Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1016
Hei!

Har et problem angående min numark n4;
Den kommer opp under "devices" på control panel, men når jeg prøver å starte enten virtualDJ eller serato, så står det bare: Hardware Disconnected. Før jeg installerte medfølgende programvare, så lastet jeg ned serato for å se hvordan det så ut, for så å avinstallere det igjen, lurer på om det kan være noe "conflicts" mellom de 2?

Har googlet vilt for å se om det er noen andre som har samme problem, men desverre uten resultat. Kan også nevne at jeg har noen cracka programmer som kan ha medfølgende rusk, for å si det sånn.

Any suggestions? :P

EDIT:
Funker på en gammel bærbar pc, så det har ikke noe med hardware å gjøre!

-saus
Sist endret av TristSaus; 17. november 2012 kl. 12:36.
Fullstendig off-topic, men jeg må spør. Hvordan er Numark på kvalitet og funksjon? Skal gå til innkjøp av utstyr fortløpende og leter etter tips. Har du andre anbefalinger og innspill, kom gjerne med de i tråden min; Anbefal meg et miksebord.

- Fredrik
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Fullstendig off-topic, men jeg må spør. Hvordan er Numark på kvalitet og funksjon? Skal gå til innkjøp av utstyr fortløpende og leter etter tips. Har du andre anbefalinger og innspill, kom gjerne med de i tråden min; Anbefal meg et miksebord.

- Fredrik
Vis hele sitatet...
Er kjeempe fornøyd me den! Selv om den er i plast, så er det hard plast. Må selfølgelig være forsiktig med den under transport, men ellers tror jeg ikke du skal få problemer med at den blir ødelagt.. Funksjon på den er som de fleste sier; At det er en mellomting mellom numark mixtrack og numark n6.

Noe mer ?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har du fått fikset dette?

Jeg vurderer og kjøpe nye ddj ssx til pioneer, men har lyst på denne til og ta med på turer da den ikke veier sånn 15 kilo :P

Har du prøvd oppdateringen som gjør at du kan bruke alle 4 decksene i serato?
Sist endret av krth8; 4. januar 2013 kl. 16:01.
Anbefaler dere noe annet enn N4 eller S2 om man har tenkt til å lage hip-hop beats?
Sitat av krth8 Vis innlegg
Har du fått fikset dette?

Jeg vurderer og kjøpe nye ddj ssx til pioneer, men har lyst på denne til og ta med på turer da den ikke veier sånn 15 kilo :P

Har du prøvd oppdateringen som gjør at du kan bruke alle 4 decksene i serato?
Vis hele sitatet...
Yup har fiksa det nå! Var bare at jeg hadde litt mye crap (cracka photoshop etc) som fikk problemer med å fungere skikkelig sammen med driverene til softwaren.

Sitat av googlyeyes Vis innlegg
Anbefaler dere noe annet enn N4 eller S2 om man har tenkt til å lage hip-hop beats?
Vis hele sitatet...
Ehm, skal du lage musikk, så kjøper du ikke en mixer Da kjøper du en DAW (Digital Audio Workstation) som feks cubase, FL studio eller ableton live.