Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5016
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti noen rosa og grønne piller som er formet som en sopp. Noen som har erfaring med disse og vet hvilket stoff de faktisk inneholder?

Har en del erfaring med tradisjonell psykedelika og effekten av disse pillene er veldig lik effekten av f.eks. psilocybin. Får samme oppturen og tripper ganske hardt. Det eneste jeg har merket meg et at det varer litt kortere. Bygger også opp veldig lite toleranse i motsetning til f.eks. syre, hvor å trippe to dager på rad er uaktuelt på grunn av tap av effekt. Disse pillene ser ut til å levere uavhengig av hyppighet.

Er så ekstremt nysgjerrig på hva disse inneholder
Var det "ecstasy" du kjøpte? Eller fikk du bare en random pille som er forma som en sopp?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Var det "ecstasy" du kjøpte? Eller fikk du bare en random pille som er forma som en sopp?
Vis hele sitatet...
Nei, har mye erfaring med MDMA. Fikk disse gratis og ble fortalt at det får deg til å trippe hardt. Tenkte «fuck it» og kasta i meg to stykk.

Er klar over hvor idiotisk det er å innta shit man ikke vet hva er, men det er en annen sak.

Det virker som en eller annen form for psykedelika. Effektene er skremmende like.
Uten å ta en test kan jeg ikke så klart vite noe 100% men anter det er 2cb.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Uten å ta en test kan jeg ikke så klart vite noe 100% men anter det er 2cb.
Vis hele sitatet...
Kan fort være 2c-b, eller det kan være kanskje være 4-aco-dmt som du omdanner til psilocin i kroppen om jeg ikke er helt på viddene. Syntetisk sopp, om du vil. Kan jo for all del være hva som helst.
Mest sannsynlig er det 4-AcO-DMT. Kjenner folk som har hatt piller som er helt like din beskrivelse en stund nå, og det skulle vist være syntetisk psilocin. Da regner jeg med at det er 4-AcO-DMT de snakker om som gjøres om til psilocin i kroppen. De beskrev effekten helt lik som en sopptur.
Jeg setter pengene mine på 4-AcO-DMT da det meg bekjent ikke finnes andre stoffer som er prodrug til psilocin/psilocybin og at de ikke har klart og lage psilocin/psilocybin selv
Anonym bruker
"Analog Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2cb eller ett derivat av dmt ja, blir uansett bare synsing. Kjøp deg testkit!
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv spist disse pillene, det jeg fikk vite var at de inneholdt DMT.
Har hørt det er 4-ac0-dmt, og at de blir laga i trondheim. Men umulig å si noe uten test kit.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Har hørt det er 4-ac0-dmt, og at de blir laga i trondheim. Men umulig å si noe uten test kit.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper mine i Trondheim.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, fikk disse i Trondheim. Visste ikke at de ble produsert her. Kan nok stemme at det er 4-ac0-dmt.

«Its structural similarity to psilocybin is thought to account for the near identical effects they produce and they are often considered to be interchangeable»

Ikke rart at det minner ekstremt mye om sopp da med andre ord.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testa de selv i fjor, og skal vist nok være 4-aco-dmt. Har jeg ihvertfall hørt av de som selger det. Men de kan jo si litt av hvert
Har lurt på det samme selv og konkludert med at jeg ikke vet. Blir bare synsing fra min side siden jeg ikke fikk testet de med testkit. Kan være 4-HO-DIPT, 4-HO-DET, 4-AcO-MET, 4-AcO-DMT. Tryptamin i hvertfall.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen som har bilder? Blir nyskjerrig når jeg hører dere nevne hvor de er produsert osv, hvordan i alle dager får man gjort det her til lands? En pressemaskin er ganske stor og blir jo defintivt sjekka? Er i hvertfall tunge saker de helst minste jeg har sett også.. så.. pure luck med tollen, eller bruker de hjemmelagde «maskiner» om det er mulig å lage selv engang. Spennende topic, sjeldent du hører om så uvalige ting
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som har bilder? Blir nyskjerrig når jeg hører dere nevne hvor de er produsert osv, hvordan i alle dager får man gjort det her til lands? En pressemaskin er ganske stor og blir jo defintivt sjekka? Er i hvertfall tunge saker de helst minste jeg har sett også.. så.. pure luck med tollen, eller bruker de hjemmelagde «maskiner» om det er mulig å lage selv engang. Spennende topic, sjeldent du hører om så uvalige ting
Vis hele sitatet...
Er ikke noe ulovlig med en presse maskin, eneste som er "sjeldent' her er stoffet som er presset.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som har bilder? Blir nyskjerrig når jeg hører dere nevne hvor de er produsert osv, hvordan i alle dager får man gjort det her til lands? En pressemaskin er ganske stor og blir jo defintivt sjekka? Er i hvertfall tunge saker de helst minste jeg har sett også.. så.. pure luck med tollen, eller bruker de hjemmelagde «maskiner» om det er mulig å lage selv engang. Spennende topic, sjeldent du hører om så uvalige ting
Vis hele sitatet...
Trenger ikke være så stor, denne fks: pill press
Sist endret av Carmex; 17. mai 2018 kl. 12:39.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
I såfall en analog av psilocybin/psilocin. 4-aco er mest vanlig, men likevel ikke så veldig ofte man kommer over dette. Alle analoger har fortsatt RC status afaik
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mener bestemt at jeg har lest et par ganger at det er ulovlig med maskiner/utstyr til dette formålet. Fin liten sak det, Carmex. Hadde vært ekstremt gøy faktisk å hatt en sånn liten sak til å lage litt kombo piller til eget bruk, ser dog ikke for meg at med så mange her inne som har kommet over denne pillen, at den blir laget med noe annet en en tdp-1 som jeg leste litt om for eksempel. Noen som kan vise til lovligheten rundt noe slik? Både den som carmex viser til, og større maskiner? Hadde vært ufattelig surt å blitt dømt for utstyr til produksjon av blablabla for man kjøper en liten sak man har plass til i hendene for å lage litt funky piller til seg selv av og til når tomme kapsler er lovlig, jeg elsker i hvertfall kombinasjoner, og kunne godt tenkt meg alt det gode i en pille nå og da
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg mener bestemt at jeg har lest et par ganger at det er ulovlig med maskiner/utstyr til dette formålet.
Vis hele sitatet...
Generelt forbyr ikkje norsk lov gjenstander. Det er veldig få gjenstander det er forbode å inneha. Eit par våpentyper er omtrent det eg kan komme på.

Det er sjølvsagt ulovleg å omsettje narkotika. At du har ei pillepresse kan defintivt vere strafferskjerpande om du vert tatt, ettersom det indikerer tilvirkning, og eit visst volum. Men det er ikkje ulovleg å ha ei pillepresse.
Undersått
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Generelt forbyr ikkje norsk lov gjenstander. Det er veldig få gjenstander det er forbode å inneha. Eit par våpentyper er omtrent det eg kan komme på.

Det er sjølvsagt ulovleg å omsettje narkotika. At du har ei pillepresse kan defintivt vere strafferskjerpande om du vert tatt, ettersom det indikerer tilvirkning, og eit visst volum. Men det er ikkje ulovleg å ha ei pillepresse.
Vis hele sitatet...
Hjemmebrentsapparat er så vidt meg bekjent ulovlig å eie, og etter mitt skjønn så vil lovlige/ulovlige bruksområder mer eller mindre sidestilles.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sprett Vis innlegg
Hjemmebrentsapparat er så vidt meg bekjent ulovlig å eie, og etter mitt skjønn så vil lovlige/ulovlige bruksområder mer eller mindre sidestilles.
Vis hele sitatet...
Korrekt. Litt sløvt av meg å oversjå det.

Men eg kan ikkje finne at eit liknande forbod finst mot pillepresser. Tollvesenet skriv og følgjande i sitt internblad:
Sitat av https://www.toll.no/contentassets/ecaf5c908cc94db79daa5f89364d14de/paagrensen-0316-nett.pdf
Produksjonsutstyr. – Derfor skal vi sjekke råmaterialer og produksjonsutstyr. Det er ikke ulovlig å deklarere og innføre pillepresser, men når Tolletaten avdekker pillepresser i tollkontrollen vil vi selvsagt undersøke hva de kan eller skal brukes til. Det er heller ikke forbudt å importere tomme ampuller, men vi kan gjøre noen nærmere undersøkelser om hensikten med importen. Tolletaten er interessert i totalbildet i kampen mot innførsel av forbudte varer og varer som det er restriksjoner på ved importen, sier Anders Flekke.
Vis hele sitatet...