Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 398
Heisann, tenkte bare å lufte tanken her inne da dette er noe som har vært av nysgjerrighet en god stund. Jeg og en kompis har lenge vært store tilhengere av metal, gjerne i den mørke obskure retningen. Vi har vært interessert i å starte band men vi mangler nettverk så tenkte vi kunne lufte tanken her. Jeg spiller trommer men har også bass jeg prøver meg på iblant, kompisen min spiller gitar. Vi er ikke proffe men heller ikke ræva. Drømmen er å starte et band og mangler vokalist, og lokale.. Men det kan vel fikses på et vis. Om noen er gira på tanken og glad i øl og annet så gjerne kommenter. Om noen er gira så ikke tvil, vi er åpne for å ta i mot hvem som helst så lenge du er kul og liker stygg metal. Vi begge er i 20 årene og bor rett utenfor Oslo. Håper noen er gira!