Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1471
Lurer på om noen vett om det er mulig å kjøpe diverse deler til plomberte våpen? tenker da typiske deler som er til for å endre "utseende" til våpene?
i norge er kun låskasse/løp/sleide (sic) registringspliktige.
Så atm. kan du kjøpe stokker/chassier, magasiner, pistolgrep osv så mye du måtte ønske!
Sitat av Bare-surr Vis innlegg
i norge er kun låskasse/løp/sleide (sic) registringspliktige.
Så atm. kan du kjøpe stokker/chassier, magasiner, pistolgrep osv så mye du måtte ønske!
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! hu forslag til nettsider som selger ulike lovlige deler? Kunne godt tenke meg deler til en plombert ak 47
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Høres bra ut! hu forslag til nettsider som selger ulike lovlige deler? Kunne godt tenke meg deler til en plombert ak 47
Vis hele sitatet...
Brownells.no
Godt utvalg, men noe stive priser da de selger ordentlige våpendeler. Men om du trenger "kosmetikk" til et plombert våpen vil nok eBay være veien å gå.
Vist ender opp med og bestille fra utlandet. Så ville jeg ikke hatt noe annet ulovlig liggende. Du kan nok risikere en rassia i disse tider om du bestiller våpen deler. Spesielt til helautomatiske våpen.
Er det plomberte våpenet registrert så skulle ikke det være noe problem, hvis du da ikke bestiller utstyr for å fjerne plomben.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Er det plomberte våpenet registrert så skulle ikke det være noe problem, hvis du da ikke bestiller utstyr for å fjerne plomben.
Vis hele sitatet...
plombert våpen registrert?
svjv er det enda ikke innført reg.plikt på plomberte våpen!

Det er selvfølgelig ikke lov å kjøpe deler som kan gjøre våpnet skarpt igjen, og om våpenet det er snakk om er plombert etter gjeldende regler skulle de delene være låskasse/reciever, løp, og bolt/sluttstykke, med andre ord praktisk talt hele våpnet!