Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 756
Hei, fikk i dag noen 240mg
Har aldri tatt mdma før så var litt usikker på hvordan jeg kom til å reagere. Jeg testet med 3 kits hvor de alle slo ut som mdma.(jeg vet de er potente)
Så jeg tar først 150mg, etter en times tid tok jeg 150mg til da jeg ikke merket noe. Gikk så en lang tur med hunden med musikk på øret.
Da jeg kom hvem var jeg lettere fortvilet da samboeren rulla som bare det etter 150mg. Så jeg tok 50mg til, totalt 350mg.

Det var da jeg først begynte å bli litt rastløs i beina, men det stoppet det.

Jeg går på lyrica 450mg, valium 20mg og 2mg xanor.
Hadde tatt benzo før xtc'n samt spist litt.

Hvorfor merker jeg next to nothing når kompisen ligger på sofaen i ren extacy.

Takk
Fordi at medisinen du spiser dreper effekten til mdma.
Gladixi's Avatar
Trådstarter
58 9
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Fordi at medisinen du spiser dreper effekten til mdma.
Vis hele sitatet...
Bare benzo som tar knekken på det eller er lyrica'n like skyldig?
Sitat av Gladixi Vis innlegg
Bare benzo som tar knekken på det eller er lyrica'n like skyldig?
Vis hele sitatet...
Du må ikke ta noen av de en god stund før du bruker mdma. Hold deg unna pillene 1-2 døgn før inntak
Ang. Lyrica: Siterer fra en annen tråd:

Sitat av exocytose
Halveringstiden (den tiden det tar før stoffkonsentrasjonen er halvert i blodet) til pregabalin (Lyrica) er på 6 timer, så da kan du regne ut om stoffet er ute innen den tid. Det virker imidlertid ikke som MDMA, så rusen er egentlig mer lik den alkohol og benzodiazepiner gir, og hemmer MDMA-virkningen. Mer detaljert beskrivelse for de som liker slikt nedenfor:

Pregabalin reduserer mengden Ca2+(kalsium) som kommer inn i nervecellene ved å binde seg til α2δ-subenheten i kalsiumkanalene, noe som minsker depolariseringen postsynaptisk (etter synapsen) og reduserer mengden transmittere som blir sluppet ut presynaptisk (før synapsen), f.eks glutamat, serotonin og noradrenalin. Disse er viktige i rusen til sentralstimulerende stoffer.

Pregebalin øker også nivåene av glutaminsyredekarboksylase, et enzym som syntetiserer glumatat(eksitatorisk(stimulerende, aktiverende)) til GABA(inhibitorisk(hemmende, dempende)).

Dette stoffet vil derfor potensere virkningen til sentraldempende stoffer, som benzodiazepiner, og minske virkningen til sentralstimulerende stoffer, som amfetamin og MDMA.
Vis hele sitatet...