Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 983
Hei
For mange år siden så jeg en ganske syk film, som handlet om en ganske ung gutt, som hadde en alkoholiker-far og en død mor. Guttens alder var vel rundt 10 år eller noe.

Gutten hadde én kamerat (eller flere), som pleide bla. å leke ved en hytte (mekka av dem selv, så vidt jeg kan huske) e.l. ved en elv.

Gutten hadde skotsk/irsk dialekt, og han jobbet som slakter i landsbyen sin.
Husker også at han drepte lærerinnen sin, som han også brøt seg inn hos tidligere.
Senere i filmen fant man igjen hodet til lærerinnen i en "komposthaug" ved jobben hans.

Gutten var også i en periode innflyttet på et barnehjem, hvor han da fikk "revelations" fra Jomru Maria (elns).
Da han fortalte presten på barnehjemmet om dette, ble presten tent, og det endte med at presten nappa løken mens gutten fortalte om sine åpenbaringer.
Mener også å huske at de pløyde gjorder eller lignende på dette barnehjemmet.

Helt på slutten av filmen ble han vel lagt inn på galehjem, og senere så man åssen det var når han fikk slippe ut, som voksen.

Skulle veldig gjerne ha likt å vite hva denne filmen heter.

Takker for all hjelp!
Sist endret av lolatmeg; 20. oktober 2007 kl. 22:27.
Om du klarer å huske navnet på en av karakterene så kan jeg kanskje hjelpe deg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan det være denne?
Var vanskeligt å finne.
Den hørtes passe fet ut.. noen som vet noen butikker rundt om kring (helst i Oslo) som selger denne filmen?