Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4124
Enemy of the snut
En kompis fortalte meg at han var begynt å ta en glass med lunkent vann, snortet en linje eller to og deretter dyppet han 2 fingertupper ned i vannet slik at dråpene rant fra nesebor og ned gjennom halsen (og kanskje til magen?).

Stemmer dette?
Vil tro det gir bedre bedøvelseseffekt i halsen kanskje..?
Flere som bruker vann i nesa etter dem har tatt et par linjer. To linker jeg fant på temaet : https://m.reddit.com/r/Drugs/comment...a_tiny_bit_of/ , http://www.bluelight.org/vb/archive/...p/t-10847.html
shiit, at jeg klarte å unnvære å se denne før jeg opprettet snortetråden min.. men jeg bruker også vann i nesa når jeg snorter. virker logisk at stoffet lettere setter seg det det skal i stede for bare å gå ned i halsen når passasjen er litt våt. (inb4 kommentarer om de mulige seksuelle implikasjonene i ordleggingen min)
Enemy of the snut
Trådstarter
Vet ikke om det kanskje er mitt verste/største problem ved snorting, men etter 2-3 linjer (ila 1 dag) merker jeg at jeg blir veldig (av og til helt) tett i nesa.. Jeg bruker for det meste høyre nesebor, da jeg synes venstre har så følsom hinne.. Kan begynne å blø neseblod fra venstre nesebor etter 1 linje. Når det gjelder tettheten i høyre nesebor er det i øverste delen jeg blir tett; for dere mer pollen-allergi, støv-allergi m.m. så kan dere se at øverste del av veggen inni neseboret tetter til luftveien). Flere som sliter med dette og eventuelt har tips/råd til hva jeg kan gjøre for å unngo dette så mye som mulig? Bortsett fra vann-trikset
Det skal finnes en nesespray som blir flittig brukt av de som sliter med tette nesebor av kola, dog jeg ikke husker hvilken dette var. Et kjapt Google-søk gir nok raskt svaret
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Det skal finnes en nesespray som blir flittig brukt av de som sliter med tette nesebor av kola, dog jeg ikke husker hvilken dette var. Et kjapt Google-søk gir nok raskt svaret
Vis hele sitatet...
Kjøpte idag Miwana Naturell Original, saltvannsspray som skal forebygge, rengjøre og lindre tett nese
Om man drikker alkohol sammen med kolaen, dannes det i levra noe som heter kokaetylen, som gir kraftigere rus og varer lengre enn bare kokain. Forskning tyder dog på at det også er mer skadelig for hjertet.
Mye bedre effekt å drikke alkohol kontra å dra linjer edru. Man skal være svært forsiktig med bruk av nesespray, bruker du det for mye kan du få tett nese konstant.
Enemy of the snut
Trådstarter
Nå er det uaktuelt for min del å blande kola med alkohol, ettersom jeg som oftest tar noen striper før jobb for å våkne opp litt ekstra..
Men etter jobb og i helgene er det jo så å si obligatorisk for min del og mine bekjentes del (de som tar kola) å blande kola med alkohol

Har en liten sprøyte, ikke vanlig sprøyte sånn som de som setter seg en smell bruker, men en slags "presse-sprøyte" om jeg kan kalle det for det.
Jeg fyller denne opp med vann og spruter ned ca 5-10 ml vann i det neseboret jeg sniffer med. Kjenner det går ned gjennom halsen og mot magesekken, noe som er grunnet til at jeg gjør "vann-trikset". Om jeg ikke bruker tar en støyt vann etter en linje eller to blir jeg helt tett i det neseboret jeg sniffer med.. Og jeg har både støv- og pollenallergi så det gjelder ikke med Cetirizin på morgenen heller, eller rett etter inntak.. Derfor må jeg bruke Miwana nesespray som bare er saltvannsløsende vann, som både gir fukt, rengjør og skal åpne tett nese..