Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3195
Hei! Ser etter å kjøpe meg en vape for å slutte med røykingen. Lurer da på om jeg skulle kjøpe en på en norsk nettside som dampoteket eller om jeg skulle kjøpe på en utenlands nettbutikk? Tenker da hovedsakelig på pris å utvalg. (Er ingen damp butikker i nærområdet)

EDIT 1: Anbefalinger til hva nettsted som er best?

Takk for svar
Sist endret av thomas1toget; 1. mai 2017 kl. 20:06.
jeg kjøper alt jeg trenger på aliexpress, går mest e-cig for dry "herb". Så slipper jeg å blande tobakk inn i urten, deilig siden jeg er ikkerøyker
Kjøpte min vape på Ebay, hatt den i rundt ett år snart og har hatt ingen/få problemer med den. (selv om det er kinadritt) E-juice anbefaler jeg deg å kjøpe i Norge/sverige. http://www.ebay.com/itm/Kangertech-T...I4KhJKqzQvBKug
1life.dk har rimelig rask levering,bra utvalg og dem trekker bort mva så prislappen blir ikke så hekkende gal, dem har også noen bra tilbud i ny å ne kjøpte akkurat en wismec Rx200 til rundt 150dkk Norge koster den nok rundt 500
Tusen takk for svar Er 16 atm men lurer på om det blir noen problem? Har hatt en før som jeg bestilte fra ebay men det var noe dritt xd
ville lånt noen andre sitt bankkort/kredittkort hvis jeg skulle bestille da.. eller kjøpe sånn prepaid card.