Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 623
Enemy of the snut
Oppgraderte igår kveld/inatt fra W8 til 10, men merker nå at jeg ikke har lyd. Hverken når jeg spiller av sangene (mp3-filer) i Media Player, den nye Groove-funksjonen til W10 og Spotify

Har oppdatert å lastet ned driverne for Realtek High Definition Audio, AMD High Definition Audio Device og Breakaway Pipeline (et tilleggs-prgram for lydenheter).

Any ideas? Skal jeg avinstallere Breakaway å se hva som skjer om det er der problemet ligger?

Har en bærbar Asus koblet opp via HDMI til Samsung-TV på 55" (plasma).

Need seriously help!

Edit: fikk rettet problemet måtte først reinstallere driverne, deaktivere tilleggsfunksjoner i musikkprogrammene Groove Musikk og Media Player, deretter restarte hele maskinen. Lyden fungerer fint nå
Sist endret av Tytjepelk; 1. juni 2016 kl. 08:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.