Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 874
Hei, har endelig fått kablet nettverk ned i leiligheten, så har jeg satt opp en Asus rt-n10e som switch, men den gir ikke mer en 90 Mbps men skal i det minste gi 150Mbps som det står i specs om den. Har 150Mb nettlinje inn på router å får dette gjennom 5ghz trådløs men ikke på kabel gjennom denne routeren Noen som vet hva som er galt med den ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
150Mb/s går på teoretisk trådlaus ytelse, inkludert overhead.

Den har 100Mb Ethernet, så du får ikkje 150Mb/s gjennom den om du står på hovudet og driter pepper.
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
Hei, har endelig fått kablet nettverk ned i leiligheten, så har jeg satt opp en Asus rt-n10e som switch, men den gir ikke mer en 90 Mbps men skal i det minste gi 150Mbps som det står i specs om den. Har 150Mb nettlinje inn på router å får dette gjennom 5ghz trådløs men ikke på kabel gjennom denne routeren Noen som vet hva som er galt med den ?
Vis hele sitatet...
Nei, det står ikke i spesifikasjonene at den skal gi 150Mbit/s over kabel. Over kablet nettverk så støtter denne 10BASE-T og 100BASE-T mao. 10 og 100Mbit/s. Trådløst har den en samlet båndbredde på 150Mbit/s (802.11n).

Seriøst? Hvor er det du har hentet den der fra? Søppeldynga til Flintstone? Det må være 20 år siden sist jeg har sett et nettverksprodukt som ikke støtter 1Gbit/s over ethernet.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Nei, det står ikke i spesifikasjonene at den skal gi 150Mbit/s over kabel. Over kablet nettverk så støtter denne 10BASE-T og 100BASE-T mao. 10 og 100Mbit/s. Trådløst har den en samlet båndbredde på 150Mbit/s (802.11n).

Seriøst? Hvor er det du har hentet den der fra? Søppeldynga til Flintstone? Det må være 20 år siden sist jeg har sett et nettverksprodukt som ikke støtter 1Gbit/s over ethernet.
Vis hele sitatet...
Du er kul ass....
Denne har da vært i salg over disk senest i sommer.
Haha takker for svar folkens, ser ut som jeg har missforstått litt på det jeg har lest ja Da får jeg bare kjøpe ny switch. Kompis som hadde den liggende så var heldigvis gratis!