Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  145 12062
Heey , lurer på om noen har begynt og tenke på tg?
hylle prosjekt eller noe sånt?:P
Jeg og noen venner har begynt og planlegge litt, vi kommer nok til og bygge en hylle som kommer til og sees OG høres.
Budsjette kommer nok til og stå veldig høyt for denne hylla og anlegget
Såå er er det noen flere som skal ha en fresh hylle og har begynt og tenke så langt?
"og høres" har du ikke lov til
Trådstarter
Har du lov til og ha med anlegg
Skulle det vært et (?) der?

Isåfall, ja du kan ha med deg anlegg
Tror han mener "da" og ikke "du".
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Tror han mener "da" og ikke "du".
Vis hele sitatet...
Oh, kan stemme det! Men skal du ta med deg anlegg og du har noe ala dette får du si ifra
du har ikke lov til å forstyrre noen med musikken din, klager de får du security på nakken eller kabelen klippet av lol
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Oh, kan stemme det! Men skal du ta med deg anlegg og du har noe ala dette får du si ifra
Vis hele sitatet...
det slår ikke meade916 med 20 000 watt i bilen
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det slår ikke meade916 med 20 000 watt i bilen
Vis hele sitatet...
30 tusen watt mister , og tro meg blant annet johnny fra dynabel spiller fletta av steve meade for å si det åsnn
Slutt å klag på anlegga på TG. Det ER lov å ha med seg. Og det er faktisk soner som heter "Party area/zone". Og i løpet av TG blir du oppfordra av arrangøren selv til å fyre det opp sammen med alle andre, og det blir IKKE kult hvis alle som ikke liker musikk får vilja si hele tida, så folk slutter å ha med seg anlegg. Det her er TG, ett digert "data party" som de sier.

Oppfordrer ALLE med store anlegg om å ta de med seg!

Hva slags anlegg er det du har tenkt å ha med TS?:P
Sist endret av ballestank; 11. august 2011 kl. 04:01.
Sitat av pyth0n Vis innlegg
du har ikke lov til å forstyrre noen med musikken din, klager de får du security på nakken eller kabelen klippet av lol
Vis hele sitatet...
strengt tatt så har jeg ikke hørt om mange tilfeller av at kabelene klippes. Særlig når musikken er en STOR del av TG stemninga. men folk blir bedt om å dempe seg ja. (noen ganger.)
Sist endret av F4celess; 11. august 2011 kl. 08:04.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Har begynt og tenkte på det ja

Men tviler at jeg skal ha med meg hylle pga det er antaglig vis
ikke plass i bilen .

Håper det blir et bra og sosialt tg & håper og møte noen freaks og
Sist endret av Anda22; 11. august 2011 kl. 08:05.
Har begynt å tenke litt på TG, har dog ikke planlagt noe form for fancy hylle enda.

Men det er ikke noe problem å ha med seg anlegg på TG, de fleste er oppegående og spør om du kan skru ned lyden litt, Securitas der oppe er heller ikke så vanskelige å ha med å gjøre så <.<
Har lurt litt på hvor godt et z-906 på full pupp merkes... Hadde vært greit å spille noe annet enn bare "UNCH-UNCH-UNCH"
hele tiden... :P
Sitat av Essy Vis innlegg
Har lurt litt på hvor godt et z-906 på full pupp merkes... Hadde vært greit å spille noe annet enn bare "UNCH-UNCH-UNCH"
hele tiden... :P
Vis hele sitatet...
Forgjengeren Z-5500 høres godt av deg og 2 til begge sider av deg men minimalt av andre :P pluss at du vil fortsatt høre "UNCH-UNCH-UNCH" :P
Trådstarter
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Oh, kan stemme det! Men skal du ta med deg anlegg og du har noe ala dette får du si ifra
Vis hele sitatet...
Haha, så jo nesten litt fett ut

Sitat av ballestank Vis innlegg
Slutt å klag på anlegga på TG. Det ER lov å ha med seg. Og det er faktisk soner som heter "Party area/zone". Og i løpet av TG blir du oppfordra av arrangøren selv til å fyre det opp sammen med alle andre, og det blir IKKE kult hvis alle som ikke liker musikk får vilja si hele tida, så folk slutter å ha med seg anlegg. Det her er TG, ett digert "data party" som de sier.

Oppfordrer ALLE med store anlegg om å ta de med seg!

Hva slags anlegg er det du har tenkt å ha med TS?:P
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker enda, kompisen min driver og ser på anlegg nå: p
men det blir ikke noe lite

Sitat av Anda22 Vis innlegg
Har begynt og tenkte på det ja

Men tviler at jeg skal ha med meg hylle pga det er antaglig vis
ikke plass i bilen .

Håper det blir et bra og sosialt tg & håper og møte noen freaks og
Vis hele sitatet...
Du får komme bort om våres hylle da vettu
Kommer til og lage ny tråd da hylla er ferdig, så kan dere se åssen den ser ut
Har vært på TG 2 ganger, og er lei allerede, for mye snørrunger med anlegg som de absolutt må brife med.
Og dusjene var så fulle av lo fra føtter at det så ut som et teppe :P
For lite rengjøring av toalettene også, så man må pusse og rengjøre ringen ++ før man skal bajse >_>'
Sitat av Cokebottles Vis innlegg
Har vært på TG 2 ganger, og er lei allerede, for mye snørrunger med anlegg som de absolutt må brife med.
Og dusjene var så fulle av lo fra føtter at det så ut som et teppe :P
For lite rengjøring av toalettene også, så man må pusse og rengjøre ringen ++ før man skal bajse >_>'
Vis hele sitatet...
Bruk handicaptoalettene under tribuna bak scena, nesten ikke kø og ganske reint
Sitat av Heiho Vis innlegg
Er ikke helt sikker enda, kompisen min driver og ser på anlegg nå: p
men det blir ikke noe lite
Vis hele sitatet...
Kunne jo alltids kombinert noe, jeg har tenkt å ha med ett anlegg til 15k, som sikkert hjelper på litt.

Forresten, hvilken prisklasse er dere oppe i?: )
Synes det var fryktelig stille på TG i år... Ble skuffet. For guds skyld ta med større anlegg, og vis en stakkars Nord-Trønder hvordan det gjøres.
Var koselig å møte mange freaks på TG i år, synd jeg ikke skal oppover neste år :/
Jeg var på TG for første gang nå i påsken(TG11) og fikk litt sjokk over hvor bråkete det var. Det var sikkert 100 store anlegg med dubstep på fullt volum som krangla med hverandre HELE tiden. Døgnet rundt i 5 dager, men ble vandt til det etterhvert og da var det bare kos.
Sitat av Heiho Vis innlegg
Heey , lurer på om noen har begynt og tenke på tg?
Vis hele sitatet...

Hey, hey! Nei, jeg har ikke begynt å tenke på TG.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Vurderer å dra i år, møte freaks og koble litt av... lol?

Hvor og når kommer billetter til salgs?
Sitat av tekace Vis innlegg
Vurderer å dra i år, møte freaks og koble litt av... lol?

Hvor og når kommer billetter til salgs?
Vis hele sitatet...

Forskjellig fra år til år. Rundt jul er det eneste man kan si.
Sitat av tekace Vis innlegg
Vurderer å dra i år, møte freaks og koble litt av... lol?

Hvor og når kommer billetter til salgs?
Vis hele sitatet...
TG har allerede vært i år
Du må nok vente til neste påske.
Jeg + 5-6 venner har tenkt oss dit i år, noen som vet om vi får plasser ved siden av hverandre? (dumt spørsmål, men har aldri hvert der før..)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Bare en påminning her, Jeg seater for nFF, og jo Sali, du blir med oppover neste år.

Og freaks har ofc lov til å ta med seg venner inn i rekka! *hint* ExoticSamie1 og TS *hint*
Sist endret av Echuz; 12. august 2011 kl. 01:36.
Offtopic: er det aldersgrenser på TG?
Har fryktelig lyst til å komme med medfrikene neste år
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Offtopic: er det aldersgrenser på TG?
Har fryktelig lyst til å komme med medfrikene neste år
Vis hele sitatet...
Når skal folk innse at Google er en gave fra gud? Det er også lov å se på TG sine egene sider og søke på forumet.

svar: Nei, ingen grense. Men du må ha ledsager(?) på over 16 år tror jeg det var.
TG11 var rett og slett herlig. Utrolig koselig å få møtt så mange folk! Freak-folka er rett og slett kule å være med. Når vi gikk rundt og lette etter andre Freaks som gjemte seg rundt omkring: ja, det er minner for livet!

Jeg og et par andre venner kommer på TG12. Om jeg må droppe kjæreste og familie, så får alt det vente. TG > Resten
Sitat av echuz Vis innlegg
Når skal folk innse at Google er en gave fra gud? Det er også lov å se på TG sine egene sider og søke på forumet.

svar: Nei, ingen grense. Men du må ha ledsager(?) på over 16 år tror jeg det var.
Vis hele sitatet...
Gathering.org
Deltakere under 16 år må medbringe et signert samtykkeskjema fra sine foreldre eller foresatte, dette gjelder også de som ikke er norske statsborgere.
Last ned og skriv ut samtykkeskjemaet, signer og ta det med til The Gathering samme med billetten din. Du må ha Adobe Reader eller en annen PDF-leserfor å åpne filen.
Ta kontakt med deltakerombudet Lars Petter Johnsen på epost do at gathering dot org om du har spørsmål eller kommentarer til skjemaet.
Vis hele sitatet...
Dette er dog fra ifjor
Sitat av TobNor Vis innlegg
Gathering.org


Dette er dog fra ifjor
Vis hele sitatet...
Takker for svar.
Arrangeres alltid TG i påsken?
eller kan det være mulig at det blir etter mai? (konf)
vist ikke har jeg penge mangel og kommer til og sitte på laptop
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Har vell hatt med ett av TGs største anlegg opp igjennom tidene, og jeg fikk faktisk ikke så mye klager av security. Eneste jeg hørte var da det ble målt 130 db i taket, men dette var mitt i TG og ikke siste natta. Siste natta hadde vi vel enda høyere med tanke på at vi maxet hele anlegget :P

Også likte ikke security helt da vi begynte og danse oppe på høytalerene!
Har litt lyst til å joine nff rekka og ditche kamerata, heh:P
Sitat av ballestank Vis innlegg
Har litt lyst til å joine nff rekka og ditche kamerata, heh:P
Vis hele sitatet...
Ta med deg kameratene på nFF rekka
Sitat av echuz Vis innlegg
Bare en påminning her, Jeg seater for nFF, og jo Sali, du blir med oppover neste år.

Og freaks har ofc lov til å ta med seg venner inn i rekka! *hint* ExoticSamie1 og TS *hint*
Vis hele sitatet...
Blir nok ikke det, beklager!
Sitat av TobNor Vis innlegg
Ta med deg kameratene på nFF rekka
Vis hele sitatet...
20stykker?^^
Har aldri vært på Tg men føler at jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg nedover neste år. Spørsmål til dere som har vært på TG, ca hvor mye bråk er det? Er det et problem å høre sidekameraten? Sover man der man sovner (I kontorstolen med tryne i tastaturet)??
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Har aldri vært på Tg men føler at jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg nedover neste år. Spørsmål til dere som har vært på TG, ca hvor mye bråk er det? Er det et problem å høre sidekameraten? Sover man der man sovner (I kontorstolen med tryne i tastaturet)??
Vis hele sitatet...
Det er som regel ikke noe problem å høre den ved siden av deg, selv om det er mye musikk. Og man sover enten på tribunen eller andre anviste områder, som f. eks soveteltet. Alle gangene jeg har sovet i stolen så har security kommet og vekket meg og bedt meg om å sove et annet sted.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Har aldri vært på Tg men føler at jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg nedover neste år. Spørsmål til dere som har vært på TG, ca hvor mye bråk er det? Er det et problem å høre sidekameraten? Sover man der man sovner (I kontorstolen med tryne i tastaturet)??
Vis hele sitatet...
Og igjen.. Alt dette +mer står op Gathering.org.

Om du hører han kommer an på hvor i skipet du sitter og om det skjer noe på scenen, om du har folk med anlegg ved siden av deg etc, men jeg har ikke hat problemer med kommunikasjonen.

Du kan sove med tryne i tastaturet ja, men det er også masse plass på tribunene. De setter også opp sovetelt utenfor skipet hvor det holdes en grei sovetemperatur (superdeilig og sove "ute" på tg!)


SE PÅ GATHERING.ORG ELLER SØK PÅ FREAK FØR DERE STILLER FLERE SPM SOM ER SPURT OM I HVER ENESTE TG TRÅD/ DUMME SPM
Sist endret av Echuz; 12. august 2011 kl. 02:32.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Arrangeres alltid TG i påsken?
eller kan det være mulig at det blir etter mai? (konf)
vist ikke har jeg penge mangel og kommer til og sitte på laptop
Vis hele sitatet...
Alltid i påskeferien da stort sett hele norge har ferie. Ville jo ikke fungert å arrangere et data-party når alle jobber.
Ta med store anlegg folkens og BRUK de. I år satt jeg i "party" sonen, men synes ikke akkurat det var så mye lyd. De som faktisk hadde med stort anlegg tok jo bare en sjelden lyd test i ny og ne. Der jeg satt var det 2 stykker som hadde med veldig svære anlegg, synd de aldri brukte de da. Var bare små anlegg som prøve å overdøve hverandre.

Var forresten min første tur i år, og jeg skal definitivt tilbake neste år På førsten var jeg skeptisk til å være i partysonen, trodde jeg skulle ende opp med masse vondt i hodet, for det er typisk meg. Men sannheten var at jeg gjerne ville ha mer lyd. Eneste kjipe var at det var vanskelig å bruke sniper på med all den vibrasjonen, men kan ha noe med at jeg har en super følsom mus.

Jeg tenkte også det ville være et problem å komme seg på do der, men det handler bare om å finne de rette doene. Første dagen var jeg ikke så godt orientert, f.eks visste ikke hvor dusjene var, eller hvor de fleste toalettene var. Men det kom seg, så neste år. Da er jeg forbredt!

Ikke noe var som å ta seg en dusj etter å ha våknet opp på tribunen helt svett der du føler deg som drit. Og hvis du har problemer med å dusje offentlig, slapp av. Har ikke så jævla nice kropp selv, men det skal jeg si deg at jeg var ikke alene om. Følte meg hjemme jeg

Hehe, skriving er ikke helt min sterkeste side. Så ikke vits å nevne alle punktum og komma feilene.
Noen som har plantegning på hylle eller noe fra ikea elns?
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Har aldri vært på Tg men føler at jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg nedover neste år. Spørsmål til dere som har vært på TG, ca hvor mye bråk er det? Er det et problem å høre sidekameraten? Sover man der man sovner (I kontorstolen med tryne i tastaturet)??
Vis hele sitatet...
Har aldri vært der, men har hørt at kompiser kræsjer på tribuna (?).

Vært fett å tatt turen. Satt klistra til Live-streamen under hele TG10
Eneste problemer er at det er langt å dra nesten hele Norge med gear. Mye som på planlegges, men vi (3 freakere) snakker så smått om det.
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Ta med store anlegg folkens og BRUK de. I år satt jeg i "party" sonen, men synes ikke akkurat det var så mye lyd. De som faktisk hadde med stort anlegg tok jo bare en sjelden lyd test i ny og ne. Der jeg satt var det 2 stykker som hadde med veldig svære anlegg, synd de aldri brukte de da. Var bare små anlegg som prøve å overdøve hverandre.

Var forresten min første tur i år, og jeg skal definitivt tilbake neste år På førsten var jeg skeptisk til å være i partysonen, trodde jeg skulle ende opp med masse vondt i hodet, for det er typisk meg. Men sannheten var at jeg gjerne ville ha mer lyd. Eneste kjipe var at det var vanskelig å bruke sniper på med all den vibrasjonen, men kan ha noe med at jeg har en super følsom mus.

Jeg tenkte også det ville være et problem å komme seg på do der, men det handler bare om å finne de rette doene. Første dagen var jeg ikke så godt orientert, f.eks visste ikke hvor dusjene var, eller hvor de fleste toalettene var. Men det kom seg, så neste år. Da er jeg forbredt!

Ikke noe var som å ta seg en dusj etter å ha våknet opp på tribunen helt svett der du føler deg som drit. Og hvis du har problemer med å dusje offentlig, slapp av. Har ikke så jævla nice kropp selv, men det skal jeg si deg at jeg var ikke alene om. Følte meg hjemme jeg

Hehe, skriving er ikke helt min sterkeste side. Så ikke vits å nevne alle punktum og komma feilene.
Vis hele sitatet...
Angående mus, prøv mx518, har aldri vibrasjonsproblemer med den.

Anlegget mitt skal hvertfall gå for full guffe hele TG, og jeg oppfordrer ALLE andre med anlegg til å gjøre det samme!
Sitat av ballestank Vis innlegg
Angående mus, prøv mx518, har aldri vibrasjonsproblemer med den.

Anlegget mitt skal hvertfall gå for full guffe hele TG, og jeg oppfordrer ALLE andre med anlegg til å gjøre det samme!
Vis hele sitatet...
Oppfordrer ALLE som har planer om å ta med seg altfor svære anlegg for å irritere folk som ikke liker samme type DRITT som dere hører på å holde seg hjemme. Jævla rasshøl.
Var på TG10 og TG12, og ser frem til TG12 nå! Er ikke for mye lyd på TG, snarere tvert imot. Lurer på om jeg skal ha med anlegg selv neste år.

Og angående dusj, så tror jeg det skjedde meg kun et par ganger at det var noen andre enn meg der, så det er ikke noe problem.
Sitat av echuz Vis innlegg
Du kan sove med tryne i tastaturet ja, men det er også masse plass på tribunene. De setter også opp sovetelt utenfor skipet hvor det holdes en grei sovetemperatur (superdeilig og sove "ute" på tg!)
Vis hele sitatet...
Ble vekket av sec eller medic (husker ikke hvem av de) når jeg og en kompis satt bøyd framover og sov på tastaturet. Fikk beskjed om å lene oss bakover med beina utstrakt om vi skulle sove i stolene.

Sitat av sitrus Vis innlegg
Var på TG10 og TG12
Vis hele sitatet...
Så du har allerede vært på TG2012 ja..?

Sitat av sitrus Vis innlegg
Og angående dusj, så tror jeg det skjedde meg kun et par ganger at det var noen andre enn meg der, så det er ikke noe problem.
Vis hele sitatet...
Hotellrom anbefaler jeg uansett. En natt eller to på Scandic er helt utrolig deilig. Dusj, skikkelig seng og god frokost!

Min plan for TG2012 er: jeg deltar ikke. Skal tilbringe tid sammen med barn og familie heller. Kanskje en annen gang?
Sist endret av thomasw; 12. august 2011 kl. 08:40.