Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 887
Jeg tok knips igår og jeg gjør det veldig ofte. Jeg bare gidder ikke og sitte og halvsove hele kvelden. hvordan kan jeg kose meg med ein film eller serie (Evt speling)
Hva anbefaler dere?

Jeg skal kjøpe litt bruning om noen få timer som jeg kommer til og røyke. Jeg er bare drita lei av og ligge og sløve meg og føle meg tom og kjede meg. Jeg er ikke særlig dårlig i formen, kanskje litt lite mat i det siste

hva sier dere?


Edit: jeg er ikke helt blakk med serotonin. jeg klarer le og kose meg, men gjer trenger ein liten boost.
Sist endret av Paracet500mg; 27. desember 2018 kl. 17:16. Grunn: glemte noe
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Appelsinjuice og frukt er min favoritt. Får alltid en liten boost av det. Kanskje en redbull eller to også.
Energidrikk og litt hasj tror jeg blir bra! Kanskje fikse deg noe ekstra god mat vist du orker
Anbefaler ikke, men benzo hjelper bra på nedtur. Få i deg litt mat og kanskje røyk en rev. Blir kanskje trøtt og sovner tidlig tho