Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 680
Ja, jeg mener hvor raskt kan benzo spores?(ikke hvor lenge!) Si at jeg tar en kvart rivotril, og skal ha en urinprøve 30min etterpå. Kan det spores da eller hvor lang tid tror dere at det tar? Og er det noe forskjell om jeg svelger kontra legger den under tungen?

...Er fullstendig klar over at dette er ett rimelig spesielt spørsmål, men setter VELDIG pris på svar!
Sist endret av Laban22; 7. oktober 2018 kl. 20:56.
Jeg vil tro det kan spores i blodet fra da du blir ruset, og i urinen når noe av stoffet er skilt ut/brutt ned. Altså når noe av effekten begynner å avta. Så selv om jeg ikke kan noe spesielt mye om disse prosessene er min beste teori at det kan spores i urinen en liten stund etter du begynner å få effekt av legemidlet. Jeg ville ikke gamblet på å ruse meg en halvtime før en rustest.
Ok, tusen takk for svar