Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 501
Anonym bruker
"Oppmerksom Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, går på lyrica 450mg og fikk 20 stk 2mg vival før jul.
Kjørte av veien pga søvnmangel.
Politiet kom og det ble tatt urin og blodprøver.
Jeg hadde da mye mer enn 450mg lyrica og 10mg valium samt noe xanor rester i blodet.

Hva tror dere kommer til å skje når resultatet på prøvene kommer tilbake?


Jeg er avhengig av lapppen der jeg bor.
Har brukt medikamentene lenge og vet hvordan de funker på kroppen min men, etter 30+ uten søvn blir ting litt anderledes.

Det skal også sier at jeg kom kjørende hjem fra en nødsituasjon.

Takk
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå skal jeg ikke si noe for sikkert her, men det at du kjørte hjem fra en nødssituasjon kan kanskje redde deg her. Usikker med tanke på at de tok blodprøve.

Men min bror og kjæresten var noen år tilbake ute å kjørte, min bror kjørte da uten lappen og klarte å bli tatt i en fotoboks. Lå vell i 120kmt i 80kmt grensen. Han ble tatt inn til politiet og det som reddet han fra noe som helst straff var det at han sa at kjæresten måtte på sykehus (noe de klarte å få dokumentert, med tanke på tidligere hendelser der hun kan få akutt sykdom).

Vet ikke om det kan funke, men fungerte for min bror.