Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6126
Heisann!

Har satt meg lei av å kjøpe syre via dealere som aldri holder tiden, tar mere penger enn det er verdt og er kjipe, så vil gjerne bestille fra nett.

Problemet er at de jeg bor i kollektiv med ikke er sånn supergira på at jeg bestiller syre til adressa vår, og det har skjedd flere ganger at de åpner brev som er til meg.

Bor rett ved et stort hyttefelt, kan jeg smelle opp ei postkasse der, også bestille syre til ei adresse som ligger rett ved postkassa med et navn som ikke eksisterer?

Kan selvfølgelig også kjøpe en postboks, men om pakken blir stoppet i tollen, vil politiet sende brev til min adresse, eller postboksen?
For det første, å sette opp en falsk postkasse er risikosport. Bare bestill innenlands så slipper du å styre med det der. Heng opp din egen kasse ved siden av kollektivet sitt og skriv ditt navn på den. Ha på lås og bestill innenlands til det tyter syre ut av øra dine. Tilnærmet null risk, og dersom de åpner posten din har du et jævlig godt argument for å ha din egen kasse selv om du ikke handler dop. Du kan faktisk anmelde de for å åpne posten din.

Å bestille utenlands er en enorm risk når du bor i kollektiv fordi det er høy sannsynlighet for at det blir stoppet, og blir det det vil hele kollektivet ditt få besøk av snuten og det er ikke så fett vil jeg tro.

Som jeg så en kar her inne si så pent en gang: Har du ikke penger til å kjøpe dop i Norge, har du ikke penger til dop.

Syra innenlands er ca 1kr/µg. For en tusenlapp har du syre lenge.

Edit: Hvis noe blir tatt i tollen vil politiet sende brev der du har folkeregistrert adresse. De vil også muligens komme og besøke deg der og endevende hele kollektivet i leting etter dop. Kanskje blir det avhør på hele gjengen og om du er uheldig. Spørs litt på kvanta og om de har mye å gjøre.

Btw, har du råd til å leie en postboks til 1000kr+ i året har du råd til syre innenlands
Sist endret av seroto9n; 12. juli 2017 kl. 19:30.
Trådstarter
Hadde tenkt å bestille innenlands uansett, kanskje utenlands om det ikke ble kobla til meg på noen som helst måte.

Har folkeregistrert adresse hjemme hos familien, de er nok enda mindre gira enn kollektivet mitt på brev i posten. Hvordan er det stress å sette opp falsk postkasse? Bor rett ved et skianlegg så det er veldig mange hytter her, og postmannen kan umulig holde styr på alt vil jeg tro.

Er ikke bare det at jeg ikke har råd, men det at det er billigere i lengden teller inn litt.
Hva med å heller skaffe kontakter som faktisk er til å stole på og som møter opp til riktig tidspunkt?
Har selv hatt 1 dealer fast i nå 6 år og har aldri blitt skuffet, han får ordnet det meste så lenge jeg gir beskjed litt i forveien.

Selvfølgelig er det jo uforutsette ting som kan skje så dealer ikke får varene den dagen, men da får man gjerne litt ekstra når det kommer inn igjen
Ikke sett opp en falsk postkasse. Det øker sannsynligheten for at du blir tatt. Det tryggeste er å bestille dit du får posten din til vanlig.

For øvrig er det manko på syre på darkweb nå så det kan hende du må vente en stund før du får tak i det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har nylige erfaringer med bestillinger innenlands? Leveringstid, innpakning og betaling?
Bestilt bitcoins fra sturle i dag, kan jeg om jeg vil bare overføre bitcoinsa direkte fra localbitcoins til valhalla? Så er det good to go.
Er det legit å diskutere evt vendors her?
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
kan jeg om jeg vil bare overføre bitcoinsa direkte fra localbitcoins til valhalla? Så er det good to go.
Er det legit å diskutere evt vendors her?
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo det du må gjøre for å få kjøpt noe der, du benytter din "valhalla-wallet" når du handler der.

Tviler på at du kan diskutere vendors, men de fleste sider kan du jo sortere folk etter land, samt lese reviews. Da burde det være ganske lett å finne folk.