Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2483
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man har blitt utestengt fra kvinneguiden på livstid og har slettet cookies og lagd en ny bruker så tar det ikke lange stunden før de utestenger den nye brukeren også. Hva er det som gjør at de klarer vite at jeg er meg gang på gang selvom cookies er slettet og de fleste ip adresser idag er vel dynamiske. Er det andre cookies de setter inn på min mobil som jeg ikke vet om?
Hvilket OS?
Hvilket nettleser?
Sist endret av ketoDaddy; 3. januar 2024 kl. 16:24.
Er du sikker på at det ikke er noe du har skevet med den nye brukeren? Hva er forresten kvinneguiden? Et forum for kvinner, eller et forum for menn som trenger råd om kvinner?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Hvilket OS?
Hvilket nettleser?
Vis hele sitatet...
Chrome. Hva er os? Men har lagt merke til at uansett hvilken nettleser jeg bruker så blir den nye brukeren jeg lager utestengt uansett.
Chrome er ikke en nettleser, men en markedsundersøkelse. Litt fleipete skrevet, men med et snev av sannhet.

Se om du har de samme utfordringene med Chromium, Waterfox eller Brave.

OS er f eks: Windows, iOS, MacOS, Linux
Sist endret av ketoDaddy; 3. januar 2024 kl. 17:14.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
de fleste ip adresser idag er vel dynamiske.
Vis hele sitatet...
Dynamisk med forbehold. Siden router (enheten som kopler feks hjemmenettverket ditt til internett og gir deg wifi hjemme) står på hele tiden har man stort sett den samme ip-en hjemme i årevis. Det hjelper heller ikke å skru av strømmen på den i håp om at man skal få en ny, for det forusetter at det er en ledig, og det er det som regel ikke, siden alle andre routere OGSÅ står på hele tiden.

Statisk i praksis, men ikke garantert den samme ipadressen, ergo dynamisk.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ip adressen eller at du fortsetter å skrive ting som bryter med reglene. Var innom der for noen år sia og så jævlig mye dissing og dritt og misogynisme, er sært at noen som misliker kvinner så mye gidder å være så desperate etter å være på et kvinneforum! Vet ikke hva du har gjort for å bli bannet men kanskje ta et hint?
Virker som modsa på KG gjør en god jobb iallefall.

- Bruk 5G og ikke WiFi.
- Bruk en annen nettleser
- Opprett en ny profil som du linker til en ny epostadresse.
- Lat som du er en annen person

Kan jeg spørre hva du blir banna for? Jeg gjetter trakasering
Hvis du skriver noe dritt som går mot regelverket, og du blir utestengt og brudd mot regelverket sannsynligvis blir slettet. Men så dukker det opp en ny bruker kort tid senere, som umiddelbart dukker opp i nøyaktig de samme trådene en gang til - og skriver nøyaktig den samme dritten. Da burde det vel ikke være nødvendig med noen "Albert Einstein" for å begripe at dette mest sannsynlig er snakk om den samme brukeren, som opererer under en rekke forskjellige brukernavn. Selv om du hele tiden bruker nye IP-adresser, epost-adresser og andre datamaskiner.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Fishface Vis innlegg
Hvis du skriver noe dritt som går mot regelverket, og du blir utestengt og brudd mot regelverket sannsynligvis blir slettet. Men så dukker det opp en ny bruker kort tid senere, som umiddelbart dukker opp i nøyaktig de samme trådene en gang til - og skriver nøyaktig den samme dritten. Da burde det vel ikke være nødvendig med noen "Albert Einstein" for å begripe at dette mest sannsynlig er snakk om den samme brukeren, som opererer under en rekke forskjellige brukernavn. Selv om du hele tiden bruker nye IP-adresser, epost-adresser og andre datamaskiner.
Vis hele sitatet...
Nei. Det er ikke sånn kg funker. Jeg trenger ikke nødvendigvis skrive i en tråd inne på kg en gang fordi systemet deres tydeligvis merker at nå har en utestengt bruker opprettet ny profil. De bye profilene mine blir altså utestengt uten at jeg har skrevet inne der. Det jeg lurer på er hvordan de kan dette når jeg har slettet cookies.
Hei, dette er av ren nysgjerrighet, du er åpenbart ikke ønsket velkommen hos kvinneguiden, det er fair nok. Det jeg lurer på er hvorfor vil du på død og liv ha en aktiv bruker der når du åpenbart ikke er velkommen?

Hva gjør det verdt det å styre å snike med nye brukere osv?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Hei, dette er av ren nysgjerrighet, du er åpenbart ikke ønsket velkommen hos kvinneguiden, det er fair nok. Det jeg lurer på er hvorfor vil du på død og liv ha en aktiv bruker der når du åpenbart ikke er velkommen?

Hva gjør det verdt det å styre å snike med nye brukere osv?
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Hei, dette er av ren nysgjerrighet, du er åpenbart ikke ønsket velkommen hos kvinneguiden, det er fair nok. Det jeg lurer på er hvorfor vil du på død og liv ha en aktiv bruker der når du åpenbart ikke er velkommen?

Hva gjør det verdt det å styre å snike med nye brukere osv?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ofte lurer på ting og trenger å spørre.

Eller fordi jeg vil lese i tråder og dersom man ikke er innlogget så havner man ikke automatisk på de innleggene man ikke har lest den 2.gangen man går inn på tråden. Så det blir slitsomt å bla
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi jeg ofte lurer på ting og trenger å spørre.

Eller fordi jeg vil lese i tråder og dersom man ikke er innlogget så havner man ikke automatisk på de innleggene man ikke har lest den 2.gangen man går inn på tråden. Så det blir slitsomt å bla
Vis hele sitatet...
Lurer på hva du "lurte på" som fikk deg utestengt på livstid. Så streng er da ikke modereringa der heller.

Etter 25 år på internett kan jeg ikke huske å bli utestengt et eneste sted.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Dynamisk med forbehold. Siden router (enheten som kopler feks hjemmenettverket ditt til internett og gir deg wifi hjemme) står på hele tiden har man stort sett den samme ip-en hjemme i årevis. Det hjelper heller ikke å skru av strømmen på den i håp om at man skal få en ny, for det forusetter at det er en ledig, og det er det som regel ikke, siden alle andre routere OGSÅ står på hele tiden.

Statisk i praksis, men ikke garantert den samme ipadressen, ergo dynamisk.
Vis hele sitatet...
Det tror jeg varierer fra ISP til ISP. Jeg ser ut til å få ny IP på +/- daglig basis.
Sist endret av Judaz; 4. januar 2024 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi jeg ofte lurer på ting og trenger å spørre.
Vis hele sitatet...
¨

Nysgjerrig på hva slags ting du lurer på som kun kvinneguiden kan svare på, visste ikke at de satt på slik dyrbar visdom.
Spør på diskusjon, freak.no eller doktoronline i stedet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går det ikke ann å endre IMEI nummer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går det ikke ann å endre IMEI nummer?
Vis hele sitatet...
Kjøp ny telefon. Og slutt å poste innlegg som får deg utestengt.