Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1324
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har i en periode på litt over et år fått utskrevet sobril av lege mot angst som jeg skal ta ved behov. Greien er at jeg har blitt litt vel glad i de og kan fort ta et par ganger i uken. Jeg har en veldig streng lege som ikke kommer til å skrive ut mengder med sobril så jeg er litt redd for å gå tom for fort.

Nå har det seg slik at jeg har ganske ubegrenset tilgang på Rivotril 2 mg(nei ikke norske) Men jeg har aldri likt rivotril , det er veldig mange år siden jeg tok det sist (12-13 år) dette var norske utskrevet av lege men jeg følte liksom aldri at de funket noe bra, får ikke den samme gode følelsen som jeg nå får av sobril. Men uansett nå har jeg tenkt å gi de en sjangse til. Spørsmålet mitt er hvor mye rivotril må til ? Jeg får en grei funk av 20 mg sobril, hvor mye tilsvarer dette i Rivotril ca?
Prøv med en kvart tabelett. Funker ikke det så prøv med en kvart til. Tar lang tid før de begynner å funke
sobril og rivo er to vidt forskjellige piller. Ville heller snakket med legen om å få større doser av sobril enn å gå over på falske rivotriler. Pluttselig er du kriminell og sitter inne uten å vite hva som traff deg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
sobril og rivo er to vidt forskjellige piller. Ville heller snakket med legen om å få større doser av sobril enn å gå over på falske rivotriler. Pluttselig er du kriminell og sitter inne uten å vite hva som traff deg.
Vis hele sitatet...
Ja med de mengdene Rivotril jeg sitter på så hadde det fort blitt en pen straff

Jeg skulle gjerne fått økt sobrilen min, men det skjer bare ikke med den legen jeg har. Har fortid som rusavhengig så det er helt uaktuelt desverre.
Ruser du deg på sobrilen du får utskrevet, eller bruker du det mot angst?

Bruker det selv i utsatte situasjoner. Tar du det flere ganger i uka så ødelegger du toleransen ganske så kjapt.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Ruser du deg på sobrilen du får utskrevet, eller bruker du det mot angst?

Bruker det selv i utsatte situasjoner. Tar du det flere ganger i uka så ødelegger du toleransen ganske så kjapt.
Vis hele sitatet...
Begge deler egentlig.

Men nå ser jeg at pga lang halveringstid så skal man ikke kjøre bil på 48 timer etter inntak, det funker jo veldig dårlig for meg som kjører til og fra jobb hver dag

Må vel heller prøve å finne noen som vil bytte rivo mot sobril eller valium tror jeg...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Men nå har du også sjansen til å hoppe av. Lettere gjort nå på sobril enn senere på rivotril.

Er snakk om 2-3 kjipe døgn bare