Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2969
God kveld godt folk!

Først skal sies at jeg har liten erfaring når det gjelder tabs. Har fri noen dager så tenkte å kose meg litt.

Har for ca 30 min siden poppa 1.5mg Xanax og tatt to pils. Røyken kjem litt senere. Har 1mg igjen fra xanaxen.

Hvordan tror dere dette blir, noen innvendinger? Skal ikke på noen hardfylla, men bare ta det helt easy. Bør jeg spare den ene 1mg til i morgen feks?
Spar den til i morgen. Benzo å alkohol er en dårlig kombo spesielt om du ikke har spist noe særlig piller før å hvet hva du går til
Benzo og aqlkohol er som sagt en VELDIG DÅRLIG Kombinasjon...Spesielt om en ikke har særlig erfaring....Så vær veldig forsiktig,da det faktisk kan svartne helt for deg,og når jeg sier svartner,så mener jeg SVARTNER HELT...Plutselig våkner du i glattcelle og husker ingen ting...
Sitat av Aron2303 Vis innlegg
Spar den til i morgen. Benzo å alkohol er en dårlig kombo spesielt om du ikke har spist noe særlig piller før å hvet hva du går til
Vis hele sitatet...
Hehe, ja er sett diverse utfall med benzo og alkohol. Eneste jeg har knasket smått er noen blå av og til fra år til år. Så noe erfaring, men dog ganske liten.

Hvordan er 1.5mg xanax tilsvarende sobril, valium rivo, etc? Har ikke flust av drikke her nå, er bare en 6 pack - trossalt bare en Mandag

Sitat av okay40 Vis innlegg
Benzo og aqlkohol er som sagt en VELDIG DÅRLIG Kombinasjon...Spesielt om en ikke har særlig erfaring....Så vær veldig forsiktig,da det faktisk kan svartne helt for deg,og når jeg sier svartner,så mener jeg SVARTNER HELT...Plutselig våkner du i glattcelle og husker ingen ting...
Vis hele sitatet...
Ja har hørt og vært vitne til den erfaringen selv. Men av de tilfeller jeg har hørt har det vært unormale store menger der folk eter brett på brett, for så å ha glemt det noen minutter etter

Men noen som kan ha en formening om hvilken feeling jeg kan få i kveld?
Sist endret av Bruntogblandet; 26. september 2016 kl. 19:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drikker du den 6-packen nå så skal du se du blir rimelig drita, så hold deg til et par-tre pils og fyr en j på kvelden. Kos deg masse
Nå noen timer senere koser jeg meg som trollet i fjellet. Ble en rolig kveld med film på screenen og et par bayer med en kompis

Det ble med de 1.5mg som jeg poppa (faktisk) - etter deres anbefalinger.
Sparer den siste, ser heller ingen grunn til å ta den på dette tidspunktet. Den blir nok uansett passende å ta til et annet tidspunkt

Par hit på bongen så er det natti natt
Sist endret av Bruntogblandet; 27. september 2016 kl. 02:42.
I lave doser med benzo og alkohol går det nok fint, men øker du dosen en del med begge eller benzoen kan det fort skje ting du ikke skulle ønsket i ettertid.