Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2581
Hei

Har dessverre gått lei de fleste spill jeg har Har lyst på et drit kult spill å trekke seg tilbake til på kvelden, helst et som en ikke går så fort lei av og ikke er for dyrt. Noen som har noen tips?
FM11. Stronghold. Boarderlands. Alle er gratis.
Battlefield Bad Company 2 say no more..
Hvilken sjanger?
Edge!'s Avatar
Trådstarter
77 1
Har kanskje lyst på noe MMO, kanskje med RPG også
Edge!'s Avatar
Trådstarter
77 1
Har tenkt mye på det.. men må ut med 600 kr får spill + expansions, så 100 i måneden xD
Tjene litt peng så går det sikkert
Du har masse gratis mmorpg's på nettet, og de gratis spillene som er kommet på steam er også faktisk verdt litt tid å prøve. Mange av de gratis spillene på steam var spill som du måtte betale for før, men har nå blitt gratis. Ta en titt!
Evil Genious (2004)

-Gametrailer- (Youtube)


"Evil Genius is a single player real-time strategy and simulation video game developed by Elixir Studios and published by Sierra Entertainment, released on 28 September 2004. The game is inspired by the spy thriller genre (notably the James Bond film series). Similarly to Dungeon Keeper, the game turns the traditional plotline on its head, with the player acting as the villain, evading the comically stereotyped forces of justice. Gameplay revolves around the player building an island fortress and achieving clichéd world domination."
Sitat av Edge! Vis innlegg
Har tenkt mye på det.. men må ut med 600 kr får spill + expansions, så 100 i måneden xD
Tjene litt peng så går det sikkert
Vis hele sitatet...
Kan selge deg en account, med alle expansions'an og en level 85 med full mount å gold etc, du skal få den før 700kr, send svar på priv vist du e interessert ^^.
Edge!'s Avatar
Trådstarter
77 1
Er noen kule spill på Steam, ja

Sitat av ill weed Vis innlegg
Kan selge deg en account, med alle expansions'an og en level 85 med full mount å gold etc, du skal få den før 700kr, send svar på priv vist du e interessert ^^.
Vis hele sitatet...
Siden jeg bare har spilt noen trials og hos noen venner, så blir jo litt av morroa og faktisk lvle meg opp til 85 Men takk for tilbudet!
Borderlands og Team Fortress 2. Sistenevnte er gratis på steam nå
Sist endret av detune; 9. august 2011 kl. 03:16.
Sitat av detune Vis innlegg
Borderlands og Team Fortress 2. Sistenevnte er gratis på steam nå
Vis hele sitatet...
Borderlands er slett ikke gratis...
Edge!'s Avatar
Trådstarter
77 1
Han sa heller ikke det var gratis...

Team Fortress 2 har jeg hatt i 2 år, det er awesome
Sitat av Edge! Vis innlegg
Han sa heller ikke det var gratis...

Team Fortress 2 har jeg hatt i 2 år, det er awesome
Vis hele sitatet...
Han endra på post rett før jeg skrev kommentar..
Ja det gjorde jeg

Du kan jo prøve Bioshock hvis du ikke har allerede.
Edge!'s Avatar
Trådstarter
77 1
Aha.. sånn kan det gå
Du burde prøve Lord of the Rings Online! MMORPG på lik linje med WoW, men helt gratis å spille
Edge!'s Avatar
Trådstarter
77 1
Serr.. visst ikke det var gratis Det må jeg prøve! Takk
Kan anbefale wow. Spilt siden classic, og spiller fortsatt, dog veldig casual. Og det finnes ikke bedre tid å starte på nå, hvis du ikke tenker å spiller hardcore, men bare chille utover høstkveldene. Levling går veldig fort hvis du vil, og alle classene gjør at hvis du blir lei er det bare å teste nye classer eller raser. Har enda mange specs jeg ikke har spilt etter 5-6 år.
APB Reloaded er et mmo spill, gta bare online.

Du velger mellom og være Enforcer (politi) eller Kriminell, startet her om dagen og spille det, utruligt fett spill som er lett og forstå!
Det beste er at det i hovedsak er gratis!
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Borderlands er slett ikke gratis...
Vis hele sitatet...
Borderlands er gratis, eneste du trenger for å spille online er en gamespy account, så er bare å ta en seiltur til bukta.
Apropos WoW kan du lete litt etter Battlechest-utgaven, den gir deg spillet og den første ekspansjonen (Burning Crusade) samt to gameguider, og selges pr nå hos Dustinhome for 109 kroner.
Koster en 100-lapp i måneden som du sier, men det klarer jo de fleste å hoste opp...

Sjekk eventuelt ut Neverwinter Nights (2), der får du spillene for en rimelig penge, og de har et ganske aktivt onlinemiljø. Litt annen setting enn WoW siden disse er basert på D&D, men morro lell. Søk opp forumene, så kan du få litt oversikt.

Ellers er jo alltid tilbudshylla hos Spaceworld en grei start.
Fight Night Champion

Hvis du har en viss interesse for kampsport vel å merke!
Sist endret av Niteandfog; 9. august 2011 kl. 08:49.
HoN / LoL, eller DOTA2 som kommer omkort tid. Ellers finnes jo Team FOrtress2 som fikk seg en skikkelig ansiktsløft når det ble free2play. Massevis av nye våpen og lettere å finne servere.
Runes of magic? Gratis og ligner på WoW. imo så synes jeg du kan prøve det før du kjøper WoW.
Om du er glad i singleplayer spill også er det en god del spill jeg kan annbefale

Først og fremst Half Life 2 og alle episodene, jeg har aldri spilt noe som er så godt gjennomført, med så mye nytenking og interessant gameplay. First Person Shooter satt i en verden som er kontrollert av Aliens, der de undertrykker menneskeheten ved blant annet å gjøre dem til zombier. Sett på av mange som det beste spillet noen sinne.

Mass Effect 1 og 2. Spill eneren først! 3rd person shooter/rpg der du kjemper for ikke bare menneskeheten, men hele alliansen av intelligente raser i vår galakse. Utrolig spill med en utrolig historie! Mange har sagt at hvis det er som å spille gjennom en god og gjennomført film, siden historien er så bra.

Warcraft 3! Dette spillet blir kanskje mest spilt online, men single-player delen er også dødsbra! Strategispill med en ganske enkel historie egentlig, det som er bra er at blizzard har gjort en enkel historie til et epic eventyr. Bør prøves

Crysis 1 og 2! FPS med sinnsyk grafikk og innovativt gameplay. Veldig imponerende

Starcraft 2! Sier 2 fordi eneren er såpass gammelt nå, men eneren har også en kjempekul single-player del. Toern derimot er jo nettopp nytt og er en verdig oppfølger

Har du spilt The Elder Scrolls: Oblivion? Nå kommer jo Skyrim snart, som er neste spill i den serien, og da hadde det kanskje vært greit å finne litt ut av hvordan den serien funker? Kjempekult gameplay i god RPG-stil.

Call of Duty spillene har også veldig gode single-player deler om du ikke har spilt disse. Spesielt CoD4 mener jeg har den beste single-playeren av de jeg har spilt. (Har ikke spilt CoD1 og 3).

Battlefield: Bad Company 2! Singleplayeren er kjempekul, men her vil jeg annbefale multi-playeren! Makan til intenst gameplay skal du lete lenge etter! Bygninger raser rundt deg, sniperkuler smeller rundt hodet ditt, helikoptere destruerer nærmeste tank samtidig som du prøver intenst å heale karene i teamet ditt. Og snart er det jo Battlefield 3!

Ellers har jeg vel kasta bort godt over 200 døgn i World of Warcraft de 4 siste åra, så her er det alltid noe å gjøre om du går inn for det. Jeg har selv gått rimelig lei ettersom jeg slutta med raiding for 2 år sida, men det er fortsatt en del kult å gjøre. Levlinga er kanskje det beste i min mening.

Farcry 2! FPS satt til Afrika der du må gjøre forskjellige oppdrag for forskjellige personer i din jakt på ditt hovedmål, kjempekult gameplay selv om jeg aldri rakk å spille det ferdig.

Har du PS3/PS2? Ratchet og Clank serien er kanskje noen av de mest underholdende spillene jeg noensinne har spilt. 3rd person actionplatform med de største våpnene og de minste heltene.

Liker du skrekkspill? Jeg takler det ikke personlig, men jeg ble allikevel imponert over hvor bra F.E.A.R var! Har ikke fått meg selv til å spille gjennom hele enda, men gameplayet er fantastisk

Kommer med mer om jeg kommer på mer!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Minecraft?
Alt er gratis på piratebay!
Sist endret av TheSunshine; 9. august 2011 kl. 10:23.
Hei! Vanskelig uten en liten referanse på hva du feks har spilt igjennom og gått lei. Men min toppliste på spill jeg spiller (ofte og mye):

- Fallout 3 og Fallout New Vegas
- Mass Effect 1 og 2. Passer perfekt å spille gjennom sakte men sikkert nå, da 3'ern kommer.
- Øh, Oblivion? Kanskje litt obvious. Men må nevnes.
- Starcraft 1 og 2.
- Farcry 1 og 2.
- Lost Odyssey (bare xbox. litt annerledes enn de førstnevnte. http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/...sey/index.html )
- Gears Of War
- Batman: Arkham Asylum (morsomt, av en eller annen grunn. fint avbrekk)
- Bioshock spillene er i likhet med Mass Effect, kule å spille gjennom nå, med tanke på nytt spill i 2012.
- Dragon Age Origins og nr 2.

Hm. Masse glemt. Men ja.
Jeg må nesten ambefale RuneScape. Siden du sier du er gira på MMORPG som gjerne er gratis. Du kan spille ganske mange timer av gratisversjonen av RuneScape før du går lei. (om du liker den type spill da) kan godt forklare deg basics en kveld om du vil det.
Fallout 3 og Fallout New vegas! Hvis du har PC kan du legge på mods. http://www.fallout3nexus.com/ og http://www.newvegasnexus.com/
Killing Floor på Steam
Splinter Cell seriene(double agent og chaos theory er best)
Call of Cthulhu: dark corners of the earth
Amnesia: the dark descent
Alliance of Valiant Arm (gratis på Steam)
Metro 2033
STALKER
Portal 1 og 2
Left 4 Dead
Batman arkham Asylum
The Chronicles of Riddick attack on Dark Athena
Penumbra

Zeno Clash, et veldig spesielt men drit bra slossespill. på xbox og PC ta en titt på det
Spill Heroes of Newerth. Det er nå gratis å spille.
Sjekk ut denne norske siden for å finne kule spill:
http://www.spillkritikk.no/

"Spillkritikk.no er utviklet med ett mål for øyet: å gjøre det så enkelt så mulig for deg å finne de gode spillene. Hvordan? Vi leser over alle norske spillanmeldelser og konverterer kritikernes karakter til vår 100-poengsskala. På denne måten har du kun et tall å forholde deg til."
Sitat av Pewpew Vis innlegg
Du har masse gratis mmorpg's på nettet, og de gratis spillene som er kommet på steam er også faktisk verdt litt tid å prøve. Mange av de gratis spillene på steam var spill som du måtte betale for før, men har nå blitt gratis. Ta en titt!
Vis hele sitatet...
veit team fortress 2 er gratis på steam, men kva andre spill er gratis der??
Terraria!

10 euro på steam, og du får lett 50+ timer underholdning ut av det.
Just cause 2 er å anbefale. missions er gøy men free roaming er enda gøyere.