Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1176
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk zopiklon igår men det funka ikke.
Har ny time hos legen om ikke så lenge.

Hva er det som funker best for å bli trøtt på, og som kan holde meg i søvn? Sitter med veldig mye negative tanker og har sovet nå 3 timer på snart 4 døgn. Blir gal...
Har fått seroquel av en kompis et par ganger, det knocker meg ut i mange timer! Sovner som en stein, leenge! Er egentlig antipsykotika, men bivirkning er trøtthet. Funket bedre for meg enn zoplicone og stilnoct. Er heller ikke vanedannende eller gir rus.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det kunne jeg kanskje sagt.
Seroquel gikk jeg på før for noen år siden, men de funka ikke lenger. Har prøvd noen fra vennene mine for ca 2-3 mnd siden, 100mg, men ga meg ingenting..
Har du tilgang til benzo?
Jeg bruker 20-60mg valium og vallergan eller truxal når jeg virkelig trenger å sove. Finnes sterkere benzo, og mange andre c-preparater (f.eks nosinan) som kan hjelpe deg med søvn, men du må finne noe som fungerer for for deg.
Anonym bruker
"Hylende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei igjen. Om det er negative tanker det er snakk om, så er det kanskje anti-psykotika som er tingen. Altså Seroquel, Truxal eller lignende.

Jeg blir egentlig trøttere mentalt av anti-psykotika enn med Z-hypnotika (Zopiclone/Zolpidem/Imovane), men syns Z-hypnotika roer ned nervene og kroppen mer.
Jeg ville prøvd benzo som innsovningstabletter, og ett c-preparat for å sove lenge.
Jeg bruker valium og vallergan eller truxal for å sove når jeg tenner meg, og det fungerer for meg.
Finn deg ett benzo og c-prep som du tåler, og kjør ganske store doser så blir det nok.
Nosinan er ett c-prep som fungerer alene også, men bruk det bare en sjelden gang. Bra sovetablett, men lista med bivirkninger er lang for å si det mildt.

Dobbelpost

Anti-psykotikaen er også veldig forskjellig. Nosinan ble jeg veldig trøtt av, og vallergan kjenner jeg også at jeg blir trøtt av. På truxal føler jeg ingen trøtthet overhode, men når jeg legger meg og lukker øynene bare forsvinner jeg inn i søvnen.
Sist endret av Tekken; 13. november 2018 kl. 14:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tolvon funker fjell for meg. Det er ikke den beste søvnen og du kan føle deg helt ape dagen derpå. Men hvis du bare må sove så syntes jeg de er mer effektive enn valium og andre benzoer.
Imovane. Er helt fjern i en halvtimes tid etter jeg står opp. Melatonin til vanlig.