Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 9571
Har noen små runde umerkede lyse lyse blå/lilla piller som vis nok skal være xanax. Smelter under tunga å smeller fint. Men bare etparr timer 🤔 Noen som vet hvilken type xanax jeg har. (Får ikke til å laste opp bilder)

Ha en god en folks

Setter pris på alt av svar jeg kan få ang de her pillene ��
Sist endret av Tentacels; 2. januar 2020 kl. 16:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"smellen" er over ganske kjapt, det er vanlig. Så sitter du igjen med en bakgrunnsbuzz som ikke er like lett å merke.
Vanskelig å si noe uten bilde, men jeg har troa på at du klarer å laste opp et. Sky's the limit!
Sist endret av Bothrops; 2. januar 2020 kl. 16:57.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er Galenika Ksalol 1 mg


Tipper det er disse, som nevnt over.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har selv disse, men har aldri brukt noe særlig xanor før og vet ikke hva jeg skal forvente. Syns jeg ble mer trøtt av disse i forhold til rivotril hvertfall
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har selv disse, men har aldri brukt noe særlig xanor før og vet ikke hva jeg skal forvente. Syns jeg ble mer trøtt av disse i forhold til rivotril hvertfall
Vis hele sitatet...
Det er et potent Benzodiazepin med kort halvveringstid, som blir tatt hurtig opp av kroppen. Det er nok derfor du blir trøtt. Slått ut rett og slett.

Blander man med alkohol blir man fort litt vel tøff i trynet og rimelig bajas, det er greit å vite
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så det er ikke ekte xanor? Måtte gi xxxx kr for 100 stk. Er jeg blitt lurt? Vil tro de som selger disse ikke betaler stort for de?
Sist endret av Veggen; 3. januar 2020 kl. 23:34.
Eh, det er ikke Xanor. Men Xanor er bare et navn på en medisin. Stoffet i Xanor er Alprazolam.

Det du har er tabletter med 1mg Alprazolam fra Galenika. Så nei, du har ikke blitt lurt. Selger sa sikkert bare Xanor fordi Ksalol er et helvete å uttale

To sånne vil ha samme effekt som en norsk 2mg Xanor. Bikkjebein som de fleste kaller dem.
Sist endret av krystallkongen; 3. januar 2020 kl. 22:43.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tidligere spist 200 av slike små blå, som jeg ble fortalt var Ksalol som kom uten blister, og at det tilsvarer 1mg xanax/alprasolam (Som jo skal stemme). Men disse slo verre enn 2mg alprasolam rett fra apoteket. Fikk toleranse og var oppe i 3-5 om dagen og var et hellvette å komme seg av. Mulig de var ekte og halveringstiden bare er lavere, for jeg gjespet innen få minutter. Men får det ikke helt til å stemme med abstinensene. Spiste 6mg alprasolam hver dag i 2 måneder og det var lettere å få ut av systemet.

Hold dere rusfri 5 dager på rad hver uke og husk å få i dere nok vitaminer og mineraler.
Rusfri i fem dager hver uke fikk meg til å le høyt her, kanskje jeg bør skjerpe meg selv, hehe=) De ksalolene eller galenika som det og står på brettet er gode de, tar dem lett selv. Skulle gjerne hatt et brett med femten stk nå selv jeg=) Det skal vel være fra østblokklandene og gis til folk med angst der. Som vår xanor, jeg vet ikke om noen som får det av lege her lenger. Tror man må til spesialist som psykiater eller en gammel kommuneoverlege som ikke mister jobben så lett som de unge egene tror skjer om de gir to valium til mer enn en person.

De blå kan være fake oftere en andre tabletter. Jeg har fått et par brett med null funk på alle pillene. Fikk faktisk nytt brett som funka dagen etter av en ærlig langer som fikk et helt parti som ikke funket bytta tilbake mot nye brett med god funk. Kan tenke meg de jukser litt altså med en lettere tilgjengelig benzo som ligner alprazolam i xanor men slår fortere og varer enda kortere, men det er bare en mistanke jeg har siden xanor er bedre syns jeg. Stolpene er best. Jeg spør alltid om to ksalol først nå for å teste de først, før jeg legger ut 350 på et brett. 50kr er greit nok å tape.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Rusfri i fem dager hver uke fikk meg til å le høyt her, kanskje jeg bør skjerpe meg selv, hehe=) De ksalolene eller galenika som det og står på brettet er gode de, tar dem lett selv. Skulle gjerne hatt et brett med femten stk nå selv jeg=) Det skal vel være fra østblokklandene og gis til folk med angst der. Som vår xanor, jeg vet ikke om noen som får det av lege her lenger. Tror man må til spesialist som psykiater eller en gammel kommuneoverlege som ikke mister jobben så lett som de unge egene tror skjer om de gir to valium til mer enn en person.

Tok en 1mg Ksalol nå , siden jeg er tom for Vival og legekontor åpner ikke før imorgen

De blå kan være fake oftere en andre tabletter. Jeg har fått et par brett med null funk på alle pillene. Fikk faktisk nytt brett som funka dagen etter av en ærlig langer som fikk et helt parti som ikke funket bytta tilbake mot nye brett med god funk. Kan tenke meg de jukser litt altså med en lettere tilgjengelig benzo som ligner alprazolam i xanor men slår fortere og varer enda kortere, men det er bare en mistanke jeg har siden xanor er bedre syns jeg. Stolpene er best. Jeg spør alltid om to ksalol først nå for å teste de først, før jeg legger ut 350 på et brett. 50kr er greit nok å tape.

s
Vis hele sitatet...
Tok en 1mg Ksalol nå , siden jeg er tom for Vival og legekontor åpner ikke før imorgen
Funker dem ja
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en for en time siden og merker ikke noe spesielt
Tok litt over 1time før de funka , funker fett , godt humør Godt humør og chill

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok en for en time siden og merker ikke noe spesielt
Vis hele sitatet...
Toleranse?
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 5. januar 2020 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke tatt mye xanor tidligere. før nyttår tok jeg 1-2 mg rivotril, ikke daglig. Men prøver med en eller to til
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Betalte xxx per brett

Tror Ksalol er fake , tok de mot Vival abstinens , siden jeg var tom , men jeg husker fortsatt ting fra igår , Hmmmmm Kan være toleranse , eller det er ett annet stoff i de . Jeg kjente de ja , men trodde Alprazolam skulle være med heavy , ser andre blir slått ut av 0.5 MG osv Hva faen , tullinger
Vis hele sitatet...
Ksalol er slettes ikke fake, de er det veldig god kvalitet på.
Sist endret av Veggen; 6. januar 2020 kl. 12:39.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Ksalol er slettes ikke fake, de er det veldig god kvalitet på.
Vis hele sitatet...
Yeah , men hadde fortsatt abstinenser ( muskelrykninger ) , siden jeg går på Vival til vanlig Trodde det skulle fjerne abstinenser
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Yeah , men hadde fortsatt abstinenser ( muskelrykninger ) , siden jeg går på Vival til vanlig Trodde det skulle fjerne abstinenser
Vis hele sitatet...
Minska det abstinensene dine noe i det hele tatt a?
Sitat av carttown Vis innlegg
Minska det abstinensene dine noe i det hele tatt a?
Vis hele sitatet...
Kun tankekjør
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Kun tankekjør
Vis hele sitatet...
men det virka litt? :-D
Sitat av carttown Vis innlegg
men det virka litt? :-D
Vis hele sitatet...
Ja
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg endte opp med å ta tre stykk i går og jeg merket ikke annet enn at jeg plutselig våkna på sofaen etter en time eller to. La meg i senga for og sove men våknet flere ganger men var syyykt trøtt. så for min del er faktisk rivotril bedre enn disse
Ikke undervurder disse brettene. Alpra er sterkt, om man er ung og har liten toleranse, da holder det plenty med 1. Synd at det for det meste bare er rivo og xanax som er lett tilgjengelig, valium, apodorm eller sobril er mye snille med kropp og sinn
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
enig. Det er som oftest uhyre verre å slutte på xanor og rivotril enn det er og slutte på valium, sobril osv.
Sitat av Sjeldent Vis innlegg
Ikke undervurder disse brettene. Alpra er sterkt, om man er ung og har liten toleranse, da holder det plenty med 1. Synd at det for det meste bare er rivo og xanax som er lett tilgjengelig, valium, apodorm eller sobril er mye snille med kropp og sinn
Vis hele sitatet...
Fikk utskrevet 100 2mg Stesolid igår , så trenger ikke ta Ksalol

Sitat av Sjeldent Vis innlegg
Ikke undervurder disse brettene. Alpra er sterkt, om man er ung og har liten toleranse, da holder det plenty med 1. Synd at det for det meste bare er rivo og xanax som er lett tilgjengelig, valium, apodorm eller sobril er mye snille med kropp og sinn
Vis hele sitatet...
Tok 2mg Alpra , ble ikke særlig trøtt , fikk sove i 2-3 timer , når jeg våkna når jeg skulle på jobb føltes det ut som jeg hadde sovet godt og lenge
IMO , bra for angst og chille , men blir fort lat og ikke noe gøy å bli avhengig av , bedre å bli avhengig av mindre potene Benzodiazepiner da , ikke de sterkeste
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 6. januar 2020 kl. 23:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lett Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Fikk utskrevet 100 2mg Stesolid igår , så trenger ikke ta Ksalol


Tok 2mg Alpra , ble ikke særlig trøtt , fikk sove i 2-3 timer , når jeg våkna når jeg skulle på jobb føltes det ut som jeg hadde sovet godt og lenge
IMO , bra for angst og chille , men blir fort lat og ikke noe gøy å bli avhengig av , bedre å bli avhengig av mindre potene Benzodiazepiner da , ikke de sterkeste
Vis hele sitatet...
Diazepam er virkestoffet, en veldig potent/langvarig halveringstid tid på. Check it up, felleskatalogen.no
Anonym bruker
"Lett Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spesielt for meg, ti mg, og opp til 70 mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spesielt for meg, ti mg, og opp til 70 mg.
Vis hele sitatet...
Jepp , har fått god toleranse , så må opp i 10-15 mg for bra effekt , tok Ksalol på søndag siden jeg var tom for Diazepam Gått på Vival i 3 måneder

Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Jepp , har fått god toleranse , så må opp i 10-15 mg for bra effekt , tok Ksalol på søndag siden jeg var tom for Diazepam Gått på Vival i 3 måneder
Vis hele sitatet...
De hadde ikke vival på apotek , så måtte ta Stesolid
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 7. januar 2020 kl. 04:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.