sprøyter men er usikker på hvor sterilt dette er. Ser at noen anbefaler å kjøpe injeksjonsvæske i hetteglass på apoteket, men det er reseptpliktig. Noen andre tips til hvor man kan få tak i hetteglass ? Da kan jeg overføre fra ampull til hetteglass og trekke ut 62,5mg for hver dose.
Sist endret av hjelp1234; 13. februar 2020 kl. 13:03.
Sitat av hjelp1234 Vis innlegg
Hei.

Jeg har 250mg/ml testoviron ampuller på 1ml. Injiserer 62,5mg hver 3,5 dag subq i magefettet. Hvordan best mulig lagre dosene? Har prøvd å preloade sprøyter men er usikker på hvor sterilt dette er. Ser at noen anbefaler å kjøpe injeksjonsvæske i hetteglass på apoteket, men det er reseptpliktig. Noen andre tips til hvor man kan få tak i hetteglass ? Da kan jeg overføre fra ampull til hetteglass og trekke ut 62,5mg for hver dose.
Vis hele sitatet...
Så lenge du bytter kanyle mellom hver injeksjon skal dette gå fint. Jeg mener du kan kjøpt tomme vialer på feks ebay.
Fikk resept på Clomid hos legen her om dagen siden min totale testosteron har ligget i nedre sjiktet en god stund nå.


25MG per dag. Har kun tatt det i to dager og jeg har følt meg mer energisk og grounded i dag. Kan være placebo selvfølgelig.

Har sjekket ut mange sine erfaringer om stoffet og synes det er veldig 50/50.

Hva er dine personlige erfaringer med det? Hvordan føler du deg mens du er på?
Er det noen som har erfaring med Mk-677? Virkninger vs bivirkninger, verdt det? Og er dette mulig å imoprtere inn til Sverige via Post Restante?

Vet at dette er et Sarm, men håper det fortsatt går greit at jeg spør om dette.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Så lenge du bytter kanyle mellom hver injeksjon skal dette gå fint. Jeg mener du kan kjøpt tomme vialer på feks ebay.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Bytter kanyle mellom hver injeksjon ja.

Noen som har fått resept på hCG med lege her ?
Sist endret av hjelp1234; 17. februar 2020 kl. 16:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Turinabol vs dianabol?
Skal samkjøres med testosteron E, har også aromasin. Målet er mest mulig ordentlig muskelmasse. 80kg 175 høy. Trent 3 år ca
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Turinabol vs dianabol?
Skal samkjøres med testosteron E, har også aromasin. Målet er mest mulig ordentlig muskelmasse. 80kg 175 høy. Trent 3 år ca
Vis hele sitatet...
Det blir ekstremt vanskelig å gi et kort, enkelt svar på dette.

Hvis målet er mest mulig muskelmasse, ville jeg erstattet ukentlig dose av t/d bol med testosteron * 1,4.

dbol kan virke mer potent og du vil ha rask vektoppgang, men mesteparten av dette er vann.

tbol har jeg aldri prøvd, og det er vel sånn "midt på 3" dop, men mtp at det er oralt, har jeg aldri vurdert engang å prøvd det. Da er det smartere å bytte det ut med noe tilsvarende i olje slik at virkning til bivirkning ratio blir bedre.

Hva slags dose Test og t/dbol har du vurdert?
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenkte 500mg test / 30mg dbol.
Eller 500mg test å 50mg Tbol. Vet dbol drar med seg mye vann..
Ulempen jeg ser med feks Dbol/Test er at man gjerne kjører dbol bare de første 4 ukene. Da blir totaldosen endel høyere i starten enn i slutten av kuren, og det føles litt ut som man "stangerer" underveis. Dette er såklart veldig satt på spissen.

Det jeg ville gjort hadde vært å tatt dbol i starten og tbol på slutten, eller doblet dosen testo og droppet oraler.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med 4 uker 30mg dbol på starter, så siste 4 uker på Tbol 50mg?
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva anbefaler dere erfarne brukere? Droppe dbolen å kun bruke dbol muligens?
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tbol*
Etter erfaring er å kjøre dianabol på en nybegynner-kur helt på trynet, hovedpoenget med å kjøre kun testosteron på første kuren er for å få kontroll over hvilken AI-dose du personlig trenger, de aller fleste uheldige bieffekter folk forbinder med steroider(ED, mannepupper, roidrage osv) kommer pga østrogen-nivå som ikke er kontrollert. Dianabol aromatiserer til østrogen som fy - du kommer til å sitte i et hormonelt berg-og-dalbane helvette om du velger å kjøre det på din første kur.

Om du absolutt vil kjøre dianabol anbefaler jeg å i det minste ta gamlemetoden med 10mg nolvadex/dagen for å blokkere østrogen-binding på brystkassa, du kommer fortsatt til å se ut som en oppblåst vannbøffel med månetryne, uavhengig av ai-dosering, men du unngår mannepuppene.

Anbefaler å holde deg til tbol.
Anonym bruker
"Harm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en i rusmiljøet som jeg har litt kontakt med. Han gikk brukte steroider. Vet ikke om han har slutta. Men han er så innmari aggressiv. Man må være ekstremt varsom rundt han og passe på hvert eneste ord som kommer fra deg, fordi han tåler svært lite før han blir sint. Av og til skal det ikke mer til enn at man sier noe morsomt og får folk til å le. Er en såpass ille aggresjon helt vanlig av steroider eller kan det ligge en annen årsak i tillegg?
Som sagt, jeg vet ikke om fremdeles går på steroider, men nå bruker han veldig mye amfetamin. Så grunnen til at han fremdeles er så aggressiv kommer vel det også?
Testosteron aromatiserer til blant annet kvinnehormonet østrogen, den aggresjonen kommer av skyhøye kvinnehormons-verdier. Basically mensen on steroids. Skjer om en er kunnskapsløs og kjører uten aromatase-hemmer som arimidex, aromasin eller letrozole.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har vært borti hilma biocare varer? Og malay tiger varer?
Har bestemt meg for og ta en TBOL cycle og har spørsmål angående testing.


Jeg er ikke redd for noe slags blodprøve men jeg kan lett bli tatt ut på urinprøver (narkotika dypptester)

Derfor lurer jeg på om tbol kan gi falskt utslag på noe narkotika? Tusentakk på forhånd!
▼ ... noen uker senere ... ▼
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Har bestemt meg for og ta en TBOL cycle og har spørsmål angående testing.


Jeg er ikke redd for noe slags blodprøve men jeg kan lett bli tatt ut på urinprøver (narkotika dypptester)

Derfor lurer jeg på om tbol kan gi falskt utslag på noe narkotika? Tusentakk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Beklager seint svar. Nei det, kan jeg ikke tenke meg.