Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3739
Anonym bruker
"Ferdig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
for litt over en uke siden kom politiet til meg i offentlighet og mente jeg "sov" så jeg ble tatt med på starsjonen å satt i glattcella der de tok alt av rusmidler jeg hadde gjemt i en snusboks, men også min telefon uten noe spesifik grunn... Har ringt de hver dag etter men ikke fått noe ordentlig svar før idag da hun dama sa jeg værtfall måtte vente 2 uker minst til, har forhørt meg litt rundt å det som går igjen er at jeg burde ringe en advokat. Kommer jeg til å få den tilbake eller er det ikke noe som helst vits å starte noe ? Jeg skjønner jeg blir/kan bli straffet for bruk å ha narkotika på meg men hva me telefon ?
De skal nok bare gå gjennom den for å lete etter narkotikarelaterte meldinger osv. før de leverer den tilbake.
Nekte du å oppgi passord kan du hent den dagen etter. Skjedd med mæ fleir gang.
Ga ikke koden og fikk den tilbake etter 3 uker, rett før saken ble henlagt… Ikke forvent at de lader opp telefonen da min var totalt utladet…
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utladet bare? Da var du heldig.
Dette er min Ipad etter jeg fikk den tilbake!
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det der må dem ha gjort for å være dritt mot deg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utladet bare? Da var du heldig.
Dette er min Ipad etter jeg fikk den tilbake!
Vis hele sitatet...
Fikk tilbake min iPhone med sprekker i baksiden som ikke var der. De spurte først om låsekode, som jeg ga. Etter det sa de at de trengte passordet til apple-kontoen min, dette husket jeg ikke. Så politimannen ble tydelig irritert, ga han flere forslag til hva det kunne være.

Når jeg hentet telefonen sa hun i skranken at det ikke var noe hun kunne gjøre når jeg påpekte skadene på telefonen.


Før noen sier "så dum du er så gir koden og samarbeider" så kan jeg si at det var volds-relatert og jeg skulle bevise min faktiske uskyld i saken, jeg hadde ikke noe å skjule.


FTP.
Sitat av vephoria Vis innlegg
Før noen sier "så dum du er så gir koden og samarbeider" så kan jeg si at det var volds-relatert og jeg skulle bevise min faktiske uskyld i saken, jeg hadde ikke noe å skjule.
Vis hele sitatet...

Så går ut ifra at du ble bevist uskyldig ved at dem fant bevisene på telefonen din? Eller ?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ne-moth Vis innlegg
Det der må dem ha gjort for å være dritt mot deg.
Vis hele sitatet...
Mulig det, men jeg tipper de har prøvd å bruteforce pinkoden min litt manuelt bare. Beslaget lå til politiet i flere måneder før jeg fikk det tilbake.


Når det gjelder personlige eiendeler som blir ødelagt som følge av beslag eller rassia, har man krav på erstatning i forhold til dette. Dette hjelper en advokat deg med.
Wooow... Imponert ilder, jeg føler med deg... Høres nesten ut som de har brukt en slags liste med passord og prøvd alle mulige passord på listen. Men tviler på at politiet bruker denne metoden? Fikk du erstatning eller noen form for hjelp av advokat?