Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 793
Tjoh,

Lurer bare smått på om det kan by på utfordringer å blande sopptyper.

Har bare 0,5-1g tørket flein og ca 3g cubensis, men tenker å ta dem i en hel dose. Regner med det ikke skal være noe sak men har ikke gjort det før så vil bare rådføre meg litt

Takk på forhånd!
Ganske stor dose, men føler du deg trygg, så kjør på
Selv vil jeg ikke tro det er noe problem fordi begge soppene inneholder psilocybin virkestoffet. Tror du kommer til å kose deg på tur!
Så lenge du er klar over potensforskjellen mellom flein og cubensis og doseringa er innafor det du tåler, så skal det gå bra.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det blir som å spørre om det er safe å blande øl med vin.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kmsc Vis innlegg
Det blir som å spørre om det er safe å blande øl med vin.
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at jeg vil tro den jevne mann i gata har litt mer kunnskap om hvordan det går å blande øl og vin, enn hvordan det går å blande to typer shrooms.

Ikke det samme..
Sist endret av Veggen; 7. desember 2018 kl. 00:10. Grunn: Rettet opp skriveleif
Sitat av FjellUgla Vis innlegg
Så lenge du er klar over potensforskjellen mellom flein og cubensis og doseringa er innafor det du tåler, så skal det gå bra.
Vis hele sitatet...
Det blir veldig dumt å sammenligne psykedeliske og alkohol.. ikke det samme!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Nei det er bare dere som ikke skjønner poenget, sammenligner ikke shrooms med alkohol. Sammenligner samme stoff med ulik potens, men som er det samme.

Si fleinen er vinen i dette sammenheng, og cubafleinen ølen, med?
Turen var ganske så fin den, tror kanskje ikke det var fult så mye flein som jeg først anslo men hele trippen satt litt lengere en den gjorde sist jeg tok 4g cubensis. Alt i alt fikk jeg prima resultat som vanlig
Bra det var prima som vanlig Toreokjeks! Gøy å høre